Skocz do zawartości

Tadzik

Użytkownicy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tadzik

  • Urodziny 07.06.1994

O mnie

  • Skąd
    Suwałki
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia Tadzik

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Allah Akhbar! Milej smierci w iraku!

  2. Happy Birthday

  3. Działa! Tylko wprowadziłem korektę. Musi być instance_create( x +32 - (global.turn) * 64, y, ciecie ); Bo inaczej cięcie będzie zawsze po prawej...
  4. Kod Maxpayna prawie działa... Wciskam CTRL, bohater uderza zgodnie z kierunkiem w który jest obrócony, ale po pierwszym uderzeniu nie można wykonać kolejnego choćby nie wiem ile się czekało...
  5. Nie działa ;/ Mam ten kod w create i gdy wcisnę ctrl nic się nie dzieje...
  6. Create czego? Cięcia czy bohatera? I jaki dokładnie kod?
  7. Robię sobie platformówkę i chcę wstawić prosty system walk. Ma polegać on na pojawieniu się cięcia które przy kolizji z potworem zabija go. Chcę mieć cięcie zależne od kierunku w którym obrócona jest postać. Jeżeli postać obrócona jest w lewo to przy wciśnięciu przycisku ctrl cięcie pojawi się na lewo od bohatera i odwrotnie. Dałem coś takiego i nie działa : W evencie CTRL bohatera : GML if (alarm[0] == 0 ) and global.turn == 1 { instance_create(x+32,y,ciecie); } else if (alarm[0] == 0 ) and global.turn == 2 { instance_create(x-32,y,ciecie); } I w alarmie 0 bohatera : GML alarm[0] = 2 * room_speed; Czy to w ogóle ma szansę zadziałać?
  8. Mam taki kod w evencie kolizji bohatera z drzwiami if global.red = true //jeśli bohater ma czerwony klucz { instance_destroy(Drzwi_red); } else { show_message('Nie masz klucza!'); } Chodzi o to, że jeśli bohater ma klucz przy kolizji z drzwiami, drzwi niszczyły się. Problem w tym że wyskakuje błąd : Wrong number of arguments to function or script. Jakie argumenty należy wstawić ??
  9. Heh, wystarczyło do draw sprite dać realtive! :lol: Ale jeśli coś mam zrobione za pomocą kodu, jak mam to przesuwać?? draw_text(208,784,"Poziom "+string(global.level));
  10. Działa ,ale... :huh: Jak zrobić by sprite był widoczny?? :blink: Próbowałem z skryptem draw sprite ale sprite zostawał w miejscu!
  11. A jeśli mam interface zrobiony wobiektami czyli ze majo sprity itp. to zadziala? :blink: Edit : sInterface kompilator uznaje za wartość! Mam robić wartość?? Z jaką wartością??
  12. Interface robie częściowo w drawie a częściowo obiektami. Taki ciemny jestem, że lepiej wytłumaczcie mi kroczek po kroczku, ok? :lol: Że kamerka podąża za obj_hero to już mam tylko że interface stoi w miejscu!
  13. Zostaje sprawa ekranu. Bo jeśli ustawie rooma szerzej niż mój ekran np. 2 razy szerzej to bende widział sprity 2x mniejsze. Jak ustawić że jak zrobie ekran chociażby 9999 na 9999to żeby było widoczne na ekranie tylko tyle ile się da?
  14. Oj nie za bardzo rozumiem... Jak mi się wydaje trzeba to dać w każdy obrazku który należy do interface. Tylko jaki event? I jak zrobić żeby kamera się przesuwała za moim hero?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...