-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mnie
- Adres www
Osiągnięcia Nasheer
Chicken (1/13)
0
Reputacja
-
oczywiście plik GM...późno już było wczoraj... :) Co do reszty - rozwiązanie było tak oczywiste...czemu sam na to nie wpadłem ? :P Dzięki wielkie.
-
Witam. Dawno się tu nie udzielałem (ale zaglądam w miarę regularnie :)). Problem jest następującej treści: Mam exeka ze spritami w środku (np około 200). Potrzebuję wydobyć parametry tych spritów (nazwa, origin, transparency, smooth itd) i zapisać je do pliku. Tzn chciałbym ten proces jakoś zautomatyzować. Wiem, że istnieją funkcje 'sprite_get...' ale sprity nie są w żaden sposób stablicowane żebym mógł użyć tych funkcji np w pętli 'for'... Ktoś ma jakiś pomysł jak/czy da się tego dokonać? Może wyraziłem się niezbyt precyzyjnie ale mózgownica mi już dzisiaj paruje.... Pozdrawiam..nash..
-
Nie było mnie troszkę i nie miałem czasu odpowiedzieć - jak i wywnętrzyć się w innych topicach - a widzę, że sporo się dzieje w tematach poświęconych projektom którym kibicuję. Co do UM. Ostateczna decyzja jest taka: projekt zostaje wstrzymany na czas nieokreślony i będzie oczekiwał na lepsze czasy. Tymczasem zajmę się innym (mniejszym) projektem o roboczym tytule GOBLINZ, jeśli oczywiście życie na to pozwoli, bo w chwili obecnej - delikatnie mówiąc - zapierdala. Prawdę mówiąc od momentu napisania ostatniego posta (czyli ze 2 tygodnie temu) znalazłem dzisiaj 10 minut, żeby włączyć kompa i sprawdzić co tam słychać na GMCLAN...
-
To mi zabiłeś ćwieka :). Postać obrócona w prawo wykorzystuje ten sam sprite co obrócona w lewo tylko jego lustrzane odbicie (xscale)
-
W anim8orze. To jedyny soft 3D którego interfejs i stopień komplikacji nie wywołuje u mnie spazmatycznych drgawek. Obróbkę (crop,zmiana rozmiaru i ujednolicanie koloru tła) robiłem w edytorze GM'a.
-
Powoli zaczynam się skłaniać ku twojej sugestii. Chyba zawieszę na razie UM na kołku - niech czeka na lepsze czasy-kiedyś być może uda mi się ją wskrzesić...a tymczasem zajmę się za jeden z mniejszych projektów które kłębią mi się w mózgownicy. Chociaż muszę powiedzieć, że trochę dziwnie będzie odpalić GM'a i nie zobaczyć kupy folderów po lewej, stworzyć pierwszy obiekt i room :) Może przez jakiś czas po prostu zajmę się tworzeniem grafiki dla kogoś...sam jeszcze nie wiem...Muszę się porozglądać ,zorientować co i jak i przemyśleć wszystko dokładnie. Ale najpierw co najmniej tydzień przerwy :]
-
Nie wiem czy to dobrze czy źle (a może żadna z tych dwóch opcji :)) ale i tu i na oficjalnym forum dostałem więcej pmów z sugestiami/propozycjami niż komentarzy na forum. Od propozycji współpracy poczynając poprzez zaproszenia do teamów i na propozycji przejęcia projektu kończąc :). Dobrze że akurat jest weekend i mam czas żeby na wszystkie odpisać. Oczywiście żadnych konkretów - najpierw muszę zrobić sobie małą przerwę i wszystko dokładnie przemyśleć. @TeeGee: Hah z rodziną utrzymaniu to już nie takie proste :). Ale w jednym masz rację - biorąc się za tak duży projekt porwałem się z motyką na słońce. UM niech więc trwa na razie w zawieszeniu i oczekuje na decyzję co z tym dalej robić. Zasadniczo rozważam 3 opcje : - oddanie UM w ręce kogoś wiarygodnego, kto miałby szanse ten projekt ukończyć (a więc jakiś team) a samemu zajęcie się czymś znacznie mniejszym (solo lub we współpracy z kimś) - zostawienie UM - niech spoczywa w pokoju i zajęcie się czymś znacznie mniejszym (solo lub we współpracy z kimś) - kontynuowanie UM w zespole - w charakterze grafika-designera
-
@UP : nie bardzo wiem co mam rozumieć przez "odręcznie". :) Generalnie używam różnych technik - zależnie od potrzeby. Czasem rysuję na kartce, skanuję i obrabiam na kompie, czasem po prostu rysuję myszą (tabletu niet :/), czasem obrabiam zdjęcia znalezione w sieci , czasem wystarczy zastosowanie odpowiednio obrobionych tekstur (ściany i podłogi w UM) a czasem uciekam się do jeszcze innych technik np modelowanie 3d (jak w przypadku postaci w UM)... A co do talentu: gdzieś już napisałem na tym forum - to 5 % iskry bożej a reszta to lata treningu i ciężkiej pracy.
