Skocz do zawartości

SoulJah


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 317
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1.SoulJah: Da Rastaman Story

:] to moje zdanie i nikt nie musi sie z nim zgadzac ;)

WYPAS :D

 

P.S

pietrus

Wg mnie obie fajne, chociaz na tej troche taki przepych jest... No ale Avatar wypasik :P Chyba tez bede musial jakas morde dac w avatarze bo ktos gdzies napisal ze mordy sa w modzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da można zawsze zmienić na the, ale już sie tak przyzwyczaiłem.

Grafika w sygnie idzie do wymiany, bo nazwe zmieniam, najwiecej glosów w sumie na Babylon Burnin'.

O rzeczywiście w ygnie napisane Rasaman. Teraz już napewno do wymiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może lepiej wersja, zupełnie coś innego? Za chwile zmiana :D

 

tylko musze jeszcze popracować nad wielkością żeby pół ekranu nie zajmowało ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYobraz sobie go w normalnej ...

Wg mnie jest wypasiona :P taki styl..

 

P.S

Propaganja w czym robiles np swoja sygnaturke i grafike??

A i ile kosztowal Cie twoj bebenek na ktorym grales :P ??

Jak wszystko czyli w photopaincie.

A co do bębna to odpisałem w PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w końcu postanowiłem obczaić demko Soul Jah :P. Jakoś do tej pory zawsze zapominałem ściągnąć jak już wchodziłem na GMclan.

 

Więc generalnie - patrząc po demku - gra zapowiada się kapitalnie . Jak zwykle klimat zmiata z powierzchni ziemi (ta muza jest genialna :P), choć musze przyznać, że w Back2 był nieco "gęstszy".

Grafika ma odlotowy styl i naprawdę wyróżnia tę gierkę - ja wiem, że można by Ci zarzucić, że się powtarzasz, ale IMHO takich gier jest tak mało, że to nie problem. Swoją drogą - przeciwnicy wyglądają wspaniale - jak z okładki płyty reggae.

Myślę, że to może być Twoja najlepsza gra - a biorąc pod uwagę, że pozostałe też były kozackie - to już jest coś.

 

No - a skoro już troche polizałem, to teraz pora na krytykę :P:

 

Moim zdaniem znowu popełniasz pewne błędy, które popełniałeś w poprzednich gierkach, i które sprawiają, że są one lepszymi filmikami (czy manifestami poglądowymi ;)) niż grami.

 

Na przykład - to co mnie wkurzało w Back2 i jest też tu - to tendencja do zapychania kolejnych, ślicznie namalowanych plansz, hordami słabych ale wytrzymałych jak cholera przeciwników . To jak w back2, chapter1 - w pewnym momencie idziesz przed siebie i tłuczesz setki gliniarzy. Tu jest tak samo - mozliwe, że to zmienisz jeszcze, ale mimo wszystko tendencja jest zauważalna. Wrogów jest dużo - trzeba ich klepać długo i są kiepściutcy - słabo to wpływa na grywalność - bo ani nie jest trudno, ani nie przetaczasz się łatwo i przyjemnie. Być może powinieneś mniej czasu spędzać na designie artystycznym, a więcej na dopracowaniu grywalności i zróżnicowaniu przeszkód na drodze gracza. Pisałeś, że w SJ najważniejsza jest grywalność - więc pokombinuj nad tym.

 

Jest też kilka spraw technicznych . Menusy są brzydkie, ale to na pewno zastępstwo za te, które będą. Dziwi mnie natomiast kursor - odrwrotny niż wykle (kierunek strzałki) - to strasznie miesza we łbie.

 

Poza tym, kiedy najeżdżasz na skille to możesz najechać tak, żeby wyświetliły się dwa opisy na raz , nałożone na siebie - koniecznie trzeba to poprawić.

 

Inna rzecz - SoulJah zawsze ląduje na nogach nawet jak spada na plecy z wyskoku - przeskok jest brzydki. To samo z poruszaniem się - nachyla sie płynnie a juz odchyla "skokiem". Ciekwaie było by, gdyby podczas skoku trzeba by było tak sterować, żeby upaść na nogi, bo inaczej zaliczałoby się glebę.

 

Ach - no i walki wyglądają mimo wszystko dość drętwo - wiem, że to trudno narysować. To może jakieś rozbłyski, gwiazdki, fruwające zęby?

 

To tyle.

 

Generalnie gra mi sie bardzo podoba , a krytykuję, bo uważam, że pisanie postów w stylu "WOOOOOW!!! Supci-dupci wypas w tyłek!!!" niewiele daje autorowi. Jeśli dopracujesz wszystkie aspekty, to gra będzie wymiatać jak naćpana woźna w zawodówce.

