Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ostatni tydzień
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    Generalnie każde szyfrowanie jest spoko, dopóki ktoś w kodzie gry nie wykryje jakie ono jest (wtedy nawet SHA 512 nie pomoże, jak klucz prywatny znajdą). Wiele razy pisaliśmy w różnych tematach, że ja ktoś się uprze, to znajdzie sposób na obejście gry. Pytanie, czy warto jest poświęcać na to czas? Przecież taki gracz psuje grę głównie sobie, także w singlu nie ma to aż takiego znaczenia, a w grach online najważniejsze dane powinien przetwarzać serwer, żeby gracz nie mógł ich nadpisać łatwo.
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jak rozmyślać nad problemem szyfrowania plików zapisu? i czy w ogóle rozmyślać. Gnysek na gmclanie opisał metode z przekształcaniem tekstu z pomocą ASCII i XOR ale to było w 2005r. W dokumentacji natknąłem się na coś takiego jak "ds_map_secure_save", ktoś miał z tym jakiś bliższy kontakt i mógłby wyjaśnić jaśniej co i jak? edit: zacząłem coś w tym grzebać i po zapisaniu jednego klucza: score; value: 1 wynikiem w saves.dat jest ciąg literek i cyferek. Chyba pasuje. Myślałem też nad zapisami w chmurze ale to chyba będzie przerost formy nad treścią.
  5. Glorious: Companions

    Hmm, niektórzy narzekali z kolei, że zbyt wolno się to pojawia (po kliknięciu myszką instant się wszystko pokazuje). Ale jeszcze może coś z tym pozmieniamy. https://store.steampowered.com/newshub/app/1001040/view/2238798603695047674 W miedzyczasie wleciał na Steama długo zapowiadany update + 33% zniżki do końca tygodnia.
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    W kodzie JS na pewno jest lista plików które potrzebuje, dodaj do nich ?version=xxxx i powinno być ok.
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    miałem ostatnio mało czasu na komputer ale bawię się dalej wygląda na to że nie ma problemów z ustalaniem co ma być rysowane przed czym, chociaż jest to nieco uproszczone @EDIT: ragggggdolll @EDIT: animacjeee @EDIT: krzesłaa
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ok, natomiast jak sprawić, żeby przy aktualizacji, aplikacja wgrała się na nowo ze wszystkimi assetami, a nie próbowała wczytywać z cache?
  9. Można, ale całej gry tak nie załadujesz
  10. Można było chyba asynchronicznie podać sprita przez http w html5
  11. Wcześniej
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dlaczego niby nie za wiele warstw? Ktoś też już do mnie kiedyś tu na forum napisał coś podobnego. xd To jest totalnie bezsensowna porada. Warstw używa się tyle ile potrzeba.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wieksze DPI? efekt w skali 1:1 był taki jakbym chciał w sumie, nie wiem czy potrzebuję rysować 2x większe obrazki niz finalny, aczkolwiek dopiero startuję z rysowaniem powazniej, muszę przejrzeć jakieś kursy
  14. Dimension Invader - demo

    dobra robota, przypomniały mi sie gry na miniclipie bardzo fajnie się strzela, głównie robotę robi to dobór dźwięków i odpowiednio badassowe animacje. widać, że całość jest przemyślana pod kątem gameplayu co bym poprawił: wygląd poziomów, ale o tym mowa wyżej dłuższa muzyka, bo obecna pętla dość szybko nuży wszechobecna ciemność - rozumiem, o jaki efekt chodziło, ale jednak na dłuższą metę jest to trochę męczące. znacznie zwiększyłbym zasięg światła dawanego przez celownik jeśli następne poziomy będą większe od tych z dema, to przydałaby się minimapka. zwłaszcza, że ze względu na wizualną jałowość leveli czasem ciężko się połapać. ogólnie oceniam na plus, z chęcią sprawdzę pełną wersję
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nice. Ale zdecydowanie powinieneś większe DPI dać i pamietać że warstw nigdy nie za wiele
  16. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wrzucałem już czy nie? Kupiłem kilka dni temu tablet z LCD - Huion 13 (bez PRO w nazwie), moje pierwsze 20 minut z nim, jeszcze nie ogarniam jak się tego używa:
  17. Glorious: Companions

    Ilustracja bajerancka, efekt pojawiania też, ale sam popup za szybki, a tekst powinien zacząć wypisywać się jak już nieco obrazka sie pojawi moim zdaniem. Teraz o jest jakiś express.
  18. Krabonszcz

