Skocz do zawartości

Festiwal głupoty.


Nikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

>klikacie na swój profil w celu znalezienie swoich pierwszych postów

>idziecie na pierwszą stronę

>szukacie PIERWSZEGO postu

>wklejacie tutaj

 

prosze was o pomoc!!bo nie wiem jak zrobic zeby postac byla animowana jak chodzi w kazda strone.np jak wcisne w lewo to zeby postac szla na boku ruszala nogami i rekoma.to po pierwsze i jak robic np ze strzelam w kogos itp prosze o pomoc to dla mnie wazne tymbardziej ze dopiero zaczynam przygode z game makerem i nie mam go zarejestrowanego!!! dry.gif sad.gif sad.gif sp_ike.gif sp_ike.gif sad.gif sad.gif sad.gif unsure.gif unsure.gif

 

wolololo xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stupid logo. :jezor: These lines are strange with red pixels, and standard texture from Photoshop/GIMP (Some of this), and red glow filter. Better do it one more time. ;)

 

And try to ask Tymon, maybe he will be your 'council member'. ^_^

 

is there something bad in gimp/photoshop? it have been made for this logos, gimp is a free programme so u can't say what is bad and what is wrong. Cheers / Pozdroffionka od lowcy zlych pajonkuf

 

[i agree that looks terrible with that lines/crushed letters]

 

rofl :o

To ja tu zacząłem od almory.

 

EDIT:

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;#entry85535

a tu mój pierwszy post w pytaniach początkujących

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszamy, administrator włączył zabezpieczenie przed floodowaniem. Odczekaj 20 sekund, pomiędzy kolejnymi próbami szukania.

Pokazuje mi sie to niewazne jak dlugo czekam. Usuwalem cache i cookies i nadal nic.

Gnysek, halp D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że gnysek jakieś pół roku temu skasował moje pierwsze konto na GMClanie. :(

Z tego konta jest to:

DRAW:

draw_sprite_ext(sprite,-1,x,y,skala,skala,direction-90,c_white,1)

if(keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y-128}
if(keyboard_check(ord('S'))){gotoy=y+128}
if(keyboard_check(ord('A'))){gotox=x-128}
if(keyboard_check(ord('D'))){gotox=x+128}
if(!keyboard_check(ord('D')))&&(!keyboard_check(ord('A'))){gotox=x}
if(!keyboard_check(ord('S')))&&(!keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y}
mp_potential_step(gotox,gotoy,2,0)


if(keyboard_check_pressed(vk_numpad8))&&(keyboard_check_pressed(vk_numpad5){instance_create(x,y,O_CZAR_1a)}

 

Jak widać jest to sposób poruszania dla bohatera.

Problem pojawia się gdy chcę stworzyć obiekt "CZAR_1a". Instance się pojawia, ale niezanych mi powodów gdy postać w tym czasie idzie, zmienia tymczasowo się jej direction na 0

 

Czy klawisze numeruczne wpływają jakoś na Motion planning???

Fervi zwracał mi uwagę na błędy ortograficzne które dopiero teraz zauważyłem. :D

Tu znalazłem stary upload innego projektu... i muszę przyznać że dobry byłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając moje stare tematy:

Za klotnie w topicu mozna zarwac po warnie chlopaki, wiec spokój juz!..

 

Eee tam w końcu gadamy o przykładzie nie? ;)

Yoda

 

PsychiX, najwyższy czas wziąć słownik ortograficzny i trochę poczytać, bo błędy takie jak "spokuj" są po prostu straszne...

Jaklub

 

Mój pierwszy post w miarę normalny:

:boxed: nie wiem jak zrobić chodzenie po platformach tak aby postać się nie zapadała :P ani nie hacczyła.

 

Doradcie mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mój pierwszy post więc witam wszystkich!

od ok. 2 miesięcy bawie sie GM'em. forum obserwuje od dawna a teraz jestem z wami.

 

zabrałem sie za 3D. ale nie wiem jak zrobić z kolizje z modelem. ;/ używałem opcji SZUKAJ.

prosze was o pomoc. pozdro

 

Pierwszy post I już 3D, jestem z siebie dumny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najstarszego kwiatka już usunąłem kiedyśtamgdzieśtam, ale to się ostało

Ja to zrobię. Objekt, za którym ma krążyć ekran, musi być RAZ ustawiony na planszy. W edycji rooma, klikasz zakładkę "Views". Akceptujesz: "Enable to use of Views". Klikasz na jeden z ośmiu viewów. Checkujesz: "Visible when room starts", jeśli ma się wyświetlić natychmiast.

 

Twój view został uruchomiony w grze.

 

Opis opcji:

Left - Pozycja viewa pozioma na start - w planszy, nie na ekranie.

Top - To samo co wyżej, tyle że pionowo.

W - Rozmiar viewa poziomo.

H - Rozmiar viewa pionowo.

X - Pozycja viewa pozioma - na ekranie.

Y - Pozycja viewa pionowa - na ekranie.

HBor - Jeśli objekt wyjdzie o tyle pikseli od ekranu, ekran go zaczyna śledzić poziomo. NP: objekt śledziony ma rozmiar 32x32, to wpisuję 300.

