Skocz do zawartości

Glorious: Companions


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
A jak wydajność?

Trochę za wcześnie, żeby o tym mówić, ale mi na lapku działa normalnie

 

@will: tak, to już w sumie zmieniliśmy zaraz po wrzuceniu screena

 

@wojzax: chodzi o skały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupione

na jakiej zasadzie, ktoś to robi na zlecenie czy z biblioteki?

roślinność zarąbista, ale to drzewo jedno z pierwszego planu za często imho się powtarza, w sensie do takiego kopiuj-wkleja bym wybrał jakieś bardziej standardowe mniej charakterystyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Teren kupiony z biblioteki, anyway zmieniliśmy trochę klimat, co myślicie?

 

tumblr_mqbw95wWUe1s7jduio1_1280.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, sky inny bo oswietlenie inne. Myslimy nad bardziej "brudnym" klimatem - gearsy/dark souls? Ale w sumie na roznych mapach moze byc roznie.

 

Co do gor to w sumie nie mam pomyslu, bo taki zwykly terrain to brzydko wyglada jak wylacze mgle :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę macie cienie czyli wersja pro? jeśli tak użyj global fog, posprocessing i będzie to wyglądać świetnie. Jeśli nie to zabawa z fog density/fog mode, da się uzyskać w miarę dobre efekty + kolor mgły zawsze pod konkretna scenę i oświetlenie np dla jasnego nieba mgła powinna być delikatnie błękitna, wtedy można uzyskać jakiś tam poziom niby scatteringu. Na pewno nie może to zostać jak teraz, musicie ukryć fakt, że same góry z takiej odległości wyglądają "słabo" ale nie można ich całkowicie zakrywać. Można tam dorzucić jakiś dof ale dobrze ustawiona mgła zasłoni szczegóły i zostawi ogólny "obrazek", kwestia kombinacji i testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Imo, brudny kilmat tutaj akurat nie pasuje - zbyt uboga kolorystyka niszczy trochę piękno tego wielkiego świata z poprzednich screenów. Brąz za bardzo przeważa i wychodzi sepia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Dwie jednostki z rasy Scarrów

 

tumblr_mpb1lmsOQx1s7jduio1_r1_1280.jpg

 

tumblr_mr3sygkOnw1s7jduio1_1280.jpg

 

W końcu znaleźliśmy modelarza 3d także jesteśmy na dobrej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Hymm....gdzieś ich już widziałem...

Chyba TU

lol, pierwszy raz to widzę

 

btw pierwsze koncepty tej rasy pojawiły się pod koniec 2011 także o plagiat nie masz się co martwić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Glorious: Companions explained – Army Management

 

polecam artykuł, coś więcej o grze można się dowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Zmieniliśmy na Captain ;)

 

 

http://spiffygoats.com/glorious-companions...hout-the-years/

 

nostalgiczny blog post o historii projektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moge Dac Wam jakis special podpis, jesli to Was uszczesliwi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...