Skocz do zawartości

Trip - demo


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja demo tripa!

 

chwilowo szablonu brak, temat jak coś tu:

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28018

screeny i filmiki tu:

http://warsztat.gd/projects/Trip_the_game/media

a demo tu:

http://www.olszewski.home.pl/tripdemo091.rar

sciągajcie grajcie komentujcie!

waga 257 mb

demo to pierwszy z 15 czy 16 rozdziałów gry.

Co do uwag napewno najbardziej odczuwalny jest brak dubbingu, nie wiem czy tak zostanie, chciałbym żeby jednak nie

 

"patch 0.91"

co zmienia:

-Poprawia grafike, wyrównuje depth, cienie działają wszędzie jak należy

-Dodaje alternatywną ułatwiającą sprawę ścieżkę, można ominąć większość starć i zyskać troche expa jak się woli zagadki

-Dodanych pare lokacji i większych mniejszych wstawek

-Poprawia latarke i view na 2 monitorach

-jakieś drobne inne kwestie

rozpakować do folderu z grą, kliknąć w trip 092.exe. enjoy

http://www.sendspace.com/file/25qy16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a nie wiem podejrzewam że z lenistwa :) fakt wyglądało by lepiej :)

swoją drogą znalazłem dwa bugi o których wiedziałem ale w końcu zapomniałem, niezbyt uciążliwe i pewnie mało kto zauważy.. ale kurde ciężko się łata taką grę :) w tym prologu szczególnie duża wymiana plików w locie w trakcie gry, ale chyba śmiga aż miło

edit.

Achh i ten exit widowsowy.. wiem wiem bubel :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko mi te poczatkowe napisy tną się jak cholera? i muzyka trochę.

i jak się weźmie latarkę lekko przed postać, to kółko światła od myszy jest przed nią, a smuga leci już za nią, jakby się trzymało mysz za postacią.

 

jak na razie zapowiada się fajnie, po szkole przejdę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie wiem co dalej robic :D byłem wszędzie po tym jak zalalo krwią i chodzę w kółko bez sesu teraz. Drzwi do Ewe zamknięte, tam za tymi drzwiami z prawej strony nic nie ma a jak w lewo sie idzie to ktoś strzela :o

edit: ok dobra dopiero zauwazylem ze tego kogos widac, juz jestem dalej ;)

 

Edit2: Nie wiem czy widzialeś, ale mozesz zobaczyć ile będą ważyć twoje pliki png (jesli je uzywsz) po kompresji, ja to używam, nie widać różnicy a pliki ważą po 70-80% mniej http://tinypng.org/

 

Edit3: Podczas cutscenki co są te korzenie i niebo w tle mozna kopac na q i zaczac bieg na shift i napisy sie przesówają ze nie widac ich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko mi te poczatkowe napisy tną się jak cholera? i muzyka trochę.

nie tylko Tobie :) Tak ma być, to jest ogólnie wczytywanie wiec nic dziwnego że scina :)

