Skocz do zawartości

22 silników gier


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Świetna inicjatywa, szkoda tylko trochę, że żaden z nich nie jest w GameMakerze - ale to też nie jest tak, że są do niczego nieprzydatne - bowiem kod czy PHP czy JS w swojej logice nie jest jakoś różny i czytając te gotowe rozwiązania można spokojnie przenieść to do GMLa - sam w tym roku już przenosiłem kilka razy JSowy kod (teraz, gdy runner HTML5 jest dostępny jako open source, a przecież implementuje on kod GMLa na JS, tym łatwiej jest go odwrócić w drugą stronę).

 

No i zawsze to jakieś źródło pomysłów, jakie łatwe przykłady na GMCLAN można by stworzyć.

  • Lubię (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...