Skocz do zawartości
oLuju

Multiplayer - Jak zacząć...

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, otóż po tym jak przeniosłem się na GMS'a z 8.1 postanowiłem spróbować stworzyć jakąś grę multiplayer. W poprzedniej wersji używało się mplay'a , którego działanie byłem w stanie zrozumieć. Niestety w najnowszym GM'ie tworzenie połączeń, wysyłanie i odbieranie danych to dla mnie kosmos. Czytałem dokumentację oraz ten tutorial: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216754698-Networking-Overview  i z tego co widzę teraz trzeba używać ds_map do przechowywania danych. Próbowałem Demo z tego tutorialu trochę przerobić i działa to tak sobie.

Nie wiele z tego rozumiem - znacie jakieś inne poradniki tłumaczące działanie funkcji Networkingu w GMS'ie?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×