-
Fajno, że wam się podoba. Na ukończenie raczej nie ma szans. Na GM mogę poświęcić 2-3 godzinki tygodniowo. ..a i to w przyszłości nie jest pewne :). Poza tym chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie całkiem inny (znacznie mniejszy) projekt. Chociaż przy obecnej ilości wolnego czasu powinienem zająć się raczej stworzeniem ponga albo pac-mana ;) @Black: 28 @Borek: podziwiam Cięborek :P za ukończenie (niemal) Almory. Ty chyba w ogóle nie masz życia osobistego :D
-
Tytuł: Umbra Mortis Gatunek: cRPG Opis: W założeniu miało to być połączenie oldschoolowych RPG, z rozbudowana fabułą, masą zagadek, questów, rzełączników i dźwigni :) z hack'n'slashem z systemem walki i rozwoju postaci wzorowanym na grach mmorpg. Fabuła dotyczy losów pewnego poległego w boju człeka, który po śmierci trafia do Czyśca i w ramach zadośćuczynienia siecze demony i grzeszników z zapałem ustępującym tylko temu, który możemy zaobserwować u prawdziwych fanatyków spod znaku Moherowego Bereta. Gra miała oferować 3 postacie do wyboru: Świętego Rycerza, Łowcę Dusz i Inkwizytora. Każda z klas, z kolei, posiadać miała 3 szkoły w których mogła się dana postać specjalizować. Niestety życie to nie je_bajka i po dłuższych bojach z samym sobą stwierdziłem, że porywanie się na tak duży projekt, nie ma w moim przypadku najmniejszego sensu. Brak wolnego czasu zadecydował więc o zawieszeniu, (a prawdopodobnie zgonie) tego projektu...Co wyszło z zamierzeń i w sumie 2-miesięcznej pracy możecie ocenić klikając poniższy link. Download: https://gmclan.org/up1453_3_UM_demo_v__0_08f.html 13mb, spakowany plik exe - sorki, wskazana duża cierpliwość przy uruchamianiu :) Autorzy: jedynym o jakim mi wiadomo jestem ja Screeny: Trochę artów z gry: Co nie działa: -wszystkie skille ma się pod pocżątku, a nie czytając odpowiedni zwój, jak to podaje tutorial -przełączanie zestawów szybkich slotów -skille: armour i holy blade -zakładka 'journal' -pewnie jeszcze coś o czym w tej chwili nie pamiętam...
-
Noooo...to jesio świeczniki, panie T, i nie będę miał się czego czepiać ;).
-
Co do betatestów - od następnego tygodnia powinno byc u mnie lepiej z czasem więc zobaczymy...chętnie bym pokatował jesio "Magi" więc kto wie, może sie zgłoszę :) Co do nagród-spoko rzecz, ale jesli nie wnoszą nic do gry to troche szkoda pracy. Można by np zrobić żeby po zebraniu dziesięciu takich "medali" odblokowywała się specjalna postać lub skill lub cokolwiek co motywowało by do zdobywania tychże medali. Bo bez tego co to za nagroda ? Rysunek medalu przy statystykach ? Może się czepiam ale takie jest moje zdanie :]
-
Eh.. niestety ostatnio ilośc wolnego czasu spadła u mnie drastycznie. Przy UM dłubałem ostatnio może ze 2 tygodnie temu...więc nie wiem czy bym się "wyrabiał" tak tak byś tego oczekiwał :)
-
Przed chwilą odpaliłem najstarsze "Magi" jakie mam na dysku i porównałem ze screenem powyżej. No cóż...muszę powiedzieć, że gierka wskoczyła na zupełnie inny poziom jakości jeśli chodzi o grafikę (zwłaszcza postacie-bardzo szczegółowe-widać, że włożyłeś w to kupę roboty). Wprawdzie przydało by się jeszcze podłubać przy lewym panelu, bo wydaje się ciut niedopracowany. ale to już kwestia paru chwil. A i koniecznie, powtarzam KONIECZNIE znień świeczniki z tych śnieżnobiałych pasków na coś pasującego do klimatu :D
-
Jedna rzecz: jeli maja to być płakie elementy to bądź konsekwentny i usuń gradient który miał powodować zaokrąglenie, a jeżeli maja byc to kolumny to rozszerz pasmo gradientu (zmiękcz światło i cień) bo obcnie jest zbyt duży kontrast.