Skocz do zawartości

Łączenie tekstu GM:S


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, mianowicie próbuję wykombinować łączenie tekstu, ale jak mi nie wychodzi. W sumie nie wiem, czy w ogóle się da :D

Ale mianowicie, próbuję osiągnąć coś takiego, że łączę string z realem, żeby powstał string. Ale zwraca mi się real.

GML
l=1

t="lol"

tt=string(t+string(l))

Coś takie próbowałem aczkolwiek w zupełności nie działa, pomysły? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robisz tt = t+string(l) to zwraca ci real? wtf :P

 

Czy chcesz zwrócić tą jedynkę ze stringa "lol1"?

wtedy:

GML
l=1

t="lol"

tt=t+string(l)

 

ttt = real( string_delete(tt, 0, string_length(t)) );

 

 

EDIT: A dobra zapomniałem że jest funkcja string_digits( str ); tak więc:

GML
l=1

t="lol"

tt = real( string_digits( t+string(l) ) );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jakie asset_get_index()!? Po co obciążać grę!

 

Jeżeli używasz GM:S to masz bardzo proste i ekstremalnie wydajne rozwiązanie: Ustawiasz wszystkie grafiki po kolei i sprawdzasz ID pierwszego z tych zasobów. Każdy kolejny będzie miał ID o jeden większe.

 

Więc jeżeli masz grafiki:

lol1
lol2
lol3
lol4

to możesz śmiało robić sprite_index=lol1+2 // jeżeli chcesz mieć lol3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ mam zmianę wyglądu w ekwipunku i wszystko mam w jednym obiekcie, a muszę stalać ręcznie za pomoca tablic. Jednakże i to nie do końca działa, żeby wszystko było genialnie potrzebowałbym trójwymiarowej tablicy, w sumie do końca nie potrafię wytłumaczyć wam do czego, bo musialbym pokazać większą ilość kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...