Skocz do zawartości

Bonfire


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie jest dość ponura, ale kto wie - może jednak wynajdę sposób, żeby się sklonować i przerobić tę gierkę na coś grywalnego :).

A co to tam się napsuło? W którąś tam wersję, którą miałem mieć okazję w łapach, młóciło się bardzo przyjemnie. Wpadłeś w ślepy zaułek w designie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra się niby fajnie, ale totalnie nie chwyciło. To moja największa komercyjna klapa do tej pory - sprzedało się mniej kopii niż Magi.

 

Powoli ogarniam dlaczego i korci mnie, żeby wrócić do tematu, wprowadzić poprawki i puszczać jeszcze raz. Ostatecznie zaletą premiery bez echa jest to, że można udawać, że jej nie było i zrobić kolejną ;).

 

Ogólnym problemem tej gry nie jest jakaś zła mechanika czy brak funu, ale to, że teraz wychodzi sporo roguelike-podobnych cholerenie wysokiej jakości i Bonfire się na ich tle nie wybija. Prasa nie ma po co o nas pisać, kiedy za rogiem jest Darkest Dungeon czy Crawl. Do tego brakuje nam więcej różnorodności, żeby gra wyglądała na serio pełną produkcję a nie prototyp systemu walki. Nowa grafika też swoje robi :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wychodzi sporo roguelike-podobnych cholerenie wysokiej jakości i Bonfire się na ich tle nie wybija

 

Tró, sam jestem overhypenięty na punkcie The Binding of Isaac: Rebirth. Niby ludzie zarzucają że się płaci za to samo ale w gorszej oprawie, ale prawda jest taka ze powiekszyli te gre ponad dwukrotnie i mnie to pasi za taką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

exclusive a tigsorsom też dałeś ;___;

teegee zraniłeś, i nie wiem, czy kiedyś będzie ci to wybaczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiają się kulki. Zaczynają krążyć wokół postaci i z impetem wpadają w nią powodując BAM.

 

Pic w tym, że cała sekwencja musi się zamknąć w sekundzie, bo level up może złapać postać np. w czasie ataku albo odskoku. Nie powinien też zatrzymywać gry. Więc musi być szybkie BAM i już.

 

Font jest po prostu ten, co był. Nie ruszałem tego jeszcze. Może go zmienię, może będzie inny kolor, może zostanie jak jest - muszę najpierw mieć ogarniętą resztę stylówy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animacja level upa może nie zmieniać animacji postaci samej w sobie i może trwać więcej niż 1 sekundę nie zatrzymując postaci, jeśli Ci się tylko będzie chciało to zrobić, więc nie ma wymówek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, móc to można wszystko ;). Ale słabo to wygląda jak postać dostaje levela np. podczas skoku i albo ciągnie za sobą ten promień, albo zostawia go w tyle. Plus levelupy pojawiają się dość często. To musi być możliwe krótka sekwencja, ale taka, żeby się jej nie przegapiło.

 

Imho jest spoko, choć koncepcja odwrócona - że, to z postaci strzela ten promień po przyjęciu kulek, też ma swój urok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co pokazałeś wydaje mi się do przegapienia. Nagłe bum i zastanawiam się co się stało. Nie widzę tego ładnego efektu tylko jego pozostałości. Gdyby było na odwrót, jak ja napisałem, to kuleczki przyciągnęłyby wzrok na moment przed pięknym bum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Ja bym wybrał tego z Afro. Jest taki trochę "ziomalski". Jak mnich co uciekł z zakonu i teraz prowadzi szalone życie :D Drugi, dziwki, kradzieże, walki :) Jest oryginalny i sympatyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...