Witam,
Chciałbym by w mojej grze gdy zostanie wyświetlony dymek z tekstem po nacisnieciu klawisza 'enter' ów dymek zmienil sie w kolejny i kolejny itd.. az do pewnego momentu gdy konczy sie rozmowa i ten sam klawisz 'enter' ma byc odpowiedzialny za przejscie do kolejnego poziomu..
Udalo mi sie napisac kody odpowiedzialne za zmiane dymka ale gorzej z przejsciem do kolejnego poziomu i nie wiem gdzie popelnilem blad bo kiedy naciskam 'enter' gdy jestem przy ostatnim nic sie nie dzieje
Kod na ostatnim dymku:
Chodzi tu o to ze gdy ostatni dymek (z poczatku niewidoczny) przybierze widzialna forme sDymek2 by wcisniecie klawisza 'enter' spowodowalo przejscie poziomu)
w CREATE ostatniego dymka
GML
if image_index=sDymek2 and keyboard_check_pressed(vk_enter)
room_goto_next()
Mam nadzieje ze wszystko jest zrozumiale
Z góry dziękuje za pomoc