Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Mira

    Następnym razem coś wykminimy na 2 kamery
  3. Mira

    Szkoda tylko, że większość filmiku to plecy na cały kadr ;d
  4. Mira

    Fajne, niefajne takie tradycyjne rysowanie promoartów do gry?
  5. Galeria Grafik

    On wcale tak nie napisał..
  6. STABBED ARMOR

    dużo lepiej wyglada
  7. Ostatni tydzień
  8. Galeria Grafik

    Dziękuję
  9. Galeria Grafik

    Bardzo ładna żabka.
  10. Galeria Grafik

    Dzięki
  11. Galeria Grafik

    Fajnie pikselkujes pingwin
  12. STABBED ARMOR

    -oddaliłem kamerę -zmniejszyłem i ozdobiłem GUI -rozjaśniłem nieco całość Co myślicie o tych zmianach?
  13. Galeria Grafik

    (To jest żaba).
  14. Galeria Grafik

    Dzienkuje znuf. Also Wojzax no fajnie, że tam trenujesz inne style graficzne ale jednak jak dojebiesz pixelarcik to jest prima sorcik. A tu nowośc ode mnie pozdr. 11 marca w hotelu Sheraton w Warszawie będę miał własną wystawę obrazów na festiwalu Art Fresh Festival, także jak komuś się nudzi - zapraszam.
  15. STABBED ARMOR

    Nie grałem nigdy w soulsy wiec nie wiem ale sprawdzę jak tam jest to rozwiązane. Pierwszym natchnieniem do rozpoczęcia prac nad grą było kilka godzin spędzonych z "DarkMaus". Gra mi się bardzo spodobała, jestem fanem takiego widoku i walka była bardzo satysfakcjonująca.Postanowiłem więc zrobić coś podobnego w ogólnym szkielecie (szczególnie system walki który jest bardzo podobny u mnie)- tylko oczywiście lepiej;p To co mi zdecydowanie najbardziej przeszkadzało to właśnie statyczna kamera, nie zliczę ile razy ginąłem bo nie potrafiłem ogarnąć kierunku następnego uniku.Stąd nawet nie brałem od początku pod uwagę statycznej kamery- bo mi się to nie podoba i bardzo mi przeszkadzało.Więc postanowiłem przetestować motyw który znałem z "Take no prisioners"- i jak dla mnie różnica na ++ Zresztą nie ukrywam że tak się naprawdę gra się dużo lepiej-czuć kontrolę nad postacią jak w FPS. Na filmiku wygląda to skokowo bo tak jak już kilka razy wspomniałem jest tam 1/3 FPS- normalnie obroty są płynne i nie ma żadnego chaosu.
  16. STABBED ARMOR

    Czemu nie podwalić sterowania z Dark Soulsów? Nie ma w tym chyba żadnej ujmy, żeby tak zrobić. Jeśli chodzi o obecny rozkład to ja osobiście jestem typem interaktywnym, muszę przetestować aby ocenić, wizualnie ni uja nie moge sobie wyobrazic tego. A ikonki hudu mogly by byc znacznie mniejsze. Wyobraz sobie te wielkie ikony na typowym 22-26 calowym ekranie. Edit: Obejrzałem filmik i chyba puszczę pawia od tego obracania ekranu, troche niefajne. Próbowałeś testować tę grę ze statyczną kamerą?
  17. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Cele są tylko tymczasowymi "przeciwnikami" do sprawdzania broni, bo przeciwników chcę zacząć robić jak skończe te 14-15 pierwszych broni. Gra ma być dosyć prosta, chodzi o przetrwanie jak największej ilości fal przeciwników na arenie w której ciągle się spawnią przeciwnicy. Szczególną zdolnością którą będzie posiadać gracz jest plecak odrzutowy. Ogólnie nic specjalnego, ale chciałbym myśleć że coś z tego będzie No miło widzieć ten, jakby to nazwać, renesans gmclanu. Edit: Jeszcze jedna broń. Tak nie będę raczej wrzucać update'ów aż skończe obecną paczkę broni.(14-15 broni wliczając te zrobione). https://led.feen.us/iabovsw4.mp4
  18. STABBED ARMOR

