bartas
Użytkownicy-
Postów
287 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia bartas
Major User (5/13)
0
Reputacja
-
Nieco wyżej wyjaśniłem dlaczego tak to się przeciągnęło. Pamiętaj, że to nie jest moja praca, robię to wtedy kiedy mam czas, a jest tutaj więcej roboty niż sobie to wyobrażałem rok temu. Wiele rzeczy które w teorii działają, w praktyce sypią błędami na lewo i prawo. Myślałem, że się wyrobię - myliłem się, i własnie dlatego nie mogę teraz nic obiecywać (zwłaszcza w temacie płatności), poza tym że będzie skończone. Jak wdać zresztą, sam przypominam o temacie, także projekt jest dalej w trakcie tworzenia. Po prostu taki już jestem, za wysoko oceniam swoje możliwości, przez co potem prace się cholernie wydłużają.
-
Do płatności to jeszcze daleka droga, nie chcę nic w tej sprawie obiecywać, ale postaram się to ułatwić, tak żeby developer martwił się tylko o jakość gry ;)
-
Stworzyłem temat na GMC, prosiłbym o opinie http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=568157 , ponadto opisałem tam narzędzie dla twórców. Traktuję to coraz poważniej, także możliwe że od razu wyjdzie napisane w Delphi.
-
Nie, nie padlo. Przed wakacjami uzeralem sie z komputerem i ze szkola, w wakacje z wiadomych przyczyn dalem sobie spokoj, a od wrzesnia wzialem sie do pracy. Niestety nieco przecenilem swoje mozliwosci, i dlatego to sie tak przedluza. Poza tym dowiedzialem sie ze teoria i praktyka to dwie rozne rzeczy ;) Moge sie natomiast pochwalic ukonczeniem systemu antypirackiego tzn. instalacja, aktywacja i kontrola aktywacji w trybie online jak i offline. Niestety obecnie mam problem z API ktore jak na zlosc nie chce dzialac... Wiele juz zrobilem, i troche jest jeszcze do zrobienia, ale don't worry - evonet jest ciagle w produkcji :) Ogolnie to sie zastanawiam czy by nie poczekac na zarejestrowanie firmy i od razu wjechac z platnosciami, ktore pewnie beda obslugiwane przez moneybookers.
-
Ale wtedy nie odbiera danych, albo się zawiesza. Myślicie, że jeśli zamiast 39dll użyłbym Ethera to by działało? Warto próbować? W sumie to nie mam pomysłu jak to teraz rozwiązać, więc mógłbym ogarnąć na Etherze, ale jeśli nie będzie działało to zmarnuję czas :/
-
Piszę pewną rzecz w Delphi, i potrzebuję żeby ona odebrała dane z serwera napisanego w Game Makerze. Mam taki kod: size := receivemessage(server,0,0); if size<0 then begin Result:=size; break; end; Zwraca on błąd -10035. Wiem co ten błąd oznacza, ale nie wiem jak się z nim uporać. Dodam, że kiedy tą samą rzecz co w delphi napisałem w GM, to wszystko działało poprawnie. No i może to ważne - w delphi piszę DLL. Połączenie działa dobrze, bo wysyła dane a GM je odbiera. Help me :)
-
Mój jak się przegrzewał, też żadnego dźwięku nie wydawał. Po prostu się wyłączał, jakby ktoś baterię wyjął. Postaw sobie kompa na jakichś korkach, tak żeby wlot powietrza był trochę wyżej, może pomoże ;)
-
Dorzuć 100zł (albo kup używanego za jakieś 950zł) i kup LG Swift 3D, jedyne minusy to 512MB RAMu, i kiepska bateria. Sam go mam, i jeszcze żadna gra czy aplikacja z Marketu nie przycinała. Poza tym masz kamerę 3D (w 2D 1080p, w 3D 720p), konwerter gier, dedykowane menu w 3D, dwurdzeniowy procek 1GHz, 8GB wbudowanej pamięci, wyświetlacz 4,3". Filmy ogląda się bardzo dobrze, a format MKV odtwarza bez najmniejszej ścinki (chyba nie muszę wspominać, że z AVI radzi sobie równie dobrze?). Telefon niby duży, ale dobrze leży w dłoni, a po kilku dniach można się przyzwyczaić. Ja go dorwałem na Allegro za 1049zł, teraz to nie wiem jakie są ceny, ale myślę, że w tych granicach.
