Skocz do zawartości

Symulator darwinowskiej ewolucji


Rekomendowane odpowiedzi

zrób żeby wszystko zależało od zmiennej czas, predkość obiektów czy wszystkie zmienne odpowiedzialne za ewolucje, i bedzie można sobie ustawić czas = 0.5 - zwolnione o polowe tempo, ustawisz czas = 10 i raz ze bedzie Ci sie wygodniej testowac, dwa "graczom" bedzie sie milej oglądać postępy. I wtedy tasowanie genów nie było by już tak czasochłonne.

Bardzo dobry pomysł. Niestety sposób w jaki mucha wpada w pajęczyne jest dość specyficzny, musi tu dojść do "zazębienia" pikseli muchy i pajęczyny. W przypadku, gdy przyspiesze muchę 10-krotnie, to będzie rzadziej wpadać w pajęczyne ( jeśli dobrze mi się wydaje, to ruch much będzie wtedy skokowy, tzn zawsze jest, ale w takim wypadku, "przeskoki" będą 10 razy większe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry pomysł. Niestety sposób w jaki mucha wpada w pajęczyne jest dość specyficzny, musi tu dojść do "zazębienia" pikseli muchy i pajęczyny. W przypadku, gdy przyspiesze muchę 10-krotnie, to będzie rzadziej wpadać w pajęczyne ( jeśli dobrze mi się wydaje, to ruch much będzie wtedy skokowy, tzn zawsze jest, ale w takim wypadku, "przeskoki" będą 10 razy większe)

Więc zamiast sprawdzać tylko obecna chwilę podczas kolizji, sprawdzaj czy nastąpiła kolizja pomiędzy poprzednią a następną chwilą.

Np. kolizja linii rozciągającą się z miejsca w którym mucha była klatkę gry przed, do miejsca w której jest obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już porzucasz ten projekt to może daj source, bo ludzi widać symulacja interesuje (nie to, że chce wykorzystać (i tak sam takie coś miałem kiedyś w pomyśle)), po prostu głupio by było gdyby takie coś przepadło.

No widzisz Poo :D Tak się martwiłeś o to, że znów nikt się nie wypowie na temat tego :P Co do postu ZyperPL. Szkoda żebyś porzucał projekt. Możesz ewentualnie zrobić tak, aby część skryptów była wczytywana z pliku, co umożliwiałoby tworzenie modyfikacji do tego symulatora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...