Witam mam taki problem i nie za bardzo wiem o co chodzi (nie mogę dostrzec gdzie jest błąd)
A więc tak mam sobie takie coś w Draw:
GML
for (i=0; i<32000;i+=1) //Czysci tablice
{GraczNaLiscie = 0}
var i,j;
for (i = 1; i < global.iloscGraczy+1; i+= 1)
{
for (j = 1; j < iloscGraczyNaLiscieMax+1; j+= 1)
{
NrGraczaZListy = GraczNaLiscie[j]
if (global.poziom > global.poziom[NrGraczaZListy])
{GraczNaLiscie[j] = i; break;}
else if (global.poziom == global.poziom[NrGraczaZListy])
{
if (global.iloscWygranych > global.iloscWygranych[NrGraczaZListy])
{GraczNaLiscie[j] = i; break;}
}
}
}
draw_text(x+5,y+2,"Najlepsza "+string(iloscGraczyNaLiscieMax)+" z " +string(global.iloscGraczy))
for (i = 1; i < iloscGraczyNaLiscieMax+1; i+= 1)
{
draw_set_font(font0)
draw_set_color(c_white)
draw_text(5,10+(i*18),string(i)+". "+string(global.imie[GraczNaLiscie]))
draw_text(210,10+(i*18),"Lv. "+string(global.poziom[GraczNaLiscie]))
}
Ten kod zapisuje mi do tablicy numery graczy (kolejności owo od największego do najmniejszego poziomu) i wypisuje to w tabelce, czyli wygląda to tak:
No i dalej mam sobie taki system walki, że jak dana postać wygra to dodaje mu poziom itp:
GML
global.poziom[atakujeNr] += 1
global.iloscWygranych[atakujeNr] += 1
No i gdy dodam ten poziom do tego gracza co wygrał to tabelka coś źle to wypisuje bo nie wszystkie postacie (i jest to dziwne, że czasami wypisuje wszystkich a czasami nie) nie wiem o co chodzi? A tak to wygląda:
Nie wiem gdzie tu coś poprawić ? może ktoś z was zobaczy coś co jest źle.