Dzięki, działa. Trochę skakcze, ale dobra. A mógłbyś coś dla mnie jeszcze zrobić? Otóż coś mi się robi z teksturą. Kod wygląda tak:
d3d_model_primitive_begin(MT11,pr_trianglestrip)
d3d_model_vertex_normal_texture(MT11,-10,20,10,-10,26,20,0,0)
d3d_model_vertex_normal_texture(MT11,10,20,10,10,26,20,1,0)
d3d_model_vertex_normal_texture(MT11,4,30,4,4,36,14,1,1)
d3d_model_vertex_normal_texture(MT11,-4,30,4,-4,36,14,0,1)
d3d_model_vertex_normal_texture(MT11,-10,20,10,-10,26,20,0,0)
d3d_model_primitive_end(MT11)
Ogólnie jest dobrze, ale tekstura jest trochę poplątana, tzn są trzy tekstury, wszystkie mają inny kształt i są na sobie. Wygląda to m.w tak:
Wiesz o co chodzi?