Heh, ilość grafiki jest niezależna ode mnie (to na potrzeby jednej gierki) i wynosi dokładnie 1418 plików - z tego 1192 to obrazki pierwszoplanowe, 224 to tło, a 2 to puste, przezroczyste obrazki.
Wiesz, ja próbowałem kombinować z dwiema zmiennymi, których wartości mówiłyby, które pliki wczytać (przypominam, że nazwy plików to liczby). Sądzę, że to dość proste rozwiązanie, ale jak dla mnie, to i tak na razie kosmos. Tylko nie wiem, jak zastosować coś takiego. No i przede wszystkim mam problem z tym władowaniem grafy z zewnętrznych plików.
A jak oceniasz powyższe rozwiązanie? Powiedzmy, że zapisuję gdzieś lokalizację plików, a zmienne mówią, który plik wczytać. Jeśli się zmienią, wczyta się inny, odpowiedni plik. Brakuje mi tylko koncepcji na zapis, który będzie działał prawidłowo.