Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Robiłem testy, niestety ale ten kod: <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_mobile.js?NLHYB=419161947"></script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> sprawia, że kod z wyświetlającym się okienkiem nie pojawia się przy kliknięciu wstecz... czy mam jakieś alternatywy dla tego rozwiązania? Pozdrawiam, nowy_user
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    ale ja testuję nawet na chromie desktopowym i jest to samo, gdy kod jest wpisany do pustego pliku indexu, to pop-up jest, jak wpisuje kod do pliku index z całym inwentarzem wygenerowanym przez GMa, to wtedy pojawia się problem i okienko się nie wyświetla
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    przeczytaj jeszcze mój edit na górze
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mi też działa, jak nie ma tam GMowej gry, też ten pop-up się pojawia. Problem gdy kod chcę umieścić w pliku index stworzynym przez GMa, wtedy przeglądarka nie reaguje na ten kod
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ale sprawdziłeś konsolę ? Mi to działa nawet jak zrobiłem plik .html który nie ma nic innego poza: i wtedy wstecz albo zamknięcie karty pokazuje Edit: na stackoverflow piszą, ze na chrome androidowym nie działa onbeforeunload, ale onunload spróbuj wiec zrobić w tej ostatniej linijce: window.onunload = window.onbeforeunload = myConfirmation;
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Hmm no to nie wiem co jest nie tak, przedstawiam poniżej kod: <!DOCTYPE html> <html lang="en"> <head> <!-- Generated by GameMaker:Studio http://www.yoyogames.com/gamemaker/studio --> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge" /> <meta http-equiv="pragma" content="no-cache"/> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name ="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, user-scalable=0" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black-translucent" /> <meta charset="utf-8"/> <!-- Set the title bar of the page --> <title>Created with GameMaker: Studio</title> <!-- Set the background colour of the document --> <style> body { background: #000000; color:#cccccc; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } canvas { image-rendering: optimizeSpeed; -webkit-interpolation-mode: nearest-neighbor; -ms-touch-action: none; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } :-webkit-full-screen #canvas { width: 100%; height: 100%; } div.gm4html5_div_class { margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } /* START - Login Dialog Box */ div.gm4html5_login { padding: 20px; position: absolute; border: solid 2px #000000; background-color: #404040; color:#00ff00; border-radius: 15px; box-shadow: #101010 20px 20px 40px; } div.gm4html5_cancel_button { float: right; } div.gm4html5_login_button { float: left; } div.gm4html5_login_header { text-align: center; } /* END - Login Dialog Box */ :-webkit-full-screen { width: 100%; height: 100%; } </style> </head> <body> <div class="gm4html5_div_class" id="gm4html5_div_id"> <!-- Create the canvas element the game draws to --> <canvas id="canvas" width="1511" height="850"> <p>Your browser doesn't support HTML5 canvas.</p> </canvas> </div> <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_3.js?NWHAC=158296150"> </script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; </script> </body> </html> Tutaj dodałem ten kod prawie na samym końcu, ale próbowałem też na samym początku i bez skutku...
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    @nowy_user wkleiłem to właśnie w konsolę na gmclanie w tym temacie forum i zadziałało, więc coś robisz źle. Może sprawdź logi w konsoli właśnie? btw. czym jest sekcja <script> ? tagów script na stronie może być wiele, nie ma jednej sekcji.
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Niestety kod nie działa, wpisałem go do sekcji <script> do strony index.html (tej która jest tworzona przy generowaniu gry w HTMLu), następnie wrzuciłem na serwer i cóż... wciskam wstecz i normalnie przechodzi mi do wcześniejszej storny.
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; Nawet nie musisz tego robić jako rozszerzenie JSowe do gry, tylko po prostu dać w kodzie strony w tagu <script>. No i w grach HTML5 można zapisać grę, bodaj jako plik .ini i wtedy dane lądują w localstorage.
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    Hej tworzę sobie dla rozluźnienia gierkę w module HTML5 (gm 1.4) i mam jeden problem. Korzystając ze smartfona i otwierając gierkę na stronce, bardzo łatwo jest nieopatrznie kliknąć przycisk wstecz (ten wbudowany w telefonie, w prawym dolnym rogu urządzenia) i stracić cały zapis gry . Czy jest jakiś sposób, aby zablokować taką możliwość, albo aby pojawił się pop-up w stylu: “Czy na pewno chcesz cofnąć stronę? “Albo coś w tym stylu? Podejrzewam, że nie , bo to już zależy od oprogramowania telefonu, ale warto zapytać. Innym sposobem byłoby zapisanie stanu gry, i nawet niechcący klikniemy sobie wstecz, to szybko moglibyśmy pwrócić do poprzedniego momentu, ale problemem jest to, że gierkach htmll5 nie można zapisać stanu gry
  12. Ostatni tydzień
  13. czemu nie pracujesz w branży

    Zawsze znajdą się jednak Janusze biznesu żerujący na młodych nieobytych programistach. No i ja programuje w PHP bo lubię
  14. czemu nie pracujesz w branży