Dzięki za te błędy co znaleźliście przyjże się temu z bliska

@Nirvan zerkne to tinypng, nie głupie bo tak naprawde do wlasnie png najwiecej tu miejsca zajmuja. Swoją drogą przeszedłeś całe? myśle że tak jak piszesz scenie z korzeniami, ciekawi mnie sposób przejścia jednej sceny ale nie chce spojlerować :D albo tak, o, zabiłeś coś w trakcie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie udało mi sie zabić niestety :D Wolalem nie marnować amunicji (chyba 4 naboje) i te ogromne stwory mnie goniły a 4 naboje chyba itak by nie starczyly :D Na tej scenie z korzeniami nie szło nic zrobić, po 3 napisie dusiłem wszystko i nic sie nie dzialo :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz kliknąć jedną z odpowiedzi tylko wlasnie jak wciskales bieganie i q to mogly zwiac z ekranu, chwile po tym koniec dema jest :( wrzuce jeszcze pozniej poprawiona wersje (to i pare innych bugów ogarniętych które jednak wyszły w praniu). A w demie no jest jedne jedyna opcja na upolowanie czegokolwiek, jak sie wyczai sposób, ale nie widziałem jeszcze zeby ktoś choćby próbował :P Podpowiem że tam gdzie znalazłeś 4 można znaleźć bodajże 7 czy 8 ? przeszukiwałeś szafki, right?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HA :D Najlepsze jest to że wcale tak wiele nie pokazałem :D (a jednak myśle że jest syto i dynamicznie) Ogólnie z prologu wycięty jest cały aspekt survivalowy - picie wody, tlen do maski gazowej, utrudnione bieganie przy rannych stopach, po tej scenie gra staje sie zdecydowanie bardziej stonowana i spokojna (przynajmniej na pewien czas ;) ) ale istotniejsza staje sie eksploracja i zbieractwo, a całość patrząc na gre długoterminowo nabiera zupełnie innego wymiaru. Nie mówiąc o tym że żaden z przeciwników z prologu później sie już w grze nie pojawia :D chociaż kusi mnie dodać chociaż jedną misję pod koniec gdy nagle amunicji nie brakuje i gdy nagle można się zemścić na starych znajomych za te wszystkie ganianki :) tylko to wiąże się z rysowaniem animacj umierania bo większość przeciwników takowych nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

powiem tak: graficznie rewelacja pod względem efektów wszelakich i grafik, ale animacja postaci jest dosyć uporczywie brzydka. Dobrze by było gdybyś dorobił parę klatek do niej by całość była płynniejsza. Przyczepię się jeszcze do błędu z moonwalkiem, ale to chyba już wszystko. Popraw jeszcze żarówki i będzie cudnie :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ta animacja ;) domyślam się że chodzi o animację chodu sprzed założenia maski? czy z tą drugą też coś nie gra

edit.

uploaduje wlasnie nowa wersje, prawdopodobnie bez bugów (i z ładniejszą animacją chodzenia) , jeśli ktoś planuje zagrać a jeszcze nie sciągnął, ok. 23 będzie link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego jeszcze nie ogarnalem, dopiero teraz z pracy wróciłem. Pomysle pewnie jeszcze jeden relase pojdzie bo bym zrobil normalne "are you sure you want to quit" i coś ze skalowaniem sie napisów

z tym tinypng to do pelnej wersji bardziej, roboty sporo bede mial bo to wszystko pozapisywane mam w .gmspr i znowu export import kazdej animacji i inne pierdoły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczy do poprawy:

- Lampy, koniecznie zrób im ruch po sinusoidzie bo to wygląda teraz nieprofesjonalnie.

- Przydało by się niektóre dźwięki obrobić. Dźwięk kopania szumi i kończą się bardzo cichym kliknięciem myszki.

 

Bugi:

- Pierwszego potworka tego czerwonego, zakopałem na śmierć ale nie było animacji, tylko zniknął.

- Latarka działa niepoprawnie. Bug z nią wychodzi podczas gry na 2 monitorach. Musisz ograniczyć

maxymalną odległość latarki bo teraz mogę sobie przesunąć myszkę na 2 monitor aż stożek latarki

przemieni się w linię po czym ten storzek wywróci się na 2 stronę a ja widzę co jest prawie cały ekran dalej przedemną.

 

screen1 screen2

1 screen pokazuje cieniutki stożek, 2 jak daleko mi latarka sięgła po wywróceniu stożka na druga stronę, stoję przy świątecznej choince.

 

 

Dalej nie grałem, trochę mnie wystraszyłeś, walę to nie gram w nocy xD

Poczekam do jutra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to zakopałeś na śmierć :D nie ogarniam to musiał być jakiś inny bug bo ten koleżka nie ma nawet zmiennej odpowiedzialnej za energie, nawet jakby z bazzoki dostal to by nie umarł ;D Musze to zobaczyć. Ale widze dobra próba musiała pójść :D

Motyw z drugim monitorem.. w zyciu bym na to nie wpadl, dzieki poprawie ;)

szkoda że nie grasz w nocy :D takie testy przydatne, ja to bym nie wpadł na zrobienie połowy czynności które gracze próbują

edit.

trzeba w ogolue zrobic zeby myszka nie szlo wjechac na drugi monitor.. tylko jak? bede kminil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...