Skocz do zawartości

Zablokowane GM Studio Beta - Dyskusja


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz runner na droidzie mi przestał działać :/ Kompilacja przebiega normalnie, pojawia się splash YoYoGames a potem wszystko się wyłącza :( Miał ktoś może coś podobnego? Wcześniej wszystko działało, dodałem jeden obiekt i zmieniłem sprite'y i się posypało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz runner na droidzie mi przestał działać :/ Kompilacja przebiega normalnie, pojawia się splash YoYoGames a potem wszystko się wyłącza :( Miał ktoś może coś podobnego? Wcześniej wszystko działało, dodałem jeden obiekt i zmieniłem sprite'y i się posypało.

Uruchom ponownie telefon/tablet. Mi się tak zdarza co 30 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem ponownie i dalej to samo :/ Co do adb get-state to "adb nie jest rozpoznawane(...)", ale GM wykrywa całe SDK normalnie. Wstawiam log z kompilacji:

"C:\Users\Kacper\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe" /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /c /m=android /studio /o="C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil" "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil.exe"

 

Saving IFF file... C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\KotKamil.zip

Writing Chunk... GEN8

Writing Chunk... HELP

Writing Chunk... OPTN

Writing Chunk... EXTN

Writing Chunk... SOND

Writing Chunk... SPRT

Writing Chunk... BGND

Writing Chunk... PATH

Writing Chunk... SCPT

Writing Chunk... FONT

Writing Chunk... TMLN

Writing Chunk... OBJT

Writing Chunk... ROOM

Writing Chunk... DAFL

Writing Chunk... TPAGE

Writing Chunk... STRG

Writing Chunk... TXTR

0 Compressing texture... writing texture texture_0.png...

1 Compressing texture... writing texture texture_1.png...

2 Compressing texture... writing texture texture_2.png...

Writing Chunk... AUDO

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" get-state

 

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" push "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\\GameAssets.zip" /sdcard/GMstudio/GameAssets.zip

 

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" push "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\\GameDownload.lock" /sdcard/GMstudio/GameDownload.lock

 

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" get-state

 

device

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" install -r "C:\Users\Kacper\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\Android\com.yoyogames.runner.apk

 

pkg: /data/local/tmp/com.yoyogames.runner.apk

 

Success

 

"C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" shell am start -a android.intent.action.MAIN -n com.yoyogames.runner/.RunnerActivity

 

Starting: Intent { act=android.intent.action.MAIN cmp=com.yoyogames.runner/.RunnerActivity }

Dziwi mnie fragment o kompresowaniu tekstur. Tu kompresują się 3, a w rzeczywistości będzie ich z 20 co najmniej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tekstury są gdzieś opisane. To po prostu Android ma taki sposób przechowywania grafik, są one umieszczone na jednym wspólnym arkuszu (ile się zmieści). Takich arkuszy może być maksymalnie chyba 5. Ja w PentaSphere mam teraz texture_0.png i texture_1.png przy ponad 250 grafikach. :) Teraz wiem dokładnie: 673 sztuki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Dokładnie o tym pomyślałem :) Tylko muszę do domu wrócić. Btw. ostatnio walczyłem całą niedzielę, ale lokalnie mi teraz GMCLAN działa razem z forum w 100%, więc pewnie więcej tych poprawek będzie, tak przy okazji przeglądania kodu pod nową wersję serwisu (do której robimy z Ranmą dokumentację i mam nadzieję, zaczynamy za kilka dni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie do obsługi, do funkcjonalności. Lista modułów, akcje, eventy. Np. na stronie newsów masz 3 akcje: wyświetlanie wszystkich newsów (gdzie parametrami są strona i kategorie), wyświetlanie pełnej treści newsa z komentarzami (gdzie parametrem jest id newsa) oraz dodanie komentarza (gdzie parametrem znów jest id newsa).

Np. taką dokumentację zrobiłem do wstępnej wersji: akcje https://github.com/gnysek/tg/raw/master/doc/methods.jpg, oraz baza danych: https://github.com/gnysek/tg/raw/master/doc/database.jpg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem właśnie, że inne projekty działają na droidzie normalnie, a tamten nie działa :/

Any ideas? Wcześniej wszystko działało, zmniejszyłem 6 sprite'ów, dodałem obiekt w roomie i PooF - nic nie działa :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Czy pod C++ działa ? czasem (ale nie zawsze) C++ zwraca errory w tej śmiesznej konsoli (chociaż często trzeba zgadywać w której linijce i znasz tylko obiekt).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, już, udało się. Musiałem usunąć folder GMStudio z karty SD. Nie mam pojęcia dlaczego, ale teraz działa :P

Dzięki wszystkim za pomoc ;)

 

EDIT: Wam też nie działa multitouch? ;O

EDIT2: Już działa :P Który przycisk w GM odpowiada za przycisk Back?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Mtouch działa :) Spróbuj z funkcjami YoYo_MouseX(device) itp. podstawiając za device wartości 0-4.

 

GML
for(i=0;i<=4;i+=1)

{

if collision_point(YoYo_MouseX(i), YoYo_MouseY(i), obj_analog, 0, 0)

{

//[insert input code here]

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem. Otóż chciałbym zobaczyć jak gry wyglądaja na iPhone :) Betę jak i iPhone posiadam. Przeczytałem tą stronę:

http://wiki.yoyogames.com/index.php/Setup_...:Studio_for_iOS

Cześć rzeczy zrobiłem lecz część nie wiem jak zrobić. Mógłby ktoś napisać na chłopski rozum jak potestować gry na iPhone. Byłbym bardzo wdzięczny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...