VBor - To co powyżej, pionowo.

HSp - Szybkość śledzenia. Jeśli jest -1, ekran zawsze jest przy śledzonym bez względu na jego szybkość.

VSp - To co wyżej - pionowo.

Object to follow - Objekt śledziony.

 

To wszystko.

Jeśli już się nauczyłeś - trudno. :)

 

haha "checkujesz" "śledziony"

 

zarąbiście written

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jestem tu nowy ale pracowałem nad jedną grą. Pierwszy raz zrobiłem gierkę. Jest trochę nie dopracowana, ale to jest moja pierwsza. Zwie się ona Fast Attack polega na łapaniu piłeczki. Może to nie hit tysiąclecia, ale jestem z tego dumny.

 

oto link: http://rapidshare.com/files/85753185/fa0.6.rar.html zapraszam do ściągania i do oceniania. I proszę pisać ewentualne bugi. Tylko proszę ze na ostro bo będzie mi smutno sad.gif . Sterowanie w grze jest w pliku read

 

lool :D, dobry motyw. Żal mi siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bardzo chętny. Ponieważ jest późno nie chce mi się robi tych 16x16 i ich dołączac. Jutro je dołączę, ewentualnie pojutrze.:D

Nie wierzę, że mój 1 post dotyczy grafiki, przecież ja nie umiem rysować do dziś!

 

Następne 3 posty są lepsze ale jak temat każe tak robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Z góry mówię iż jestem początkujący w Delphi. Zrobiłem taki programik dla siebie, do którego wpisuje się współrzędne gdzie myszka ma kliknąć. Jak najbardziej klika ale chcę to wykorzystać w pewnej grze. I chodzi o to, że w grze symuluje kliknięcie tylko wtedy gdy uruchomię mój "twór" w Delphi przez Run(F9). Kiedy skompiluje go do *.exe (Project>Build Project1) symulowanie kliknięcia działa tylko np. na pulpicie a w grze już nie. To samo jest z symulowaniem liter klawiatury. Wydaje mi się, że to jest jakiś głupi bład, ale nie mogę go znaleźć, dlatego proszę o pomoc ;d. Uzywam Delphi 7 i mam windowsa viste.

Myszkę przesuwam funkcją SetCursorPos(x, y); <--To dziala

Symuluje wcisniecie myszki funkcja:

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, x, y, 0, 0);

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, x, y, 0, 0);

Klawiatura:

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

 

Przepraszam, że napisałem to trochę dziwnie ale nie wiem jak to mam wytłumaczyć ;d

 

 

Z góry dziękuję za pomoc ;)

 

Nie tak źle :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie złośćcie się jeżeli taki temat już był, po prostu nie wiedziałem co napisać w wyszukiwarce. Otóż problem dotyczy tego:

Mam już prawie skończoną wersję 1.0 gry w której chodzi o łapanie spadających przedmiotów za pomocą paletki, jednak nie wiem co włączyć żeby ów przedmioty generowały się same.

 

Pozdrawiam

Newfag as fuck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

robie gre TD i mam problem. Mam ustawione, ze wiezyczka robi object strzal co 40 klatek. W objekcie strzal mam taki kod: if (distance_to_object(potwor2)<300)

{

move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100);

}

else

{instance_destroy();

}

I to działa

ale zrobilem drugiego potworka i nie umiem zrobic zeby strzelalo albo w jednego

albo w drugiego w zaleznosci od

odleglosci (ktory potwor blizej w tego strzela.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy z alarmem w GM.

A więc zrobiłem że podczas kolizji jednego obiektu z obiektem innym zaczyna się odliczanie alarmu ( alarm[0]=30 ) no ale mam taki problem że gdy po kolizji tych objektów szybko stanie się kolizja następnych takich objektów zanim tamten alarm się skończył to ten drugi alarm nie zaczyna się odliczać.

Pomógł by mi chyba skrypt mówiący: "jeśli alarm 0 trwa..." (if (alarm0=właśnie jest odliczany)). Ale nie wiem czy jest taki if. MOże ktoś ma też inne pomysły jak sobie z tym poradzić.

:(

 

Pomóżcie człowiekowi w potrzebie!!

 

Zabawne, że doskonale pamiętam nad czym wtedy pracowałem, dokładnie pamiętam o co w tym bugu chodziło, jak mi ludzie pomagali, dlaczego ich pomoc nie skutkowała i co dokłądnie w rzeczywistości było tam źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
No to z niecierpliwoscia czekam na beta testy. Zapowiada sie ciekawie.

BTW Witam, to moj pierwszy post na tym forum. :D

 

beta testy Soulland Sybille :((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Jestem tatalnie początkujący i chciałbym na początek zrobic arkanoida ;D ale nie wiem jak zrobic, zeby objekt /bat/ po natknięciu sie na inny objekt /sciana/ sie zatrzymał ?

EDIT: ,a jak dac zeby po zdrzeniu objektów (jak ball walnie w stone ) to zeby jeden z nch rozwalił sie ?

 

8 lat temu. :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...