Skocz do zawartości

Krysiek911

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krysiek911

  • Urodziny 12.03.1994

O mnie

Osiągnięcia Krysiek911

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Ale 2 posciki nabiłeś... Bo nie wierze, że ktoś nie bylby w stanie dobrze zinterpretować załączonych ilustracji ;) Próbowałem, w sumie losowo, róznych kombinacji trybow przenikania w surface_control>draw ale nic z tego. Nie mam pojęcia co innego może być źle.
  2. Obiekt nie ma zniknąć/zaniknąć, tylko w DANYM MIEJSCU obiektu ma byc przezroczyste kolo.
  3. Dzięki Marek, bardzo mi pomogłeś. EDIT: Jednak jest mały problem w tym przykładzie. Jeśli tło, będzie innego koloru niżeli biały, przedmioty, ktore maja znikać przybieraja kolor tła:
  4. A jak zrobić, by surfacowany(?) był tylko objekt "dach", a nie zakres - Wysokosc, dlugosc?
  5. Witam! Mam następujący problem. Chcę, by obiekt sciana/dach/drzewo znikał w danym miejscu, gdy pod nim znajduje się gracz, tak jak w np. Diablo czy też Falloucie. Ma wyglądać to mniejwięcej tak: Jak proponujecie osiągnąć taki efekt? Zaznaczam, że z gamemakerem znam sie od bardzo niedawna, uzywam wersji 6.1. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...