Skocz do zawartości

Ryuq666

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ryuq666

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam. Dawno nie siedziałem w GM, ale tak sobie ostatnio pomyślałem że zrobie sobie szybki Launcher do pendrive z krótkim info itp. Ot tak "dla jaj" żeby było śmiesznie. Ale zastanawiam się nad kilkoma rzeczami, po pierwsze jak mam zrobić aby w okienku wyświetlił się odpowiedni tekst, zawarty w pliku info.txt ? To jeden wielki Ascii Art z informacjami itp, wiecie jak w tych Trainerach, z 8 bitową muzyczką i w ogóle. I chodzi o to, jak mam sprawić aby to co jest w tym pliku, wyświetliło się, żeby można to było normalnie zaznaczać itp jak normalny tekst, ale też żeby zmieniało kolor? W sensie to ma być tak: 1. Kolor tekstu Zielony 2. Zjeżdżam 3 piksele niżej 3. Kolor tekstu Niebieski 4. Zjeżdżam niżej 5. Kolor tekstu Żółty itp itp. Wiecie o co chodzi, na pewno każdy korzystał kiedyś z jakiegoś traineru tego typu. Pizzabox[dox?] nie miały chyba tego. Chociaż nie jestem pewien. Ale mniej więcej na pewno wiecie o co mi chodzi! A więc proszę o pomoc, może jakiś przykład? albo gotowy skrypt? dawno nie siedziałem w GM i ostro mi moje marne i tak umiejętności się zakurzyły. Z góry dziękuję.
  2. Eh x.X mówie że sie na tym nie znam. Może i głupio pytam, kierowałem się tutorialem na YT, ale zamiast spamu [vide @up] chciałbym zobaczyć jakąś pomoc lub coś...nie po to zadałem pytanie...
  3. widać że sie nie znam...A może mi ktoś wyjaśnić jak powinien wyglądać ten poprawny kod? bo za chiny nie wiem jak sie za to zabrać...
  4. Witam, próbowałem kilku tutoriali na youtube, ale nadal nie rozumiem. Jak mam dodać broń w Ultimate3d? Broń ma być zwykłym sprite'm. GML { d3d_set_projection_ortho(0,0,640,480,0); d3d_set_hidden(false); draw_background_ext(bg_PulseGun,300,300,2.5,2.5,0,c_white,1); d3d_set_hidden(true); } Cóż...nie wyświetla sie niestety. Ani pod "bg" ani pod "sprite"...ale GM widzi [podświetla na zielono] pulsegun ale nie pokazuje go na ekranie podczas gry. Wie ktoś jak to naprawić?
  5. Witam :D Kolega poprosił mnie abym postarał się zrobić gierkę o strzelaniu z Magnum'a. No cóż, zwykły rewolwer [no dobra, wielka kobyła]. Mam obj_rewolwer i muszę zrobić coś takiego: Mam obj_barrel czyli ten "bębenek" i on ma 6 naboi [6 takich dziurek, bo mam widok od przodu, i te "dziurki" na pociski, wiadomo o co chodzi] i muszę jakoś zrobić coś takiego że kiedy klikam w dziurkę, to ładuje się jeden pocisk, kliknę w drugą, pojawia się drugi itp. Ale potem chcę zrobić coś takiego że kiedy mam załadowane pociski, to klikam na strzałkę [obj_arrow] i wtedy obj_barrel znika, i po kliknięciu na obj_barrel2 [to ten obiekt który widać na broni na głównym ekranie, czyli tym od "boku"] ten zmienia sprite na spr_barrel2_anim i po chwili z powrotem wraca do spr_barrel2. I wtedy losuje się, czy pada strzał, czy nie, naciska się spust [klik na obj_spust] i tu coś się dzieje. Wie ktoś jak to zrobić? Bo tego całkowicie nie ogarniam, tego wyliczania i w ogóle. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Witam, poszukuję osoby której się nudzi :D i która zna się jako tako na grafice. Otóż potrzebuję sprite Ultra Marine z Warhammer'a 40K. to są Ultra Marine :D http://www.google.pl/search?um=1&hl=pl...=ultra%20marine Moje sprit'y wyglądają tak, [były od razu w silniku więc...] Biegnie do tyłu Biegne do przodu Stoi w miejscu Oto są UltraMarine http://www.google.pl/search?tbm=isch&h...uXkOqyL4gSTx5U- ja niestety nie potrafię ich narysować i zamiast ultra marine wychodzą mi jakieś UltraMarne paskudztwa ;x Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś je zrobi, gwarantuję miejsce w Creditsach :D Błagam, sam nie ogarniam tego ;x