    Filmik jest przyspieszony na YT x2 bo się normalnie oglądać nie dało:) Dramatycznie ucina płynność, tylko nie mam jak podać przykładu.Jak włączam nagrywanie to mam koło 20-25fps więc chyba musi być różnica.Jaki GUI byście proponowali w takim razie? Zmniejszyć po prostu czy coś zupełnie innego? Tutaj przykład sterowania, na dotykowym nie do ogarniecia, walka wbrew pozorom jest mocno rozbudowana.Mamy takie możliwości: -szybki atak -silny atak lub alteratywny (przetrzymanie przycisku ataku) -blok -unik -uskok (działa podobnie jak unik ale 3x dalej) -przeturlanie (pozwala zmienić kierunek w trakcie) -kopnięcie -użycie umiejętności specjalnej Przykład sterowania: Wiadomo że klatek zawsze może być więcej ale wydaje mi się że tragedii nie ma-a akurat animacja chodu w tamtym filmiku jest niezrobiona,moze stad takie wrazenie-na chodzenie zeczywiscie tam sa z 4klatki
  19. STABBED ARMOR

    No właśnie UI jest typowo mobilne, jak jest możliwość korzystania z klawiatury to po co takie wielkie ikonki? Co do animacji to nadal uważam ze za malo klatek, ruch kamery jest w miarę płynny więc to chyba nie kwestia nagrywania
  20. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajnie że tyle osób coś ciśnie, tak trzymać mordy
  21. STABBED ARMOR

    hmm, a UI wygląda właśnie jak mobile gra
  22. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Spox.Na czym dokładnie polega gra?To logiczna (znajdz sposob zeby zniszczyc wszystkie cele) czy typowa strzelanina?
  23. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kurcze wybacz ze nie skorzystalem z tamtych, byly naprawde swietne! Ale mysle ze znajde sobie grafika, ktory zrobi bardziej żywą i kolorową grafikę, bo plastelina się chyba nie nada do tego.
  24. Nad czym aktualnie pracujesz?

    I pięknie:) Działaj z tym.Jakbyś potrzebował plastelinowych grafik to wiesz gdzie uderzyć ;p
  25. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Przede wszystkim przepraszam za bardzo słaby video edit, zmieniającą się rozdzielczość, przybliżenie i chwiejne FPSy(w grze jest stałe 60+, to nagrywanie nawala). To wideo w zasadzie tylko dla gmclanu dlatego jest zrobione nieco na odpierdziel. Wreszcie się wziąłem spowrotem za programowanie i cośtam dlubie mały projekcik o lataniu jetpackiem. https://led.feen.us/33dcxq9p.mp4 Test 7 z 14 dostępnych broni(ogólnie będzie więcej ale tylko 14 rozpisałem sobie póki co). W sumie to te 7 "prostrzych", pozostałe są ciekawsze do oglądania ale muszę je jeszcze dokończyć.. (mam nadzieję że forum wykrywa direct linki i robi embeed plików mp4) Edit: Nie wykrywa, kliknijcie w link..
  26. STABBED ARMOR

    Proponowalbym Broken Armor ale może się LionX obrazić.
  27. STABBED ARMOR

    Wojzax: animacja jest płynna,wszystko jest robione z plasteliny i fotografowane klatka po klatce-ruch wygląda lepiej niż przy animacji szkieletowej - ale jak włączam dowolne narzędzie do nagrywania (tutaj Bandicam) to mi 20FPS zostaje z 60.Może jak ogarnę bardziej wydajny sposób to uda się pokazać.To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem).Nad światłami siedziałem najdłużej,póki co mam 60/60fps zawsze i w każdej sytuacji-pod warunkiem że będę się trzymał granic rozsądku ;p Vader: od początku myślałem na tytułem i nic lepszego do tej pory nie wymyśliłem:D Mi się nawet podoba i do tego nawiązuje do mitologii świata (jednak dużo lepiej brzmi niż "PIERCED ARMOR" albo "DAMAGED ARMOR" ;p)
  1. Pokaż więcej aktywności
×