Skocz do zawartości

Tank 2000


Badu The Sheep

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Tank 2000

 

Gatunek: Adventure

 

Data Premiery: 30 Lipiec 2016

 

Opis: Gra wzorowana na "Battle City" firmy NAMECOT. Natomiast wykonana w grafice 3D, dodatkowo gra otrzyma linię fabularną. Po każdej wykonanej misji, będziemy mogli dokupić akcesoria do czołgu, od lepszej "budy", po przez wieżyczki, bronie, gąsienice, bardziej odporną stal.

 

UPDATE 13/06/16:Projekt został zawieszony...

 

Autorzy:

Programowanie:
Badu The Sheep

Fabuła:
Badu The Sheep

Grafika:
Badu The Sheep

Muzyka:
Badu The Sheep

Screeny:

 

screenshot101.png

 

screenshot105.png

 

screenshot108.png

Screeny jeszcze stare...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać

jest oliwkowy pewnie dlatego bo w oryginale był oliwkowy, ale faktycznie tekstury/kolory o kant dupy rozbić narazie, mam nadzieję że to placeholdery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za dobre rady, przydają się gdy będę się zajmował grafiką.

gnysek - mechanikę cieni da się uruchomić, w przeszłości podjąłem próbę i się udała.

I am Lord - Zgadzam się z Tobą. Tylko jeszcze nie wiem, czy będę się trzymał oryginału, czy zrobię własne czołgi.

I am vader - obecnie tekstury na czołg mają 64x64 pixele, i są zamknięte w jednym sprite. Będą one wyeksportowane do katalogu, dzięki temu będę mógł dowolnie przerabiać tekstury.

 

Jak znajdę dobry program do nagrywania pulpitu, to wstawię gameplay z tej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że większość z was skupia swoją uwagę nad grafiką. W sumie tylko to mogę wam obecnie pokazać. Dzięki Penguin za pokazanie alternatywnej wersji dla czołgów :-).

 

Obecnie pracuję nad silnikiem gry, w przeciwieństwie do klonów, mogę generować mapy po 1000 na 1000 segmentów, oryginał i klony mają po 26 na 26 segmentów. Mogę w jednym momencie utworzyć 1000 czołgów jeżdżących w tym samym czasie po planszy przy 50fps. Gra pracuje na silniku 3d z Game Makera, działa dobrze i do chwili obecnej nie sprawia kłopotów.

 

Myślę, że przekonacie się do tej gry po wydaniu dema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, mam pomysł donośnie czołgów - bo widzę że ten styl, który ja preferuję wam nie odpowiada. Co powiecie na to, abym do gry dołączył edytor/kreator czołgów? Każdy będzie mógł stworzyć własny czołg według własnego upodobania. Od grafiki po przez parametry pancerza, silnika, naboi itp?

 

W tym momencie mogę zmienić koncepcję gry na kampanię z misjami typu: Uratuj obiekt, zniszcz bazę przeciwnika, ochraniaj pojazd z cennym ładunkiem.

Dodatkowo po każdej misji będzie dostęp do sklepu z akcesoriami: Większe pole widzenia, dodatkowy pancerz, lepsze naboje i co tam jeszcze wymyślicie...

 

Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...