Skocz do zawartości

DRIVER3x2

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DRIVER3x2

  • Urodziny 11.06.1992

Informacje

  • Team
    LROS Games

O mnie

  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    *informatyka<br />*programowanie (C++)<br />*XC, MTB, MARATONY (kolarstwo)<br />

Osiągnięcia DRIVER3x2

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. DRIVER3x2

    Program do GG

    O super przyda się, ja chciałem to zrobić całkiem inaczej lecz nie wypaliło, poszperam jeszcze w tej dokumentacji...
  2. DRIVER3x2

    Program do GG

    Daj mi 2 dni postaram się napisać ten program, mam plan, ale nie obiecuje że na pewno się uda bo jeszcze nie zacząłem :)
  3. Przy zakładaniu konta, dostawca hostingu musiał przekazać ci dane do łączenia przez ftp, host, login i hasło. Wklepujesz to do klienta ftp i przesyłasz :) Mała uwaga jakbyś nie wiedział, plik ze stroną główną musi mieć nazwę index, np. index.php Jako program osobiście polecam: FileZilla
  4. PsichiX a miał byś chwilkę żeby podać mi prosty przykład chociażby te rysowanie kwadratu, zajmie ci to chwileczkę a ja będę bardzo wdzięczny, bo niby rozumiem to co napisałeś, ale nie wiem co i gdzie. Proszę :)
  5. Dziękuje Konrad za odpowiedź lecz jak dla mnie jest ona zbyt ogólna. Szczeże mówiąc spodziewałem się że szybko ktoś mi pomożę bo na forum wiem że kilka osób korzysta z takich rozwiązań. Może żeby było prościej pokaże wam jak ja to robię i proszę o wskazanie błędów: Przykładowy kod źródłowy .dll (tworzenie kwadratu): #include "dll.h" #include <windows.h> #include <gl\gl.h> #include <gl\glu.h> #include <gl\glaux.h> #define export extern "C" __declspec(dllexport) export char *Fquads(void) { glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glLoadIdentity(); glTranslatef(-1.5f,0.0f,-6.0f); glBegin(GL_QUADS); glVertex3f(-1.0f, 1.0f, 0.0f); // górny lewy glVertex3f( 1.0f, 1.0f, 0.0f); // górny prawy glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f); // dolny prawy glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f); // dolny lewy glEnd(); } Kod wywołania w Game Maker w "ciele" obiektu: GML Fquads = external_define( 'Projekt1.dll', 'Fquads', dll_stdcall, ty_string, 0); external_call(Fquads); external_free('Projekt1.dll') Proszę o szybką analize :)
  6. Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu czę się OpenGL i przy okazji pomagam koledze przy tworzeniu gry w Game Makerze, chciałbym w tym wykorzystać wiedzę którą posiadam o OpenGL. Najchętniej bym to zrobił korzystając z bibliotek .dll (pisząc bibliotekę w c++ kompilować do .dll i używać funkcji z tej biblioteki z użyciem Game Makera) Ale niestety nie wiem jak się za to zabrać, potrafię tworzyć biblioteki .dll dla Game Maker bo już kilka zrobiłem, lecz nie używałem nigdy do tego OpenGL. Uprzejmie proszę Was żebyście mi pokazali jakiś malutki przykład np. wyświetlenie jakiegoś kwadratu 2D. Kod źródłowy biblioteki .dll i w którym miejscu użyć funkcji z biblioteki w Game Makerze. Pozdrawiam
  7. DRIVER3x2

    Potrzebne logo

    A może coś takiego :)
  8. Moja sygnaturka nie jest tematem tej rozmowy. Napisałem że się kompiluje i działa, a nie że się tylko kompiluje, czytanie za zrozumieniem... Nadal nie wiem gdzie widzisz w moim kodzie błędy.
  9. Ale o co ci chodzi? Gdzie ty masz tam błędy? U mnie się kompiluje elegancko i działa. No właśnie tylko szkoda że sam się do tej zasady nie stosujesz :twisted:
  10. Nie wiem czy pomoc ci jeszcze potrzebna, ale napisze jakby co. A więc przykładowy zapis do pliku moim zdaniem powinien wyglądać tak: #include<fstream> int main() { int tab[3], A; //deklaracja zmiennych tab[0] = 1234; //przypisanie zmiennym wartości tab[1] = 6544; tab[2] = 8298; tab[3] = 2936; std::ofstream PLIK ("dane.txt"); //Otworzenie pliku do zapisania PLIK<<tab[0]<<"\n"; PLIK<<tab[1]<<"\n"; PLIK<<tab[2]<<"\n"; PLIK<<tab[3]<<"\n"; PLIK<<A<<"\n"; } A przykładowy odczyt tak: #include<iostream> #include<fstream> #include<sstream> int ZA(std::string FOO) { int i; std::istringstream iss(FOO); iss >> i; return i; } int main() { int tab[3], A; //deklaracja zmiennych std::string foo, B; std::ifstream PLIK ("dane.txt"); //Otworzenie pliku do odczytu for(short p1=0; p1<4; ++p1) { PLIK>>foo; tab[p1] = ZA(foo); //zamiana stringu na int'a } PLIK>>B; A = ZA(B); for(short p2=0; p2<4; ++p2) { std::cout<<tab[p2]><<"\n"; //wypisanie zmiennych na ekran } std::cout<<a; getchar(); } Kod pisałem na szybko z głowy, ale nie powinno być żadnych błędów.
  11. Nie wiem jak nie znajomość metody xor może świadczyć o tym że moja metoda jest słaba :D No to aż za dobrze widać, prawie w każdym temacie ktoś się czegoś uczepi, ale po dłuższym zastanowienie to nie jest takie głupie, łatwiej doskonalić nasz projekt jeśli wiemy gdzie popełniliśmy błąd :)
  12. heh :D Tak wiem że metoda nie jest trudna, ale plik ten robiłem dość krótko i jego celem będzie tylko prosta szyfracja ilości żyć i zdobytych monet w grze, nie będzie służył do kodowanie numerów kont bankowych więc nie wiem o co tyle zamieszania xD
  13. Chamskie to było z tym hex edytorem :D Myślałem że sam do tego doszedłeś :P
  14. Bardzo wnikliwa obserwacja, gratuluje spostrzeżeń :) Nie wiem jak ci to wyszło ale liczba która jest dodawana to nie 63, ale 15.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...