Chodzi mi o to, że ten kod nie działa jak powinien, zwyczajnie "świruje".
Chciałem aby ktoś znający się trochę na matmie napisał algorytm działający jak GM'owe speed i direction bo mój kod (z pierwszego postu) zwyczajnie nie działa.
Potrzebuje poruszania się po danym kącie z daną szybkością. Kiedyś miałem taki fajny kod, ok. 4 linie ale działał perfekcyjnie. Z pamięci napisałem takie coś, ale nie działa tak jakbym chciał. Kod jest do C#, ale mi chodzi o sam algorytm.
angle = direction * (180/Math.PI);
dx = Math.Cos(angle) * speed;
dy = Math.Sin(angle) * speed;
x += (int)dx;
y += (int)dy;
Pomóżcie!
Hej, pisze sobie w C++ taki, hmmm... Motion-blur, i mam problem z usuwaniem iteratorów z listy STL w pętli "for".
Gdy zakomentuję pogrubioną linijkę kodu to blur działa, gdy nie to dostaje errora: list iterator is not incrementable... Pomóżcie.