Więc, tak mam dwa pytania ( gdyż nie wiem jak to zrobić ):
1.) Bardzo proste, którego nie umiem :( , jak zrobić żeby wróg strzelał NOM STOP ( oczywiście żeby były jakieś odstępy między pociskami ) w kierunku jakim jest. Np. Stoi w prawo to strzela tam, ale jak się odróci w lewo to strzela w lewo. Ma ktoś jakiś przykład, albo niech napisze jak to zrobić :D
2.) Jak się dojdzie np. do jakis drzwi to automatycznie żeby przeszło do następnej mapy. Czyli, dochodzi do jakiegoś obiektu i przechodzi do następnej mapy.
3.) Powiedzmy, że jak będzie 0 życia to znika nam ten obiekt, a jak zrobić żeby ten obiekt leżał se ( trup ) i nie znikał. Czyli, jak zrobić, kiedy życie dojdzie do 0 i obiekt pada i leży już jako trup ( powiedzmy że mamy animacje składającą się z 2 obrazków ).
Teraz wielka moja prośba i chyba nie tylko moja, ale wszystkich początkujących:
CZY KTOŚ MA SPOSLZcZENIE DO HELPA w GM6 :D