-
Konkurencja? :D Huder: Na pewno nie będzie u mnie gier Seido-podobnych :P
-
Premierę przesuwam na marzec, bo przez ostatni tydzień nie miałem dostępu do kompa w związku z czym EvoNet stał w miejscu, i mam pewne problemy z SDK, ale zapewniam, że mimo to platforma się ukaże :)
-
Patrzę na innych, jeżeli coś komuś nie pasuje w interfejsie, to proszę o wskazówki co poprawić, a na pewno je uwzględnię :) Co do bezpieczeństwa, to sam musisz przyznać, ze nie ma zabezpieczenia którego nie da się złamać ;) Dlatego najpierw, tak jak już pisałem, będą testy, w których będę sprawdzał czy na pewno konta są bezpieczne. A mógłbyś napisać jakie były te platformy? Ja pamiętam tylko GECO, które padło, bo autor gdzieś zniknął. Aha, na pewno postaram się trzymać na tej platformie poziom, i przyciągać ludzi (np. konkursami), bo w końcu nie chcę żeby pieniądze na hosting poszły na marne :)
-
Tak, ale nie znam na tyle dobrze C++ czy chociażby Delphi, żeby się tego podjąć. Tak jak już pisałem, jeżeli platforma zdobędzie zainteresowanie, to postaram się znaleźć kogoś kto pomógł by mi to przepisać na C++ (brat studiuje, kolega tak samo - potencjalne dwie osoby do pomocy) Płatności w przyszłości, design jest, mam nadzieję, prosty (sugestie mile widziane). Co do bezpieczeństwa, to wydaje mi się, że jest bezpiecznie, ale zawsze znajdzie się ktoś kto da radę to złamać, i właśnie dlatego przed startem będę jeszcze prowadził testy w których mam nadzieję znaleźć większość luk.
-
Czy to, że istnieje Indiecity ma sprawić, że porzucę ten projekt? :) Jak tworzyli Indiecity istniał potężny Steam, a jednak jest teraz używane. Przecież tak samo może być z EvoNetem, prawda? :)
-
A jak ma być znane skoro jeszcze nie jest skończone? Poza tym, ja bym chciał żeby moje gry wisiały nawet w miejscu słabo znanym. Zawsze lepsza taka reklama, niż żadna.
-
Jak ktoś zdekompiluje program to będzie mógł zobaczyć tylko nazwy skryptów PHP, ale żeby włamać się na czyjeś konto to i tak daleka droga. Musiałby jeszcze znać klucze rejestracyjne ofiary,a do tego złamać hasło które też jest zabezpieczone :) . Nie muszę chyba dodawać, że wszystko jest zaszyfrowane? Fiddler natomiast nie wykrywa EvoNeta, może źle skonfigurowałem, ale to znaczy, że przeciętny użytkownik już się nie podszyje. Poza tym skrypt jeszcze sprawdza klucze, więc aby włamać się do kogoś innego trzeba znać klucz ofiary :) Ofc to może nie wystarczyć, więc jeszcze przed otwarciem platformy dla wszystkich będę to wszystko testował (jakby ktoś chciał mi w tym pomóc, to proszę pisać :) ) Elevator: Na forum będzie kategoria z propozycjami, można tam wrzucać ciekawe gry (będzie można uploadować na mój serwer), te lepsze będą wrzucane już oficjalnie do ściągnięcia. Najpierw jednak przed startem ja poznajduję co najmniej kilkadziesiąt dobrych gier, i skontaktuję się z twórcami w sprawie ewentualnej integracji ;) A, no i zapomniałem napisać jak to ma wyglądać: trzeba mieć uruchomiony program. Potem wyszukujesz na stronie grę która ciebie interesuje, wchodzisz, klikasz na link który doda grę do kolejki ściągania, a w programie w ciągu kilku sekund rozpocznie się ściągania, i instalacja. Potem gra się pojawi na twojej liście gier z której możesz ją uruchomić lub usunąć. Myślę, że to prostsze i szybsze niż wyszukiwanie gier, potem ściągania, i jeszcze rozpakowywanie. W dodatku nie trzeba przekopywać się przez crapy, tylko wszystkie dobre gry ma się od razu w jednym miejscu.