Skocz do zawartości

granie muzyki po jakimś czasie


zesio13

Rekomendowane odpowiedzi

Sonique, na kit ten twój post, który nie dość ze zawiera informacje które podał HuderLord to w dodatku jest napisany w innym języku?

 

Dodatkowo, moglibyscie mu wytlumaczyc co to jest alarm, i jak sie je wywoluje zeby uniknac nastepnych pytan na ten temat.

Alarmy to takie zdarzenia, które następuja w momencie wywołania = tylko i wyłącznie raz, nie tak jak w przypadku Step czy Draw Eventu które są spełniane stricte zawsze = defaultowo 30 razy na sekunde, z mozliwoscią zmiany tej wartości.

Alarmy wywołujemy komendą

alarm[X]=y;

gdzie X to numer Alarm Eventu w tym obiekcie, a y to czas w klatkach za ile Alarm ma byc wykonany. Jeżeli nie wiesz ile y musisz wpisac na 1 sekunde, najprostszym sposobem jest wpisanie:

room_speed*z

w miejsce y. Tym razem zamiast z podloz wartosc w sekundach do wywolania sie alarmu. Room_speed to nic innego jak szybkosc roomu, czyli czestotliwosc wywoływania step i draw eventów na sekunde. Jezeli ta wartość pomnozysz przez z, uzyskasz czas z sekund do wywołania.

W Alarmie X zamieszczasz

sound_play(nazwa_dzwieku);

aby dzwiek zaczal brzmiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...