Skocz do zawartości

Hawaxi

Użytkownicy
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Hawaxi

  • Tytuł
    Chicken

Ostatnie wizyty

326 wyświetleń profilu
  1. Problem rozwiązany, wystarczyło discardować pixele z alphą <= 0, może nie jest to wydajne rozwiązanie ale działa. if (gl_FragColor.a <= 0.0) { discard; }
  2. Próbowałem na wszelkie sposoby zmodyfikować kod niestety nic to nie dało, walcze dalej. Ktoś ma inne pomysły? Podsyłam kod shaderu, może uda się komuś coś zdziałać. varying vec2 v_vTexcoord; varying vec4 v_vColour; uniform float Position; vec3 rgb2hsv ( vec3 color ) { vec4 K = vec4 ( 0.0, -1.0 / 3.0, 2.0 / 3.0, -1.0 ); vec4 p = mix ( vec4 ( color.bg, K.wz ), vec4 ( color.gb, K.xy ), step ( color.b, color.g ) ); vec4 q = mix ( vec4 ( p.xyw, color.r ), vec4 ( color.r, p.yzx ), step ( p.x, color.r ) ); float d = q.x - min ( q.w, q.y ); float e = 1.0e-10; return vec3 ( abs ( q.z + ( q.w - q.y ) / ( 6.0 * d + e ) ), d / ( q.x + e ), q.x ); } vec3 hsv2rgb ( vec3 hsv ) { vec4 K = vec4 ( 1.0, 2.0 / 3.0, 1.0 / 3.0, 3.0 ); vec3 p = abs ( fract ( hsv.xxx + K.xyz ) * 6.0 - K.www ); return hsv.z * mix ( K.xxx, clamp ( p - K.xxx, 0.0, 1.0 ), hsv.y ); } void main ( ) { gl_FragColor = texture2D ( gm_BaseTexture, v_vTexcoord ) * v_vColour; vec3 hsv = rgb2hsv ( gl_FragColor.rgb ); vec3 shifted_color = vec3 ( hsv.x + Position, hsv.y, hsv.z); gl_FragColor.rgb = hsv2rgb ( shifted_color ); gl_FragColor *= v_vColour; }
  3. Witam, Podczas eksportowania projektu do ios'a, przezroczyste tło w gifach staje się czarne. Jest to wina shaderów zmieniających hue owych gifów(gdy je usuwam tło staje się przezroczyste i wszystko działa poprawnie). Natomiast przy tworzeniu aplikacji na windowsa lub inna platformę problem ten nie występuje. Spotkaliście się z podobną komplikacją? Jakieś pomysły? Próbowałem usunąć kolor czarny w kodzie shaderu, wystąpił ten sam problem. kod: if(vec3(gl_FragColor) == vec3(0.0)) gl_FragColor.a = 0.0; Proszę o szybką pomoc.
  4. Okej, głupia literówka wtargnęła do kodu. Już wszystko działa, dzięki za pomoc ;)
  5. Dzięki za pomoc! Na 2 tych samych obiektach działa ale chciałbym teraz dodać inny obiekt. Niestety przy 2 różnych obiektach nic się nie dzieje. Jakiś pomysł?
  6. Witam, Mam dużo różnokolorowych tych samych obiektów w pokoju i chciałbym aby gra robiła coś, gdy obiekty o tym samym kolorze się zderzą. Niestety poniższy zapis nie działa, ma ktoś jakąś alternatywę? Collision event GML if image_index == other.image_index{ room_restart(); }
  7. Super, wszystko śmiga dzięki za pomoc. :)
  8. no właśnie chodzi o obiekt z najmniejszym depth pod myszką.
  9. Witam, W pokoju tworzy mi się pełno tych samych obiektów obj_black one się przemieszczają i czasami na siebie nachodzą. Chce aby po kliknięciu lpm obiekt na wierzchu się usuwał. W create: GML depth = irandom_range(1,999999); lista = ds_list_create(); W left pressed: GML ds_list_add(lista,depth); ds_list_sort(lista, true); //sortuj najmniejszy ---> najwiekszy global.szukam = ds_list_find_value(lista,1); // 1- najmniejszy if depth = global.szukam { instance_destroy(); global.szukam = 0; } W tym kodzie muszę klikać 2 razy lpm (nie wiem dlaczego), do tego czasami nawet obiekty nie na wierzchu się usuwają.
  10. json_decode() - jak to działa?

    Okej, przypisałem wszystko do zmiennych dzięki za radę ;)
  11. json_decode() - jak to działa?

    Okej zrobiłem Alarm i troche opóźniłem działanie teraz wszystko działa dzięki za pomoc :)
  12. json_decode() - jak to działa?

    Okej dzieki wszyskim za pomoc, ale wciąż mam z tym problem. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co robię źle? HTTP: GML strona = http_get("https://eune.api.pvp.net/api/lol/eune/v1.4/summoner/by-name/hawaxi?api_key=") wynik = json_decode(strona); gracz = wynik[?"hawaxi"] Draw: GML draw_text(x,y,gracz[?"summonerLevel"]) Wywala mi błąd z draw_text: Push :: Execution Error - Variable Get 100000.gracz(100002, -2147483648) at gml_Object_object0_DrawEvent_1 (line 1) - draw_text(x,y,gracz[?"summonerLevel"]) Jak wrzuciłem wszystko do draw event, pokazywalo undefined... Pozdrawiam Hawaxi :)
  13. Witam, Czytałem dużo tematów i natknąłem się na to json_decode ale nie za bardzo rozumiem jak działa, a w dokumentacji nie mogłem go znaleść.Chciałem pobrać informacje ze strony i później wyświetlać je w mojej grze. Czy moge wyjąć informacje z tej strony jeśli jej kod zródłowy wygląda tak: {"hawaxi":{"id":28669616,"name":"Hawaxi","profileIconId":552,"summonerLevel":30,"revisionDate":1432142221000}} Mój kod: GML Asynchronous HTTP event: strona = http_get("https://eune.api.pvp.net/api/lol/eune/v1.4/summoner/by-name/Hawaxi?api_key="); wynik = json_decode(strona); draw event: draw_text(x,y,wynik); Pozdrawiam Hawaxi
  14. Czytanie plików tekstowych.

    Hmm wczesniej próbowałem z file_text_open_read ale cos nie działało, teraz działa. Zrobiłem przedchwila nowy projekt z tym samym kodem tylko file_text_open_read i znowu ten sam błąd. Nie rozumiem O.o mógłbyś sprawdzić na swoim komputerze czy game maker tak samo reaguje?
  15. Witam, Ostatnio zacząłem się bawić funkcjami plików tekstowych no i ciągle pokazuje mi błąd: File is not opened for reading. Nie rozumiem jak nie jest otwarte jeśli używam funkcji file_text_open_write. Mój kod: GML pass = file_text_open_write(working_directory + "\pass.txt"); message = file_text_read_string(pass); show_message(message); file_text_close(pass); Stworzyłem pass.txt w tym samym folderze w którym jest moja gra (.project).
×