    Ostatnio trochę inne rzeczy robię. Kredki i mazaki na papierze.
  19. Glorious: Companions

    Mamy nowe bajeranckie ilustracje do Interaktywnych Obiektów na mapie świata oraz świeżutkie UI i efekt pojawiania się. W grze wylądują w nadchodzącym Updacie na początku czerwca. Co myślicie?
  20. Mam na myśli doładowywanie tekstur po załadowaniu gry (aka lazy load). Zresztą, gra musiałaby się wtedy jakoś pauzować, albo nie byłoby w grze grafik przez jakiś moment. Dlatego są ładowane wcześniej. Web to nie odczyt z dysku, że to trwa 0,001s. Tamto rozszerzenie może faktycznie pomóc, pytanie, czy działa z webem.
  21. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zajebiste, ma w sobie taki vibe metal sluga.
  22. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Jeżeli dobrze wyjdzie wyświetlanie tułowia i kończyn no i pewnie trzeba będzie rozwiązać problemy z kolejnością wyświetlania, to nawet szybko by szło robienie grafik
  23. The Tenants

    Gatunek: Manager / Simulator Platforma: PC Steam Credits: Ancient Forge Studio W The Tenants (Lokatorzy) gracz przejmuje rolę agenta nieruchomości. Na początku gry zajmuje się głównie wykonywaniem zleceń dla innych landlordów, lecz z czasem rozkręca swoje własne imperium mieszkań pod wynajem. Do zadań gracza zaliczy się wyszukiwanie odpowiednich budynków pod inwestycję, remontowanie starych i zniszczonych mieszkań, urządzanie wystroju, przygotowywanie ogłoszeń i w końcu przeprowadzenie tzw. Dnia Otwartego, gdzie może dobrać swoich lokatorów. Na tym jednak rozgrywka się nie kończy, istotną częścią gry jest doglądanie naszych lokatorów, którym przydarzają się najróżniejsze sytuacje, od chęci zmiany tapet w sypialni po pożary i nielegalny wyrób narkotyków w mieszkaniu. Gra jest jeszcze na etapie produkcji, ale w czerwcu ruszamy z Closed Betą, szczegóły na temat tego jak do niej trafić pojawią się w ogłoszeniu u nas na karcie Steam: https://store.steampowered.com/app/1009560/The_Tenants/ (zapraszam do wishlistowania btw). Premiera w tym roku. W piątek byliśmy z grą na streamie TV Gry i trochę porozmawialiśmy na jej temamt z prowadzącymi:
  24. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wygląda super, ale to by było chyba mega dużo roboty całą grę tak zrobić.
  25. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  26. Dimension Invader - demo

    Cieszę się Zawsze ceniłem sobie kiedy gameplay ma chociaż jakiś kontekst i mam jakiś tam pomysł na fabułę, więc w pełnej wersji będzie ich więcej. Miło mi słyszeć.Tyle w to grałem, że zacząłem już wątpić czy feeling w ogóle jest dobry Co do otwierania drzwi to przeszło mi przez myśl, żeby je przyspieszyć lub zmienić ale skupiłem się na dopięciu najważniejszych spraw przed wydaniem dema. Rozważę to jeszcze w przyszłości. Z tego samego powodu nie pochyliłem się też nad muzyką. Z nią mam największy problem bo kiepski ze mnie kompozytor. Przynajmniej mam motywację aby w końcu się tego nauczyć Też kilka razy natknąłem się na błąd o którym wspomniałeś, wystarczy zresetować poziom w menu pauzy. Jak już ogarnę jak ładować wszystkie zasoby przed odpaleniem mapki powinien on zniknąć (mam nadzieję...)
  27. Dimension Invader - demo

    Feeling strzelania jest fajny, bardzo mi się podobał. Mapki rzeczywiście mało rozbudowane i surowe ale jakoś zbytnio to nie przeszkadzało, a pewnie będzie urozmaicane. Zmieniłbym tylko to otwieranie drzwi, bo psuło trochę dynamikę gry. Niech otwierają się bardzo szybko albo jakoś je inaczej zmienić. Trochę miałem dość tej muzyki po kilku minutach xD jakby była dłuższa to ok. Ale ogólnie to dobrze to wygląda i w jak wyjdzie aktualizacja to na pewno zagram. PS: Za pierwszym razem nie odpaliła mi się cutscenka w intro i nie wiedziałem co mam zrobić
  28. Dimension Invader - demo

    Fajny klimat robią te cutscenki :D.
  1. Pokaż więcej aktywności
×