Skocz do zawartości

Klimo

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Klimo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. hej Cytrus jakby Ci się udało jakos naprawic ten projekt to czy moglbys dac znac na forum (albo na maila) jak to zrobiles bo przerabiam ten sam przyklad i tez bym zrobil odejmowanie punktow, a mysle ze u mnie pojawi sie podobny problem ( ale nie martw sie- moja gierka calkiem inaczej bedzie wygladała)
  2. Ahaaaaaa :lol: a jamyslalem ze on zrobi jakis wybuch, ktory jest w efektach w gm......... czasami moja głupota mnie przeraże, dzięki za oświecenie :D O nie....i znowu klapa- teraz jest wybuch ale powtarza się w kółko, a ma tylko raz wybuchnąć.............(kiedy sie skoncza moje lamerskie problemy...)
  3. eeee.....wyskoczyl mi bląd - GM nie rozumie slowa WYBUCH..... (explosion też nie)
  4. Aaaaa dzieki- okazało się że ja patrzylem na inny temat o kurce wodnej, jednak BP Ultimate mial racje- sorki, zwracam honor :D Mam jeszcze jedno OSTATNIE pytanko- zrobilem tak ,ze przy kliknięciu myszką z celownika idzie wybuch. Ale nie umiem zrobic zeby ten wybuch byl dopieo jak trafie we wroga
  5. Patrzałem i tam jest tylko jak celownik zrobic itp. ale nie ma nic o strzelaniu do wroga..... zresztą na całym forum tego nie znalazłem.. :crying: (sory ze sie naprzykrzam jakby co) Juz jest ok - udało mi sie zrobic strzelanie na klockach :lol2: :lol2: :lol2:
  6. W zasadzie racja, ale jak zrobic strzelanie prowizoryczne? :blink: (jest jakis inny sposób niz mój?) Bo ja probowalem sklecic cos takiego ze zamiast kursora myszki jest celownik i nim rozwalam wrogów. (bez pocisku niestety :crying: ) Tylko nie wiem jak zrobic zeby dopiero po kliknięciu myszką celownik zniszczył wroga?
  7. Ale mi chodzi troche o cos innego. Gra wygląda tak jak przykład z tej strony (6 od góry) http://www.gamemaker.nl/tutorial.html (tam gdzie się chodzi między drzewami) :lol: Zrobilem pare bajerków ale brakuje mi najwazniejszego- strzelania. JAK TO ZROBIC? :crying: (to moje początki w tego typu 3d ).... :death:
  8. Witam- moj problem jest taki. Zabralem sie za robienie gierki 3d. (Widze bohatera zza plecow i moge sie poruszac w prawo i lewo) I nie wiem jak przy strzelaniu do zblizajacego się wroga zrobic pocisk, który będzie leciał na wprost. :crying: :crying: pomożcie
  9. Pobowalem poprzestawiac, ale nie jest nic lepiej. Najlepsze jest to ze jak jade w górę albo w lewo- to room przesuwa się bez problemu, kiedy jade w prawo - przesuwa się dopiero jak wyjade za ekran, a jak jade w dół - tosię wogole nie przesuwa BEZ SENSU :blink:
  10. Wlasnie o to chodzi ze ustawilem :crying: , i dalej jest to samo. Mój samochód wyjezdza poza ekran i dopiero wtedy sie obraz przesuwa
  11. Doba ,teraz mam kolejny problem- zrobilem taki view, i jak jade samochodem to room przesuwa się w bok dopiero gdy wyjade całkiem poza ekran :blink:
  12. hej , ja wlasnie probowalem zrobic te view'y ale nie umiem- w opcjach roomu nie widze zadnej zakladki VIEWS
  13. a nie poszloby tego zrobic jakims klockiem w zakladce move? co do kodu to nie mam pojęcia, jestem początkujący
  14. Sorki, nie wiedzialem ze nie wolno... Udalo mi się w pewnej części zrobić to strzelanie ale działa tylko na Game maker 6. Może umiałby ktoś zapisać ten kod tak zeby byl odczytywany przez GM 5 : w bullet : // Same as in obj_ammo out_view=1 if x>view_xview-16 if y>view_yview-16 if x<view_xview+496 if y<view_yview+336 out_view=0 if out_view=1 instance_destroy() alarm[0]=30 Tymon: Unikajcie duble postów.
  15. Wielkie dzięki! Wlasnie o takie cos mi chodziło, a na stronie nie moglem znalezc! :lol: EDIT A jeszcze jedno! Co zrobić zeby ludzik mógł strzelać?? Np. po podniesieniu pistoletu z ziemi ? Próbuje wedlug roznych wskazówek na forum ale nic mi nie chce wyjsc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...