Skocz do zawartości

Nowy

Użytkownicy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Nowy

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Przykład pola tekstowego: https://gmclan.org/index.php?plik=157
  2. W evencie kliknięcia myszką wklej to: GML image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);
  3. GML near = instance_nearest(x,y,a); użycie np: GML mp_linear_step(near.x,near.y,4,0)
  4. Aby usunąć ten krzyżyk to chyba musisz wpisać GML splash_set_close_button(false);
  5. Tak jest możliwe. Przykład: GML file = file_text_open_read("kod.txt"); script = file_text_read_string(file); //odczytanie kodu file_text_close(file); execute_string(string(script)) //wykonanie kodu</span> O ile o to Ci chodzi. :D
  6. Nowy

    Zagwozdka matematyczna

    Wynik to 2, Platyna ma dobrze.
  7. Nowy

    Słuchawki

    Pewnie masz uszkodzone gniazdo wejścia w komputerze, też tak mam. :)
  8. Nowy

    duży czołg

    Taki czy większy ? ;d
  9. alarm[ 1 ] = M_time * room_speed ?
  10. Witam mam taki problem i nie za bardzo wiem o co chodzi (nie mogę dostrzec gdzie jest błąd) A więc tak mam sobie takie coś w Draw: GML for (i=0; i<32000;i+=1) //Czysci tablice {GraczNaLiscie = 0} var i,j; for (i = 1; i < global.iloscGraczy+1; i+= 1) { for (j = 1; j < iloscGraczyNaLiscieMax+1; j+= 1) { NrGraczaZListy = GraczNaLiscie[j] if (global.poziom > global.poziom[NrGraczaZListy]) {GraczNaLiscie[j] = i; break;} else if (global.poziom == global.poziom[NrGraczaZListy]) { if (global.iloscWygranych > global.iloscWygranych[NrGraczaZListy]) {GraczNaLiscie[j] = i; break;} } } } draw_text(x+5,y+2,"Najlepsza "+string(iloscGraczyNaLiscieMax)+" z " +string(global.iloscGraczy)) for (i = 1; i < iloscGraczyNaLiscieMax+1; i+= 1) { draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(5,10+(i*18),string(i)+". "+string(global.imie[GraczNaLiscie])) draw_text(210,10+(i*18),"Lv. "+string(global.poziom[GraczNaLiscie])) } Ten kod zapisuje mi do tablicy numery graczy (kolejności owo od największego do najmniejszego poziomu) i wypisuje to w tabelce, czyli wygląda to tak: No i dalej mam sobie taki system walki, że jak dana postać wygra to dodaje mu poziom itp: GML global.poziom[atakujeNr] += 1 global.iloscWygranych[atakujeNr] += 1 No i gdy dodam ten poziom do tego gracza co wygrał to tabelka coś źle to wypisuje bo nie wszystkie postacie (i jest to dziwne, że czasami wypisuje wszystkich a czasami nie) nie wiem o co chodzi? A tak to wygląda: Nie wiem gdzie tu coś poprawić ? może ktoś z was zobaczy coś co jest źle.
  11. Tu masz przykład jak to zrobić: Klik
  12. GML if (view_current == 0) { draw_sprite_ext(..... } ?
  13. Wszytko pięknie działa. Wielkie dzięki :)
  14. Siema mam dwa pytania. 1. Gdy mam takie coś GML obiekt = 'obj_wall'; instance_create(x,y,obiekt); Taki kod nie działa, chodzi chyba o to że jest to zapisany jako string ten 'obj_wall'. To pytanie jest takie jak tego stringa przekształcić w nazwę obiektu albo coś. Nie wiem czy takie coś jest nawet możliwe :D 2. Tu mam problem z ini. Chcę aby w pliku ini były zapisywane jakieś tam np. hasła no to takie coś sobie robię i jest dobrze ;d Ale problem jest taki, że każdy sobie może ten plik otworzyć np. w notatniku i sobie te hasła zobaczyć. I moje drugie pytanie jest takie jak zabezpieczyć/zaszyfrować ten plik ini.
  15. Witam jak zrobić, że jak wszystkie obiekty np. o_sciana mają image_index = 4 i gdy by spełnił się ten warunek to by była jakaś tam akcja. Chodzi mi o ten warunek jak go napisać? Bo gdy robie tak: if (o_sciana.image_index = 4) { akcja.... } I tak nie może być bo to tylko patrzy na obiekt o_sciana który został utworzony jako pierwszy w roomie, a mi chodzi o to że gdy wszystike obiekty o_sciana mają image_index = 4 to ta akcja ma się dziać. Rozumicie? :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...