Skocz do zawartości

Broń


Rekomendowane odpowiedzi

CreateGracza:

GML
global.bron=0

Mouse Check Pressed Gracza:

GML
if distance_to_object(nazwa broni) <15

{

global.bron=1

with (nazwa_broni) instance_destroy()

}

Step Gracza:

GML
if global.bron=1

{

image_index=nazwa sprita gracza z bronią

}

if global.bron=0

{

image_index= nazwa sprita gracza bez broni

}

 

I powinno hasać :P

 

Edit:

Zmiana broni

Keyboard check pressed 1

GML
global.bron=1

Keyboard check pressed 2

GML
global.bron=2

Keyboard check pressed 3

GML
global.bron=3

 

I tak dalej, jak jesteś mądry (wątpie-bez obrazy) to se poradzisz już :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...