Skocz do zawartości

Paco

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Paco

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. To mi bardzo pomoże! Dzięki! Na pewno się przyda! Jutro sprawdzę, bo już śpię..
  2. Chodzi o to ze zmianą sprite'a, no npc jak się porusza w grze rpg zazwyczaj twarza w kierunku odpowiednim.. To nie jakas platformowka.. Ruch -> Zmiana sprite'a -> Ruch..
  3. Musi się dać, kiedyś to zrobiłem. Może źle tłumaczę!?
  4. Kurcze ten problem na prawdę mnie boli.. Bez tego nie ruszę dalej z grą :( Skomplikowali to w GM 6.0+.. Wcześniej było prościej..
  5. Ale ja nie potrzebuję żadnych klocuszków dla nabków.. Chce czysty kod w step dla tego npc.
  6. Paco

    Zakładamy grupę

    Dokładnie.. Po co robić grę z kimś kogo nie znasz. Ja bym się bał, że ktoś zakosi kod źródłowy :P A tak "Siema. Jak tam, zrobiłeś tego sprite'a bohatera?".
  7. Łatwo powiedzieć szukaj, jak mi to nie chce działać znalazłem parę przykładów.. Ale coś się kiepści :(
  8. To nie jest takie głupie.. view_xview[0]+400; view_yview[0]0; Tak to będzie? A object panelu umieścić gdzieś dalej lub jako create object..?
  9. O to chyba mi chodziło. Jak zadziała napiszę... Bo teraz nie mam czasu. ;p Wcześniej miałem problem bo mi robiło view większy jak ekran albo rozszerzało go..
  10. Za takie coś warna 10%. Elo, to nie wnosi nic. Jak masz pisać pierdoły lepiej nic nie pisz. Prawie jak admin :P Żebym ja nie dostał to powiem coś nowego: Jakby ktoś mógł podać wartości hbor vbor, czy coś takiego i reszty żeby to działało. Albo użyć view_xview[0]+200, np? Czy jakoś tak? No bo mi to nie wychodzi ,już testowałem..
  11. Już mnie to denerwuje.. A jestem nerwowy :boxed: Jeden gracz, dwa viewy.. I ma to działać! :sp_ike: A nie działa.. :mellow: Jak zrobić żeby dwa viewy podążały za jednym graczem? Musi być view do mapy i na panel z ekwipunkiem, hp itp. Tylko nie piszcie: 1. zaznacz w views roomu view1, view2... Traktujcie to poważnie!
  12. Ten problem zajął mi wczoraj kilka godzin i nic nie wyszło. Kiedyś takie coś sam potrafiłem zrobić, ale zapomniałem już. :crying: Proszę was o pomoc!! :( Mój przeciwnik/npc musi poruszać się losowo w 4 kierunkach po kratkach 32px na 32px ze zmianą animacji i sprite'y wyjściowym - gdy znajduje się pomiędzy każdym ruchem(twarz obrócona w stronę ostatniego ruchu). Ruch powinien trwać w ten sposób: 1. Ruch po 2 sekundach 2. Po ruchu przerwa 1 sekundowa i zmiana sprite'a na taki, w którym postać stoi 3. Kolejne losowanie ruchu.. itp. Jeśli źle tłumaczę proszę pisać! :unsure: Postaram się wtedy przedstawić lepiej mój problem, ale wydaje mi się, że dobrze to napisałem. Proszę o szybkie odpowiedzi!! Bo już nie wytrzymuję nerwowo! :mellow: PS: Wiem, że były podobne tematy, ale coś nie wychodzi. Błagam o pomoc. Tamte są za ogólne :sp_ike:
  13. Poradziłem sobie z tym po swojemu.. Zobaczymy, czy zadziała w praktyce :lol2: Ale ThX !!! Może usłyszycie o mojej gierce kiedyś .. :]
  14. Ja taki goopi nie jestem.. :P Zapomniałem o przykładach.. Ale w grze online muszą być zmienne zadeklarowane.. Jak to zrobić? Poprzez: my_object = self; I dopisanie w kodzie tego do paska?? A przy dmg po prostu sie do tego odwołać?? :mellow:
  15. Potrzeba mi paski życia dla każdego gracza jeden z hp. Powinien być nad głową i jakoś być dla danego gracza przeznaczony.. To gra online.. Proszę o pomoc..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...