  7. Witam, moja platformowa postać, ma karabin, ten karabin jest osobnym obiektem który zmienia po prostu swój sprite, przy zmianie broni. obj_weapon ma swoje skrypty, jednak rodzaj amunicji, liczba naboi itp. jest zapisana w Scripts -> Weapons -> info_weapons i tu skrypt [daje skrypt jednej broni tylko]: GML if global.weapon = 0{ // what weapon? sprite_index = spr_assultrifle // show the correct sprite global.weaponname = "Assult Rifle" global.pwr = 100 global.recoil = 5 // how much recoild does it give off global.rate = 5 // how fast does the gun fire global.sped = 25 // how fast the bullet travels global.reloadspeed = 90 // how fast you reload global.accuracy = 2 // how accurate is the gun global.orgacc = 2 global.maxacc = 15 global.maxammo = 31 // The max ammo for the gun global.bulletnum = 1 // How many Bullets the gun fires global.casing = obj_bullet_case global.sound = snd_rifle global.noise = 200 global.pickup = obj_assultrifle DX = 33;DY = -2; } I tu mam pytanie, co mam dodać do tego, żeby broń aktywowała się dopiero po podniesieniu Pickupa np. obj_pick_dk-16 ?
  8. Ale moje platformy mają po wyjściu z rooma mają zacząć wyjeżdżać z góry, a po tym skrypcie wszystkie spawnują się w lewej ścianie rooma...
  9. Witam, mam platformę obj_mar_most która "jedzie" w dół, do końca planszy, i tu mam pytanie, co mam zrobić aby ta platforma jechała w dół, wyjeżdżała z mapy i wjeżdżała z drugiej strony? A, i co zrobić żeby postać która jest na platformie, stała na niej, bo niestety moja postać stoi w miejscu, a najczęściej platforma przenika przez obj_player i nic... GML Create: h = rigidbody_create(x, y, STATIC, SHAPE_BOX, 24, 24, 0); vspeed=-1 mydirection="up" move="none" sprite_index=spr_mar_most Step: if mydirection="down" { if vspeed>0 and place_meeting(x,y+vspeed*5+20,obj_block) { mydirection="up" } else if vspeed<1 vspeed+=0.05 } else if mydirection="up" { if vspeed<0 and place_meeting(x,y+vspeed*5-20,obj_block) { mydirection="down" } else if vspeed>-1 vspeed-=0.05 } No, to jest ten skrypt. Proszę o pomoc :D
  10. Witam, niestety projekt mojego TopDown shootera nie wypalił [zbyt realistyczne miało być, silnik nie wyrabiał]. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=346470 używam tego Silniku ze względu na dosć dobre AI, szybką edycję broni i fajny Ragdoll. Zrobiłem do tego mapkę, zrobiłem z niej jeden wielki sprite [na początek], zrobiłem obj_mapa_testowa zrobiłem ją "solid" i niby działa, Można po niej biegać, skakać, strzały nie przenikają...ale już Ragdolle, granaty i spadająca broń przenika przez mapkę. Czy może mi ktoś pomóc, co zrobić żeby wszystkie objekty "psychiczne" [że tak powiem xD] nie przenikały przez moją mapkę? Z góry dziękuję :D
  11. Jak zrobić menu jak w SWAT 4? Chodzi mi o to rozwijane menu, klikam na drzwi prawym [trzymam wciśnięty] i wyskakuje menu, zjeżdżam sobie kursorem, daje na "akcje" wyskakują inne opcje itp. Wie ktoś jak kto zrobić? Czy jest może jakiś skrypt/przykład ? Na razie chodzi mi tylko o to aby odtwarzał się dźwięk po "najechaniu" na jakąś opcję i zatwierdzenia jej enterem. Z góry dziękuję :D
  12. Witajcie kochani :D Mam obiekt obj_granat , czy jest jakiś gotowy skrypt dzięki któremu pojawiła by się ikonka [np. spr_uwaga_granat ] ze strzałeczką, z której strony jest granat o ile jesteśmy w jakiejś odległości od niego? Chodzi mi o coś, co było w Serii Call of Duty. Kiedy podbiegam do obiektu obj_sandbag chcę aby moja postać po wciśnięciu "E" przeskoczyła przez nie, czyli aby sprite zmienił się na spr_soldier2_jump i po skoku wrócił do swojego starego sprite'a. A to jest rzecz z którą ja nie wiem jak kompletnie sobie poradzić. Mam tego mojego obj_player 'a i teraz mam też ten obj_sandbag. Co zrobić abym po wciśnięciu CTRL będąc przy workach z piaskiem móc się schować, obj_bullet czyli pocisk "przenika" przez obj_Sandbag, ale co zrobić aby kule nie trafiały w postaci schowane za workami? I jeszcze aby po kucnięciu postać "odrobinę" się skurczyła? razem z drawem. Kiedy już się "skurczy" abym mógł się wychylić zza sandbaga i strzelić [tak, np. na sekundę postać się powiększa, mogę strzelać, przestaję strzelać i postać z powrotem kuca? Oczywiście podczas strzelania aby mogła doznawać obrażeń dopóki znów się nie zasłoni?
  13. Ryuq666

    Nasze strony

    http://yantar.roleplaylife.net/ To mój PBF który dopiero się rozrasta, ale jest coraz lepszy, zapraszam ;]
  14. W tym 4 niestety postać rusza się "cała" w górę i w dół, a mi chodzi o to aby ten DRAW ten sprite_soldier "skręcał" w lewą stronę, potem w prawą stronę, tak jak np. Zombie w CS2D, chodzi mi o to że ma to "symulować" te "zarzucanie" ciałem podczas biegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...