Skocz do zawartości

Trip - demo


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie no musiałem jakoś rozwiązać kwestie drzwi na ścianie której nie widać. Wcześniej padało jakby światło z otworzonych drzwi, tylko to też bzdurnie wyglądało bo drzwi przecież zamknięte, chyba taki patent zostanie

@Huder, hmmm to dziwne bo to musi być kwestia tych łbów dwóch wielkich (ew. samego drugiego) , nic innego ścinkogennego w tych roomach nie ma. Zrobie że na niższych detalach te niektóre sprity ich będą mniejsze i rozciągane image_scale chyba

W ogóle paskudny błąd kolejny którego nikt włącznie ze mną(!) nie zauważył(?), w "jaskini" i w pierwszym roomie światłocień nie działa dlatego tak szaroburo. Już poprawione, jeszcze pare spraw podopieszczam i znowu będzie upload, tyle że całości bo w animacjach też bym coś pogmerał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzuce tym drzwiom alphe, będą się pojawiać powoli jak sie bedzie do nich zblizać. Chyba nic lepszego nie wymyślę z tym.

A cień to nawet już pomijając fakt bycia zauważonym, chodzi bardziej o motyw no light no shadow.

Napisałem też skrypt który mi elegancko wyrównuje depth, nie ma już tak że coś jest nad czymś chociaż jest pod czymś (swoją drogą w gm 7 sie takie atrakcje nie zdarzały, a w 8 inaczej to wygląda w edytorze roomu (elegancko) a inaczej w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz do ktorego miejsca przenosi gracza po calej akcji :) wiesz las (czy co to jest nagle i jakieś drabiy na góre na ostatnim piętrze hotelu itp itd?). Hehe mimo wszystko to jest do skumania :) można dojść do słusznych wniosków że od momentu wyskoczenia potwora do sceny z korzeniami nic nie było "realne"

W ogóle pozmieniałem troche przebieg misji w nowym demku żeby sie milej grało :) podeśle wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Anty-Mozesz sprawdzic czy odpalajac normalnie w media playerze czy winampie filmiki z folderu "V" chodzą?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

a możesz wpakować tam jakikolwiek plik avi zmienic na t3 i sprawdzic czy poleci? chodzi mi o kwestie czy to z filmikiem jest cos nie tak czy gm jakos lipnie odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"patch 0.91"

co zmienia:

-Poprawia grafike, wyrównuje depth, cienie działają wszędzie jak należy

-Dodaje alternatywną ułatwiającą sprawę ścieżkę, można ominąć większość starć i zyskać troche expa jak się woli zagadki

-Dodanych pare lokacji i większych mniejszych wstawek

-Poprawia (tak myślę) latarke i view na 2 monitorach

-jakieś drobne inne kwestie

rozpakować do folderu z grą, kliknąć w trip 092.exe. enjoy

http://www.sendspace.com/file/25qy16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woot?

healing_Trip.jpg

 

View już poprawiony. Zauważyłem tycie niedopatrzenie w pokoju ze statkiem, tam gdzie się pojawiają drzwi spójrz pod nie to zobaczysz że wystaje kawałek kolejnych.

 

Zagadka: Nie wiedziałem gdzie się mam wrócić, byłem chyba już wszędzie i nie udało mi się typka znaleźć, może kolejnym razem mi się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woot?

healing_Trip.jpg

 

View już poprawiony. Zauważyłem tycie niedopatrzenie w pokoju ze statkiem, tam gdzie się pojawiają drzwi spójrz pod nie to zobaczysz że wystaje kawałek kolejnych.

 

Zagadka: Nie wiedziałem gdzie się mam wrócić, byłem chyba już wszędzie i nie udało mi się typka znaleźć, może kolejnym razem mi się uda.

when someone's presence is what you fell jest kluczowe :)

co do tego całego healingu to kolejna rzecz za którą się biorę. I zerkne co i jak z tymi drzwiami

edit.

A i "typka" w zasadzie w demie nie znajdziesz :) jego wierszyki pojawiaja sie kilkakrotnie przez całą grę, 'ktoś' jest takim cichym pomocnikiem, nieraz wskaże jakiś sekret, nieraz napisze jakąś mądrość ;) generalnie opłaca się rozkminiać i szukać tych przejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob cos z tym zatrzymywaniem sie, bo gracz stoi a animacja chodzu musi sie skonczyc zanim zmieni sie na stop.

Po wejsciu do zakrwawionej sypialni i powejsciu przez drzwi obok lozka jest to duze pomieszczenie i na srodku sa drzwi i w tamtym pomieszczeniu mozna wyjsc poza ekran.

W tym pokoju przez cut scenka z manekinami ucina teksture kamieni, chyba ze to przez surface bo bylem troche uszkodzony :P

 

No i jak chcesz to mozesz jakas wersje z innej czesci gry dac zeby powylapywac jakies bugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podeśle podeśle ale jeszcze musze połączyć dwie wersje żeby błędy z demka były też poprawione w full. Nie kumam jak ucina teksture kamieni? (a i mówisz o nowym roomie po rozwiązaniu części zagadki, czy starym?) jak to wygląda? ciekawi mnie też trudność samych zagadek, np te będzie hardcorowo ciężko rozwiązać przy pierwszym podejściu, no ale w końcu są opcjonalne. Trudność pozostałych zagadek też trzeba będzie po prostu wziąść i przetestować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ach padło na takie rozwiazanie, narazie to jest work in progress, no ale w końcu wejdą i do demka wszystkie survivalowe systemy:

malymedyk.png

przedewszystkim gładkie przejscia koloru miedzy kończynami i pare innych pierdół do dorobienia zanim wkleje to do gry. OGólnie fajnie tu wszystko na siebie wpływa (fatigue jak dojdzie do końca stamina się nie regeneruje, fatigue znowu regeneruje sie tylko jak pain jest na niskim poziomie (albo jak sie chlapnie wody :) ), pain znowu można załagodzić morfiną albo prochami znieczulającymi, co zmniejsza nam mental state a to zregenerować najtrudniej, itp itd.), sporo czasu w ciągu gry gracz spędzi na tym ekranie starając się optymalnie wykorzystać skromne zasoby modląc się żeby jakiś cios z nienacka nie przerwał leczenia :) A i gra o ile trudniejsza jak dochodzi ten globalny pasek energi i trzeba pilnować nie tylko głowy i korpusu tylko leczyć wszystko co żółte :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po smierci gra sie wczyta od ostatniego zapisu, no ale żeby to nie było takie "błysk, resp" to dodam jakaś fajną animacje czy motyw śmierci.

edit.

Myślałem też o wycięciu sejwów w trakcie misji na najwyższym poziomie trudności, śmierć = misja od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj to nie przejdzie bo w większości misji są jakieś poukrywane loadingi, i np zapiszesz stan gry przed przeciwnikiem A, pokonasz go/uciekniesz, zabije cie przeciwnik B, wczytujesz stan gry, i przeciwnik A ma nagle grafikę i dźwięki przeciwnika B itp. To muszą być świadomie dobrane checkpointy. Pewnym smaczkiem jest to że tak naprawde nie wiadomo kiedy sie do tych checkpointów dochodzi, w demie są co chwile, w późniejszych misjach - nie zawsze, a żadna ikonka sie nie wyświetla ani nic. A i najrzadsze checkpointy są w top down, ze względu na konstrukcje i wielkość map gdzie w jednym roomie można spędzić nieraz 20 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...