 

Ach i jeszcze jedna sugestia - daj link do demka z OP - bo tak się trzeba po topicu naszukać.

 

PS. Grałem też jakis czas temu w Back2 (jak widać). Kiedy się tu zapisywałem ze swoim Magi to poleciliście mi te gierkę. Mógłbym napisać też swoje opinie i o niej, ale skoro topic jest stary to wole zapytać o "pozwolenie" :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No - a skoro już troche polizałem, to teraz pora na krytykę :P:

czyli na to na co najlepiej sie dyskutuje :D

 

 

Na przykład - to co mnie wkurzało w Back2 i jest też tu - to tendencja do zapychania kolejnych, ślicznie namalowanych plansz, hordami słabych ale wytrzymałych jak cholera przeciwników . To jak w back2, chapter1 - w pewnym momencie idziesz przed siebie i tłuczesz setki gliniarzy. Tu jest tak samo - mozliwe, że to zmienisz jeszcze, ale mimo wszystko tendencja jest zauważalna. Wrogów jest dużo - trzeba ich klepać długo i są kiepściutcy - słabo to wpływa na grywalność - bo ani nie jest trudno, ani nie przetaczasz się łatwo i przyjemnie. Być może powinieneś mniej czasu spędzać na designie artystycznym, a więcej na dopracowaniu grywalności i zróżnicowaniu przeszkód na drodze gracza. Pisałeś, że w SJ najważniejsza jest grywalność - więc pokombinuj nad tym.

Hmm... Może dlatego że w demku przeciwnicy nie umią atakować? :D Tzn machają łapami i skaczą, ale nic ciekawego nie umią zaprezentować. W tym co mam na dysku (ale niestety nie na tym, dlatego narazie nie moge nic poprawiac puki co), przeciwnicy umią już porządnie przypieprzyć, a wbiegnięcie w sam środek gromady kończy się dużymi stratami HP, więc trzeba baniować i bic ich na dystans.

 

Jest też kilka spraw technicznych . Menusy są brzydkie, ale to na pewno zastępstwo za te, które będą. Dziwi mnie natomiast kursor - odrwrotny niż wykle (kierunek strzałki) - to strasznie miesza we łbie.

 

Poza tym, kiedy najeżdżasz na skille to możesz najechać tak, żeby wyświetliły się dwa opisy na raz , nałożone na siebie - koniecznie trzeba to poprawić.

Tutaj wszystko będzie całkowicie zmienione. Aktualne menusy są wstawione na szybkości, żeby po prostu dało się powyłaczać co trzeba jak sie tnie :)

 

Inna rzecz - SoulJah zawsze ląduje na nogach nawet jak spada na plecy z wyskoku - przeskok jest brzydki. To samo z poruszaniem się - nachyla sie płynnie a juz odchyla "skokiem". Ciekwaie było by, gdyby podczas skoku trzeba by było tak sterować, żeby upaść na nogi, bo inaczej zaliczałoby się glebę.

Yyy, właśnie da sie zaliczyć glebę. Może system jest do poprawki bo po wylądowaniu na plecach SoulJah faktycznie skakuje na nogi, ale jak upadniesz centralnie głową to widać ewidentnie bolesne uderzenie głową w ziemię :)

 

Ach - no i walki wyglądają mimo wszystko dość drętwo - wiem, że to trudno narysować. To może jakieś rozbłyski, gwiazdki, fruwające zęby?

Hmmm.. może rzeczywiście? :]

 

Generalnie gra mi sie bardzo podoba , a krytykuję, bo uważam, że pisanie psotwó w stylu "WOOOOOW!!! Supci-dupci wypas w tyłek!!!" niewiele daje autorowi.

I bardzo dobrze. To sie własnie ceni :thumbsup:

 

PS. Grałem też jakis czas temu w Back2 (jak widać). Kiedy się tu zapisywałem ze swoim Magi to poleciliście mi te gierkę. Mógłbym napisać też swoje opinie i o niej, ale skoro topic jest stary to wole zapytać o "pozwolenie" :P.

nie wiem co na to panowie modowie (O.Ż.W), ale ja nie mam nic przeciwko :)

 

A teraz troche o stanie technicznym. Kompa w końcu mam, ale dysk ze starego kompa na którym mam baardzo dużo ciekawych rzeczy, w tym niestety SoulJah jakoś nie chce trybić w nowej maszynce. Ale nie ma powodu do paniki, SoulJah nie przepadanie, bo wqrwił bym sie tak że moja przygoda z Game Makerem chyba by sie zakończyła :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych przeciwników - tu nie chodzi o to czy walczą, ale o to ile czasu zajmuje ich zabijanie. Niech se będą trudni, ale gracz i tak chce albo jak najszybciej ich sklepać i lecieć dalej.

