Skocz do zawartości

Zablokowane Jak zrobić wpisywanie imienia...


Xedom

Rekomendowane odpowiedzi

Ekhm...... trochę ciężkie zagadnienie. Lepiej zrobić proste wpisywanie imienia, a nie się tak bawić........

 

Najprostsza opcja to zrobić sobie 23 obiekty z iterami anfabetu - i w każdym dopisywać do jakiejś globalnej jakiś znak :) Ale to ta najprostsza opcja....... bo to można zrobić w jednym obiekcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom byles szybszy :) ale swoj przyklad w edicie tez dam, chociaz moj sposob jest bardziej prymitywny :D

EDIT : ja zrobiłem w przeciwieństwie do Yody wszystkie literki w jednym spricie xD z tym ze jest o wiele więcej kodu i dałem usuwanie literek :D https://gmclan.org/up2321_12_Imie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oż w morde pomyłka ! :P chodziło mi o coś innego zresztą sam zobacz jak zrobiłem i mnie zrozumiesz :]

każde okienko to jeden object i zmienia image_index w zaleznosci od tego jaką wartość mu przypisal for. Tak mialo być :D

a co do mojego przykładu w step obj_kratka można dodać np.

GML
if place_meeting(x,y,obj_choose) image_blend = c_teal

else image_blend = c_white

dla ładniejszego efektu albo coś z image_alpha pokombinować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Y: Właśnie o to chodzi ;p

No wątpię żeby zrozumiał coś z przykładu Tymona =D

Z mojego bardziej - choć fakt w tym wyliczaniu kratki przy przeskakiwaniu rząd wyżej/niżej trochę dziwne jest :P Btw poprawiłem tamten bug z tymi paroma literkami ( zamiast -1 dałem +1 i na odwrót :P ) i dodałem spację :S

http://www.gmclan.org/up2576_11_literki_new_.html :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...