Skocz do zawartości

lewys7

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia lewys7

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. GML if score = 50 then room_goto_next(); Ale gdzie to wpisać? :o
  2. Jak zrobić że kiedy mam określoną ilość punktów to przechodzę dalej?
  3. Chce żeby kiedy nacisnę np. ctrl to oddaje strzał w stronę najbliższego przeciwnika. A także, żeby żołnierz w losowym odstępie czasu oddawał strzał w stronę najbliższego przeciwnika. I jeszcze żeby obiekty żołnierz nie nachodziły na siebie tzn. mogą iść tuż kolo siebie ale nie mogą na siebie nachodzić
  4. Jak zrobić, żeby obiekt szedł za drugim obiektem, ale trzymał się od niego na jakąś odległość. A drugie pytanie to jak zrobić, żeby ludek strzelał co jakiś czas (losowo) w kierunku najbliższego przeciwnika i strzelanie kiedy nacisnę na spację to strzał do najbliższego przeciwnika, ale tak żeby pocisk za nim nie leciał. Czyli mówiąc krótko kierunek początkowy to ludek. I jeszcze jedno: Jak zrobić niestandardowy room?? Np. żeby miał kształt podium
  5. Mam często zadawane pytanie: object3 (tj.pocisk) Leci w kierunku MYSZY?? Jak to zrobić?? Proszę nie odsyłajcie mnie do FAQ czy do forum, bo się naczytałem i nic nie mogę znaleźć.
  6. Jeszcze jedno pytanko: object3 (tj.pocisk) Leci w kierunku MYSZY?? Jak to zrobić??
  7. Chcę żeby przeciwnik chodził sobie po planszy i co jakiś czas oddawał strzał bez dokładnego kierunku. Da się zrobić coś takiego??
  8. Dzięki!! Ale co z tym menu?? <_< Jakieś kody, czy znowu coś przeoczyłem?? ;) P.S. Jestem zupełnie nowy. Proszę o wyrozumiałość. :P
  9. No właśnie wiem. Klikam i mi sie wszystkie sprite'y wyświetlają. A jak któryś wybiorę to i tak jest zwykły... I dodatkowe pytanko: Jak zrobić menu gry??
  10. Chodzi mi o to żeby sie dowiedzieć jak zrobić żeby przeciwnik szedł w prawo, odbijał się od przeszkody, szedł w lewo odbijał się itd. To samo dotyczy chodzenia góra>dół>góra>dół. Drugi problem dotyczy zrobienia całkowicie niewidocznego sprite'a. P.S. Dzięki za dotychczasową pomoc^^
  11. Chodzi mi o kod na losowe pojawienie się obiektu na ekranie. Losowa liczba i miejsce.
  12. Mam grę, w której 'hero' podąża za kursorem, ale nie może w nic uderzyć, bo przegrywa. Włącza się gra, ale na pamięć jej nie znam więc kursor mam gdziekolwiek na ekranie. I tu zaczyna się problem, 'hero' od razu dąży do kursora i przegrywa. Czyli mówiąc krótko chodzi mi o kod na domyśle ustawienie kursora w jakimś miejscu kiedy zaczyna się room lub żeby 'hero' ruszał dopiero kiedy na niego kliknę czy coś w tym stylu. :(
  13. Sorry, użyłem złego słowa. Chodziło mi o jakiś stały schemat wg. którego tworzy się kody... Ale odpowiedź uzyskałem :Zależy od programisty. Thx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...