Skocz do zawartości

Artur

Użytkownicy
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Artur

  • Urodziny 01.07.1990

Osiągnięcia Artur

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. happy birthday to you

  2. Artur

    Pascal - char.

    EEE, na pierwsze pytanie to rozumie :) Ale na drugie to nic nie pojmuje :(
  3. Artur

    Pascal - char.

    Poczatkujący, jak początkujący laguje internet w sieci żeby poszukać czegoś :P ( mozliwe to tylko w słabo rozwiniętych sieciach ( małych ) ) :D Przeszukałem wiele stron o Pascalu i jeszcze w żadnym nie dowiedziałem się jak użyć zmiennej char :( A MI się wydaje, że każda taka zmienna ( chyba to tak się nazywa ) ma troszeczke inną budowę w kodzie ( jesli chodzi o jakąś procedure ) :] Więc, jak można uzyć takiej zmiennej, żeby po wpisaniu literki np. T otworzy mi się procedura jakaś ( jaką tam napisze :D ). AAA i jeszcze jedno, jak można mieć wiele haseł, a nie tylko jedno hasło :] w takim kodzie: program haslo; uses crt; var slowo:string; begin repeat writeln('Podaj hasło:'); read(slowo); until slowo='ABC'; end. Tu jedynie mam jedno hasło ABC, a jak zrobić żebym miał dwa hasła albo wiecej :] ( wiem że to troche śmieszne, ale nie wiem :( )
  4. No, o to mi chodziło i wielkie dzięki wam ;) Do administratora strona, może byś dodał ten przykład do strony :) JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI.
  5. Hmm, rozumie pocisk, ale nie rozumie co mam wpisać w tym obiekcie :( :( :( :( Znaczy rozumie, ale NIE WIEM CO WPISAĆ I JAK :( :( :( :( Mozesz to podać w kodzie ?? :(
  6. EEE, zrobiłem jak chcesz, tylko że mi te strzały lecą jak powinny, ale później znikają, tego spedda chyab nie powinno być, ja chce zeby MIEJSCE STRZALU SIĘ NIERUSZAŁO TYLKO KONT STRZAŁU ŻEBY SIĘ ZMIENIŁ :) bo ja to zrobiłęm, ale on strzela na przeciw siebie w linii prostej a ja chce żeby z góry strzelał na dół WCIĄŻ !!
  7. Chce coś takiego zrobić: Dany obiekt stoi w miejscu ( jakiś budynek powiedzmy ), i chce cos takiego zrobić żeby strzelał wciąż np. z okna ( czyli z góry pod kontem 45 stopni na dół, albo więcej ). Mozę ktoś zna jakiś kod który ustawia pod jaki mkontem strzały mają lecieć, bo chce ustawić obiekt PUSTY ( ten ze znakiem zapytania ) na tym oknie, i żeby z tantąd strzelał pod kontem 45 stopni. :) Jeszcze raz proszę o pomoc ;)
  8. 2 tygodnie - BRAWO :D Więc, tak: Grafika jest dobra, nawet bardzo dobra, ale BARDZO MAŁO DŹWIĘKÓW ( sądze że to poprawisz w pełnej wersji, jakaś muzyczka, odgłosy i itp. ). Podoba mi się fajne chodzenie żołnierzy :D ALE, wielkim minusem jest, że gra jest bardzo prosta do przejścia :( Sądze że poprawisz sztuczną inteligencje oraz dasz ciekawsze mapy :D Daj również mozliwość łowienia ryb i zabijanai zwierząt ( bo mam chęć zabicia tego krokodyla ). MOJA OCENA: 6/10
  9. Heh, coś mi nie wychodzi :( Chyba przez te święta co się zbliżają, ale proszę, czy byś mógł mi wysłać przez gg 4006232 :D Napisz w każdej chwili :D
  10. No mam, przyokazji powiem, ze jak strzelam do tego wroga, to po jakimś strzelnięciu znika :D Zrozumiałem już 2 etap :D
  11. To zrozumiałem ( tylko nie myśl że tak długo myślałem, bo dopeiro teraz zajżałem tu ).
  12. HEH, coś dziś nie jestem kumaty :( W odpowiedzi na pierwsze pytanie brakuje chyba żeby WCIĄŻ STRZELAŁ, bo jak to daje to on stoi i nic nie robi :-( Ej byś mógł napisać na moje GG 4006232 :D W odpowiedzi na drugie pytanie TO NIC NIE POJMUJE, ej może nachwile bez animacji, ładnie to napisz w ETAPACH, żeby TEN LUDZIK który będzie miał 0 życia zmienia się w trupa leżącego :twisted:
  13. Drugie zrozumiałem, ale pierwsze to nie :( Moze ktoś ma jakiś przykład :) Dodałem trzecie pytanie ( bo też nie wiem ): 3.) Powiedzmy, że jak będzie 0 życia to znika nam ten obiekt, a jak zrobić żeby ten obiekt leżał se ( trup ) i nie znikał. Czyli, jak zrobić, kiedy życie dojdzie do 0 i obiekt pada i leży już jako trup ( powiedzmy że mamy animacje składającą się z 2 obrazków ). A tak przyokazji, dzięki za drugie pytanie ( odpowiedź ), bo to mi się bardzo przydało :D
  14. Więc, tak mam dwa pytania ( gdyż nie wiem jak to zrobić ): 1.) Bardzo proste, którego nie umiem :( , jak zrobić żeby wróg strzelał NOM STOP ( oczywiście żeby były jakieś odstępy między pociskami ) w kierunku jakim jest. Np. Stoi w prawo to strzela tam, ale jak się odróci w lewo to strzela w lewo. Ma ktoś jakiś przykład, albo niech napisze jak to zrobić :D 2.) Jak się dojdzie np. do jakis drzwi to automatycznie żeby przeszło do następnej mapy. Czyli, dochodzi do jakiegoś obiektu i przechodzi do następnej mapy. 3.) Powiedzmy, że jak będzie 0 życia to znika nam ten obiekt, a jak zrobić żeby ten obiekt leżał se ( trup ) i nie znikał. Czyli, jak zrobić, kiedy życie dojdzie do 0 i obiekt pada i leży już jako trup ( powiedzmy że mamy animacje składającą się z 2 obrazków ). Teraz wielka moja prośba i chyba nie tylko moja, ale wszystkich początkujących: CZY KTOŚ MA SPOSLZcZENIE DO HELPA w GM6 :D
  15. eee,a byś mógł zrobić przykłąd i go tu zamieścić :D Bo już nawet prostych rzeczy nie mogę zrobić :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...