Skocz do zawartości

kkaamil1

Użytkownicy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kkaamil1

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. nrazie to jak zrobilem ekwipunek to tylko w create ze na swoich miejscach obiekty czyli okienka i pozniej szlem w lewo i prawo Popraw błędy. Marek
  2. Mozna jakos sprawdzic cos kiedy gra sie bedzie ciełą lub coś zrobić zeby temu zapobiedz, bo raz mi sie tnir przy 3000 inst a raz przy 100
  3. zeby nie zakladac nowego tematu zna ktos jakis dobry turial na dll?
  4. no i oto mi chodzilo dz wielkie
  5. np. wlanczesz w gm: add event-> collision->jakis_obiekt. I chodzi mi oto jak przeksztalcic to na kod
  6. Jak przenies na kod kolizje np kolizja z tym ?
  7. Musisz po prostu stworzyć server i klienta. Server bedzie u ciebie np. i Bedzie odbieral dane i rozsylal po wszystkich. A w cllientach bedzie to samo widziane co na serverze, jesli napiszesz odpowiedni kod żeby wysylalo miejsce gdzie stoja i co robia do clientow. Był chyba jakis turial z tym ale nie zabardzo wiem gdzie.
  8. Dzieki juz dziala dzieki temu przykladowi znalazlem blad w kodzie :)
  9. jak nie wierzysz mi to zrob jakis przyklad w gm 5.0 i zobaczysz ze to nie dziala
  10. Nic nie daje jak ustawiam image_index=0 to w GM 5.0 oznacza ze do tego objektu nie ma nic przypisanego.
  11. probowalem wszystkis sposobo jakie tu poleciliscie, ale zaden nie dziala
  12. Zostawmy najlepiej ten kod co dalem w pytaniu, poniewaz dziala dobrze. Chodzi mi o to, gdy ide raz do przodu topokazuje sie animacja, ale juz jak znowu ide do przodu to kontynuuje ta animacje poprzednia zamiast zaczac od nowa.
  13. image_index When the image has multiple sub-images the program cycles through them. This variable indicates the currently drawn sub-image (they are numbered starting from 0). You can change the current image by changing this variable. The program will continue cycling, starting at this new index. image_single Sometimes you want a particular sub-image to be visible and don't want the program to cycle through all of them. This can be achieved by setting this variable to the index of the sub-image you want to see (first sub-image has index 0). Give it a value –1 to cycle through the sub-images. This is useful when an object has multiple appearances. For example, assume you have an object that can rotate and you create a sprite that has sub-images for a number of orientations (counter-clockwise). Then, in the step event of the object you can set { image_single = direction * image_number/360; } o to ci chodziło?
  14. Po tym kodzie idzie w lewo, ale nie ma animacji.
  15. To ma robic ze sprite ustawilem w kolejnosci jak ma byc wykonywany ruch, a te -1 to oznacze ze ma byc przeskaiwany 1 obrazek na drugi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...