Skocz do zawartości

Odbieranie informacji - Server w 39DLL


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ten kod będzie działać?

Ma on wysyłać graczowi jego id po dołączeniu do gry i odbierać współrzędne graczy, a następnie

wysyłać je do każdego gracza znajdującego się na serwerze.

GML
sock = tcpaccept(listen, 1);

if(sock)

{

global.players+=1

global.pID[global.players]=sock

clearbuffer();

writebyte(1);

writeshort(global.players);

}

 

sock = tcpaccept(listen, 1);

if(sock)

{

global.players+=1

global.pID[global.players]=sock

clearbuffer();

writebyte(1);

writeshort(global.players);

}

 

if global.players!=0

{

while(ii<=global.players+1)

{

ii+=1

size=receivemessage(global.pID[ii]);

if size=0 or size<0{}

else

if size=2

{

xx=readshort( );

yy=readshort( );

while(iii<=global.pID[iii]);

{

iii+=1

clearbuffer();

writebyte(2);

writebyte(iii);

writeshort(xx);

writeshort(yy);

sendmessage(global.pID[iii]);

}

 

}

 

 

}

}

ii=0

iii=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dużo roboty, najpierw bym musiał dokończyć klient'a, w którym gdybym zrobił błąd( A pewnie zrobiłem/zrobie )

to przy sprawdzaniu nie wiedziałbym co jest źle, a na forum są ludzie którzy dobrze znają tą bibliotekę i

mogą znaleść błąd bardzo szybko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...