Skocz do zawartości

Głębokość rysowanych spritów


Piotrek1910

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Tworze sobie silnik (w gm ;d) animację szkieletową opartą na Animacji szkieletowej z gmc.

Niestety mam problem z rysowanie spritów. Chodzi o to, gdy narysuje całą postać, z części, to niestety układają się one głębokością odwrotnie. Czyli chodzi o to, że np. ramie jest nad torsem niż pod. I nie wiem jak można ustawić depth rysowania.

Próbowałem dawać depth przed metodą draw_sprite_ext ale niestety nic to nie dało.

 

Jak ktoś wie jak to zrobić proszę o odp. Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Jeśli wszystko jest w jednym evencie, to na wierzchu będą te rzeczy, które rysujesz w kodzie później. Jeśli osobne obiekty - to zależy od ustawień depth obiektu (im mniej tym bliżej ekranu/później się rysuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...