    Hobby zamienione w pracę przestaje być hobby. Zapieprzanie po 10+h dziennie w biurze potrafi każdą rzecz obrzydzić. Ale ogólnie tak - gamedev ma kijowe stawki w porównaniu do reszty IT właśnie ze względu na ten mityczny status "dream job". Nie idziesz do korpo klepać pehapa, bo to kochasz, tylko bo szukasz dobrze płatnej i stabilnej roboty. Do gamedevu idziesz, bo o jprdl będę robił wiedźmin island 4 mogą mi płacić nawet w orzechach!!! Choć pewnie wraz ze starzeniem się kadr i nagłaśnianiem różnych patologii sytuacja się poprawi. Nawet od moich początków dużo już się zmieniło.
  15. czemu nie pracujesz w branży

    chciałbym tyle zarabiać robiąc to, co lubię
  16. czemu nie pracujesz w branży

    To dobry kierunek rozwoju. W biurze w Łodzi masz holokratyczne zespoły i przejrzyste formy podwyżek, nie ma na co czekać
  17. czemu nie pracujesz w branży

    Laravel, fuuuu. Magento 2, ale chciałbym uciec do Syliusa (Symfony).
  18. czemu nie pracujesz w branży

    to są stawki seniorskie, przekrój płacowy jest znacznie szerszy. Przejrzyj sobie https://justjoin.it/ @gnysek Działasz w Magento, czy Laravel/Symfony?
  19. czemu nie pracujesz w branży

    Aż dziwne, że jest taka rozbieżność pomiędzy GameDevami, a resztą programistów. Jak przeglądam Linkedina, to jeśli chodzi o programistów to widzę tam tylko oferty z widełkami 15k - 20k na miesiąc lub więcej (ja sam niestety nie jestem z zawodu programistą, więc mogę o takich zarobkach pomarzyć ).Także szacun dla tych, którzy crunchują za te 2.5k - 6k, bo pewnie gdyby chcieli, to spokojnie mogliby się przebranżować na inżynierów oprogramowania i żyć w dostatku. Ale to są pasjonaci, zwykły Kowalski tego nie zrozumie. Dla nich, stworzenie gry to coś więcej niż tylko sposób na zarobek. To są życiowi poszukiwacze, tak jak Propaganja , Japanstache czy też Quetzacotl, którzy nie poszli stabilną i wygodną ścieżką utartą przez Tymona czy Marmota, ale poszli szukać swojego powołania. Równie dobrze, mogliby zamieszkać w beczce niczym diogenes, spożywać tylko suchy chleb ze słoną wodą, a i tak - gdyby mieli możliwość tworzyć gry przez cały dzień - byliby szczęśliwi.
  20. czemu nie pracujesz w branży

    Ja jako programista PHP mam podobnie. Ale bez crunchy i to jest własnie ta różnica. W YYG miałem dwa razy crunch a następnego dnia ktoś stwierdział, ze wydajemy za miesiąc, bo cośtam. I przez miesiąc nic nie poprawialiśmy już... także gamedev jest do bani
  21. czemu nie pracujesz w branży

    Pensje w gamedevie są generalnie takie sobie poza stanowiskami z topki. Małe firmy płacą od 2.5k do 6k na rękę (zwykle na umowie o dzieło). W dużych widełki są większe, ale stawka godzinowa może wcale nie wychodzić tak dobrze ze względu na crunch. Jak ktoś ma ochotę, to CDP jakiś czas temu robił badania na ten temat. Wynagrodzenia są gdzieś w drugiej połowie PDFa.
  22. Hosting dla GM'owego programu

    Nie wiem jakiej biblioteki używasz, ciężko zgadywać. Może brakuje jakiegoś rozszerzenia PHP ? masz włączone wyświetlanie wszystkich błędów ? może np. za nowy PHP i trzeba starszej wersji ?
  23. Hosting dla GM'owego programu

    Tak, przy konfiguracji wysyłki muszę podać następujące dane: define("MAIL_SYSTEM", "1"); // 1,2,3,4,5 define("MAIL_DEBUG", TRUE); define("MAIL_HOST", "smtp.gmail.com"); define("MAIL_SECURITY", "ssl"); // ex ssl or tls define("MAIL_PORT", 465); // ex 465 or 587 define("MAIL_USERNAME", " nowy_user@gmail.com"); define("MAIL_PASSWORD", "ToNieJestMojePrawdziweHaslo"); define("MAIL_REGISTER_EMAIL", " nowy_user@gmail.com"); define("MAIL_REGISTER_EMAIL_NAME", "nowy_user Robot"); define("MAIL_REPLY_EMAIL", "nowy_user@gmail.com"); define("MAIL_REPLY_EMAIL_NAME", "nowy_user Robot"); Wszystko powinno działać, i działa na dhostingu ale w przypadku devilnetu niestety nie wysyła. Dopiero gdy zmienię adres mailowy na ten z końcówką usermd.net to maile są wysyłane, ale trafiają do spamu.
  24. czemu nie pracujesz w branży

    W gamedevie najgorsze jest to, że wiele firm po zrobieniu gry zwalnia sporą część ekipy (nawet całą), albo się zwija (bo jakaś spółka na dotacji i otwierają nową). W zwykłym devie faktycznie takie rzeczy to rzadkość.
  25. czemu nie pracujesz w branży

    pracuję, ale klepiąc front i backend, ostatnio głównie w JS. Gamedev to ciężki temat, bo jest trudniejszy, gorzej płatny i się tam o wiele więcej robi nadgodzin, niż w przypadku zwykłego developmentu.
  26. czemu nie pracujesz w branży

    To w takim razie musi być Maximal, ktoś na M Teraz wyszło, że nie wiem z kim byłem rok temu na piwie
  27. Hosting dla GM'owego programu

    No trafi do spamu, bo host nadający jest pewnie na spamliście. Musiałbyś mieć własną domenę. Co do wysyłania z gmaila - rozumiem, że robisz to przez SMTP ?
  1. Pokaż więcej aktywności
×