Dużo przeciwników z dużą wytrzymałaością to masa straconego czasu na powolne klepanie. Zwłaszcza, że jak gracz dojdzie do wprawy to pewnie za wiele i tak nie straci a całe to skakanie będzie go jeszcze więcej czasu kosztować.

Dla mnie właśnie to zabijało większość radości z grania w Back2. Oczywiście mogą być jacys pakerni kolesie z tyłkami ze stali - ale pojedynczy. Szeregowy zombie babylonu powinien padać jak mucha (i najlepiej malowniczo :P).

 

A z tym zaliczaniem gleby - jak się skoczy na głowę to owszem - gleba jest. Ale plecy/brzuch i kąty pośrednie wyglądają głupio - od razu na nogi. Gdyby to jakoś płynniej zrobić albo poszerzyć zakres "glebowania".

 

A swoją drogą - powodzenia w odzyskiwaniu dysku twardego. To faktycznie było by głupio gdyby przez takie pierdoły świetny projekt poszedł się kochać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Grałem też jakis czas temu w Back2 (jak widać). Kiedy się tu zapisywałem ze swoim Magi to poleciliście mi te gierkę. Mógłbym napisać też swoje opinie i o niej, ale skoro topic jest stary to wole zapytać o "pozwolenie"

Pisz. :)

 

Jak na temat to pisz, my się nie przyczepimy :3

Tymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka zapowiada się niezwykle ciekawie B)

 

Do gustu przypadły mi zwłaszcza klimat, muzyka i oryginalna grafika. Kiedy po raz pierwszy rozsmarowałem kilku zombie na raz ciosem z bańki w locie o mało nie zleciałem z krzesła ze śmiechu :D. Nie zgadzam sie z tym, że przeciwnicy są za "twardzi" - wystarczy używać odpowiednich ciosów (np. wspomnianego wyżej albo "młynka") i padają jak muchy :P. Czekam z niecierpliwościa na kolejne demko/pełną wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka zapowiada się niezwykle ciekawie B)

 

Do gustu przypadły mi zwłaszcza klimat, muzyka i oryginalna grafika. Kiedy po raz pierwszy rozsmarowałem kilku zombie na raz ciosem z bańki w locie o mało nie zleciałem z krzesła ze śmiechu :D.

kumpel zawiesił się na tej grze chyba ze 30 minut jak jeszcze nie było przeciwników :)

 

Nie zgadzam sie z tym, że przeciwnicy są za "twardzi" - wystarczy używać odpowiednich ciosów (np. wspomnianego wyżej albo "młynka") i padają jak muchy :P. Czekam z niecierpliwościa na kolejne demko/pełną wersję.

też mi sie tak wydaje, dobre combosy sa droga do sukcesu, jak sie odpowiednio przeprowadzi masakre zombiaki nie zdążą się nawet zamachnąć. A po wykupieniu skilla "Da Stronger BumboKlatt ina di World" czyli "makes SoulJah Stronger then Mariusz Pudzianowski", rozpierdzielenie zombiaka to kwestia paru uderzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no nie wiem - nie do końca mnie to przekonuje. Używalem wyskoku i ataku z bańki i musiałem ich "przelecieć" kilka razy, żeby padli. I tak raczej by nie mieli szansy oddać więc trochę szkoda czasu. Zwłaszcza, że zombiaki to tylko zwykli, najpośleniejsi przeciwnicy.

 

No ale to w końcu Twoja gra Propaganja i zrobisz jak chcesz - w sumie to tylko moja opinia i zawsze istnieje szansa, że się mylę, nie?

 

A generalnie gra jest bardzo dobra - jedyny ewidentny błąd to wyżej wymienione "przeskoki" w pozycji bohatera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy sie mylisz czy nie, w każdym razie dobrze że piszesz swoje uwagi, jak sie dostanie kilka uwag odnoście pewnego tematu to wiadomo co trzeba zmienić. Pożyjemy, zobaczymy, zmiana wytrzymałości przeciwników to najprostsza do zrobienia kwestia z listy rzeczy do poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy sie mylisz czy nie, w każdym razie dobrze że piszesz swoje uwagi, jak sie dostanie kilka uwag odnoście pewnego tematu to wiadomo co trzeba zmienić. Pożyjemy, zobaczymy, zmiana wytrzymałości przeciwników to najprostsza do zrobienia kwestia z listy rzeczy do poprawek.

