Skocz do zawartości

Warlocks


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 264
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiem że to szczegół, ale czasami warto pomyśleć nad nie używaniem odbicia osi x przy obracaniu grafiki gdy ta jest nie symetryczna. Jak dziewczynka siedzi na prawym ramieniu to niech nie przeskakuje na lewe. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

spoko, gadałem i tak o tym z Wojtkiem, jak będziemy nadążać z innymi rzeczami to i takie szczegóły się dopracuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możecie mieć 1 zestawu dla golema, który odbija się w osi X i dziewczynkę nakładać oddzielnie? Wtedy wystarczy jej tylko ustawić na jakim punkcie względem sprite'a siedzi(co zalezy od tego czy patrzy w prawo czy w lewo).

Zerowa praca graficzna poza oddzieleniem tych dwóch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

spoko, coś wymyślimy, po prostu na tę chwilę mamy pilniejsze rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie pasuje mi ten HUD i czcionki do takiej pikselozy. Dwa inne światy.

Nawet jeśli to jest "in-progress" to takich rzeczy się nie pokazuje. Gdzieś był artykuł o tym, nie pamiętam czy TeeGee tylko go linkował, czy pisał, ale było tam powiedziane, żeby nie wrzucać do sieci wczesnych screenów z gry, bo jak wyjdzie świetna gra to niestety zasada "what has been seen cannot be unseen" i kopie grafik mogą krążyć po necie robiąc zły PR. Nawet nie tyle, że specjalnie, co po prostu szukając np. trafi się jakiś post sprzed 15 lat na jakimś obcym forum, więc nie wykasujemy, albo w google images będzie cache.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Rust:

 

gui_lowres.jpg

 

 

wydawało mi się, że od tego te tematy i fora są, na bieżąco pokazujemy progress, zbieramy feedback, zmieniamy, można zobaczyć od czego zaczęło się, a na czym się kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Zależy czy chcesz żeby gra była dla innych Indie, czy dla wszystkich ;) Nie każdy jest kumaty. Możesz napisać 500 razy wielkimi literami w grze, że to wersja ALPHA i ma błędy, a ludzie będą pisać "chujowa, bo tam w 5 etapie wyskakuje błąd, nie powinno tak być".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

jak się trochę takich rzeczy poczyta to człowiek przestaje się nimi przejmować :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ładnie nawiązuje do tradycji walk kogutów ;)

 

__________________

 

Pracujemy nad pierwszym światem do gry, zaczyna się od generic fantasy lasku

 

tumblr_n6m53gEINL1ssp4fao1_1280.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

już nerfnięty, dodaliśmy go na dzień przed PH i nie mamy jak tego testować na versusie, bo każdy sam u siebie na chacie siedzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Zwłaszcza jak to versus, to wystarczy dwóch graczy łączyć i sami sobie są serwerami. Ew. jakaś strona gdzie wysyłasz request, że szukasz graczy i zwraca pierwszego wolnego czekającego, z którym automatycznie łączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...