Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

GML
if( room = room0 )

if monet=9{

monet=0

room_goto_next()

x=xstart

y=ystart

}

a w create tego obiektu

GML
xstart=ty.x

ystart=ty.y

Co w nim nie tak? Bo chce zrobić tak że jak gracz przejdzie do następnego

rooma po zebraniu tylu i tylu monet to żeby pojawiał się na obiekcie "ty".

A teraz zostaje mi na y tej co był a na x jest dobrze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GML
if( room == room0 )

if monet==9{

monet=0

room_goto_next()

x=ty.x

y=ty.y

}

 

albo

 

GML
w create

 

if(global.poprzedni_room==room0){

if monet==9{

monet=0

room_goto_next()

x=ty.x

y=ty.y

}

}

a w room_end

global.poprzedni_room=room

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dalej to samo, ciągle zostaje na tej samej wysokości (oczywiście później spada)

a;e chce żeby on znalazł się tam od razu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

(Sry. za double posta)

Mam do was wielką prośbę mógłby mi ktoś powiedzieć jak zrobić czat za pomocą 39dll??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do wcześniejszego problemu:

GML (step)
if( room = room0 )

if monet=9{

monet=0

room_goto_next()

}

GML (create)
x=ty.x;

y=ty.y;

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jeśli wpisze to:

GML
x=ty.x;

y=ty.y;

To przecież nie bedę mógł się ruszyć z miejsca...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wpisujesz go w CREATE, a nie w STEP, więc to się wykona tylko raz.

BTW. Ty w ogóle próbowałeś tego, czy tak sobie piszesz, że nie będzie działać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×