Skocz do zawartości

particles nad wszystkimi objektami.......


pio_trek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam niesamowity wybuch, pobrany z GMC.

Ale niewiem, jak zrobić aby pojawiał się nad wszystkimi objektami.

Bo maksymalny Depth (-999999 itd.) nic niedaje.

Nieradze korzystać bo ma skomplikowane creditsy i lepiej cały plik sobie ściągnąć.

Tu macie kod:

 

Oba w Create, ponieważ w momencie kolizji bomby z bohaterem tworzy sie objekt.

 

sys=part_system_create();
emit=part_emitter_create(sys);
part_emitter_region(sys,emit,x,x,y,y,ps_shape_ellipse,ps_distr_linear)


pt_r=part_type_create();
part_type_alpha2(pt_r,1,0);
part_type_color1(pt_r,merge_color(c_red,c_yellow,50));
part_type_blend(pt_r,1);
part_type_life(pt_r,60,60);
part_type_size(pt_r,0,0,0.04,0);
sprite_set_alpha_from_sprite(sprRing,sprRing)
part_type_sprite(pt_r,sprRing,0,1,0);


pt_f=part_type_create();
part_type_alpha2(pt_f,1,0);
part_type_blend(pt_f,1);
part_type_color2(pt_f,c_red,c_yellow)
part_type_life(pt_f,100,120);
part_type_orientation(pt_f,0,360,2,0,0);
part_type_shape(pt_f,pt_shape_flare);
part_type_size(pt_f,0.2,0.8,-0.05,8);
part_type_direction(pt_f,0,360,0,0);
part_type_speed(pt_f,0.2,1,0,0);

 

I druga część w osobnym klocku:

 

part_emitter_burst(sys,emit,pt_r,1);
part_emitter_burst(sys,emit,pt_f,10);


repeat(15){
instance_create(x,y,objBit);
}


visible = 0

 

Objekt 'objBit' jest to jakby odłamek, który posiada mój kod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...