 

Amen...

 

Sam wychodzę z takiego założenia - jak mi wszyscy biadolą, że "to mi sie nie podoba..." to dochodzę do wniosku, że trza zmienić bez względu na moje zdanie. Ostatecznie to właśnie zdanie odbiorców się liczy.

 

A tak wracając do gry...

 

Myślałeś, żeby zrobić SoulJah kurz pod nogami kiedy biega? Jakąś prostą partykułą, bez blendingu nawet. Ładnie by wyglądało i zasłoniło by nieco animacje biegu, której nieco do ideału jednak brakuje. To samo z upadaniem - kurz byłby fajny.

 

Swoją drogą - czemu nie uderzysz ze swoimi grami na zagraniczne fora? Ostatecznie i tak są po angielsku. No i fajnie by było tłumaczyć obcokrajowcom kto to jest Mariusz Pudzianowkski ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałeś, żeby zrobić SoulJah kurz pod nogami kiedy biega? Jakąś prostą partykułą, bez blendingu nawet. Ładnie by wyglądało i zasłoniło by nieco animacje biegu, której nieco do ideału jednak brakuje. To samo z upadaniem - kurz byłby fajny.

Hmm to co jest pod nogami SoulJah zalezy od nawierzchni, jak biegasz po kamykach - masz kurz, biegasz po trawie masz podskakujące wyrwane źdźbła trawy, biegach po kamyczkach, podskakują kamyczki, i o ile dobrze pamiętam - to jest już w demku :)

 

Swoją drogą - czemu nie uderzysz ze swoimi grami na zagraniczne fora? Ostatecznie i tak są po angielsku. No i fajnie by było tłumaczyć obcokrajowcom kto to jest Mariusz Pudzianowkski ;)

Wkurza mnie troche ze na forum GM posty zaczynają ciągle iść w dół i znikają z powierzchni widoku jeśli ich się chamsko nie podbija, dlatego czekam na forum "somewhere out of poland" już z pełną wersją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to co jest pod nogami SoulJah zalezy od nawierzchni, jak biegasz po kamykach - masz kurz, biegasz po trawie masz podskakujące wyrwane źdźbła trawy, biegach po kamyczkach, podskakują kamyczki, i o ile dobrze pamiętam - to jest już w demku

 

He he - możliwe - ja to głupi jednak jestem :P. Jakoś mi w pamięć nie zapadło :P Zawsze możesz dać tego kurzu więcej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muzyki którą sam nagrywałem w demku nie ma, będzie dopiero w demku które powinno wyjść za kilka dni. A kawałek z tego demka to masala soundsystem "od tarnobrzegu po bangladesz", a dokładniej jego fragment :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O... A ja zawsze myślałęm, że Masala to badziewny soundsystem :/. Jak do tej pory nic mi się ich nie podobało, a tu proszę - fajny kawałek w sumie.

 

Hmm... ale ja tu chyba z tematu schodzę, a sam tego nie lubię ;).

 

Swoją drogą - co już bedzie w nowym demku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O... A ja zawsze myślałęm, że Masala to badziewny soundsystem :/. Jak do tej pory nic mi się ich nie podobało, a tu proszę - fajny kawałek w sumie.

ja tam ich lubie, no moze nie każdy kawałek ale jak widać na załaczony przykładnie - niektóre sa dobre :)

 

Hmm... ale ja tu chyba z tematu schodzę, a sam tego nie lubię ;).

 

Swoją drogą - co już bedzie w nowym demku?

Hmm co będzie... Będą 3 rodzaje przeciwników - zombie zwykły, zombi z shotgunem, i kolesie z Ku Klux Klanu, będzie prawie gotowy system RPG, nieco urozmaicony system combo, będzie system dialogów (łacznie 4 rozmowy),troche dobrego reggae i ok. 10 minut grania, można będezie też zobaczyć jak w gierce prezentuje się dzień, wieczór, poranek i noc. No i jak zdąże to może i Intro (animacja w 3d).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą 3 rodzaje przeciwników - zombie zwykły, zombi z shotgunem, i kolesie z Ku Klux Klanu, będzie prawie gotowy system RPG, nieco urozmaicony system combo, będzie system dialogów (łacznie 4 rozmowy),troche dobrego reggae i ok. 10 minut grania, można będezie też zobaczyć jak w gierce prezentuje się dzień, wieczór, poranek i noc. No i jak zdąże to może i Intro (animacja w 3d).

 

Gdzie ty masz chłopie sumienie....żeby takiego smaka nam robić...okrutnik :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...