Skocz do zawartości

garst

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia garst

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. a nie masz przykładu do gm 6.1 lub jakiegoś kompilatora którym mógłbym to zmienić na 6.1
  2. chodzi mi o to żeby potwory pojawiały się na około głównego obiektu w takiej kolejności jak na obrazku w pustych polach są domyśle cyferki zgodnie z kolejnością xD http://www.imagic.pl/public/247361/bez%C2%A0tytu?u.JPG <--- obrazek
  3. Zrobiłem obiekt, który co 5 sekund tworzy inny obiekt. Chodzi mi o to żeby powstałe obiekty nie były w jednym miejscu, ale na około obiektu który je tworzy, czyli czymś w stylu if w jednym miejscu jest już obiekt żeby stworzyło następny pod nim a jeśli jest już kilka pod nim to potem po lewo potem w gore i potem w prawo i znowu w dol. Trochę napsialem nielogicznie, ale chyba zrozumiecie xD
  4. hmm nie pomoglo mi to(mowie do miska)
  5. Napisałem pętle, która ma za zadanie stworzyc obiekty obj_ufo2 kiedy obj_ufo zostaną zniszczone. Problem polega na tym, że obj_ufo2 jest tworzony od razu na poczatku gry i tworzy sie go w nieskonczonosc switch (instance_number(obj_ufo)=0) { case (instance_number(obj_ufo)=0): instance_create(80,32,obj_ufo2); break; case (instance_number(obj_ufo2)=1): instance_create(80,32,obj_ufo2); break; }
  6. działa :D to jeszcze proszę o pomoc co do prędkosci potworkow
  7. dzięki już działa xD a wiesz moze co mam zrobić żeby potworki sie nawzajem nie doganiały bo po jakis 20 sekundach ich latania zmienia sie ich szyk i jeszcze jak zrobic zeby po zdezeniu z bomba statkowi zabieralo tylko 50 health bo jesli wpisze health=health-50 to powtarza w nieskończonośc i w rezultanie zabiera cale hp
  8. Robie pierwszą swoją gre w gm 6.1 i mam taki problem, że moi pzreciwnicy powinni strzelac, ale stzrela tylko jeden z nich. http://www.speedyshare.com/727131484.html To moje dzieło xD jest niedopracowane ale to dlatego ze juz 2 dni siedze nad tym jak rozwiązac ten problem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...