Skocz do zawartości

novix8

Użytkownicy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia novix8

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuje wszystkim za pomoc ;) Temat do zamknięcia;) Pozdrawiam
  2. dzięki tylko że potrzebował bym taki mniej skomplikowany kod z wykorzystaniem tych 2 pętli i w programie Dev-c++ ;/ :( Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, mam nadzieje, że znajdzie się tutaj ktoś kto będzie w stanie mi pomóc. Mam zadanie z Programowania... mianowicie chodzi oto, że mam napisać program wykorzystujący 2 pętle(while,for albo do-while) obliczający średnią wieku, wzrostu i wagi 10 przypadkowych ludzi. Jeśli by mi ktoś pomógł był bym bardzo wdzięczny ;) Pozdrawiam i z góry dziękuje ;)
  4. jeszcze jedno pytanko, mogę użyć tego Animation end w kodzie ?? jak to zapisać ?? Doigrałeś się. Warn. Zobaczę tego posta jeszcze raz to dostaniesz bloka na tydzień. Platyna
  5. jeszcze jedno pytanko, mogę użyć tego Animation end w kodzie ?? jak to zapisać ??
  6. jeszcze jedno pytanko, mogę użyć tego Animation end w kodzie ?? jak to zapisać ??
  7. :P P nie :P P ale juz to zrobiłem i działa ;D :) :D dzięki :D teraz tylko jeszcze muszę zmienić prędkość zamiany :D ;D jeszcze jedno pytanko, mogę użyć tego Animation end w kodzie ?? jak to zapisać ?? O, a tego doubleposta nie zauważyłem. Połączyłem. I na kija ci tylko tych gęb uchachanych? To masz jeszcze jednego warna. Platyna
  8. działa dzięki tylko że postać nie wraca do poprzedniej postawy ;/
  9. no tak ale co jeszcze wpisać bo jakoś on musi wiedzieć kiedy zareagować ( zmienić się )
  10. Witam wszystkich, mam pytanko. Chciałem zrobić bijatykę mam zrobione to, że postacie biją, odbierają sobie Hp i giną lecz to jest takie sztywne... chcę zrobić coś takiego że jak np. postać 1 uderzy postać 2 to wtedy ta postać się odchyli tak jak by otrzymała cios( mam sprit jak dostaje) Kurcze nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłem ;) Pozdrawiam
  11. Walka nie działa... jak uderzam przeciwnika to mu hp zostaje tak jak miał;/ ma wpisaną zmienną ;/ nie wiem czy dobrze robie ... ;/ przy ataku 1 robię kolizje z graczem 2 ale nie wiem jaki kod wpisać żeby graczowi 2 odbierało HP
  12. po prostu zaczynam i pytam o niektóre rzeczy, mam ustawione ze kolizja z pięścią to zycie -= 20; with(other) instance_destroy(); if zycie<=0 game_end(); ale nie dziala ;/
  13. Dzięki bedi. ;D Więc tak próbuje stworzyć grę o anime Dragon ball, mam już ataki z energi Ki, tylko powiedzcie mi jak zrobić żeby po uderzeniu z łapy tez odbierało hp ?? Atak z łapy nazywa sie Goku atak1 - jeśli to cos pomoze ;)
  14. Hp na Multi player ?? jak zrobic zeby byly dwa paski życia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...