Skocz do zawartości

Amazing Suicide Ressurection of Foka


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Amazing Suicide Ressurection of Foka

 

Gatunek: Logiczno-zręcznościowa

 

Opis:

Hej, wszystkim :)

Chciałbym "pochwalić" się grą stworzoną przeze mnie i 3 innych uczestników konkursu Global Game Jam 2012 (hardkorowy crunch - stworzenie grywalnej gry w 48 godzin bez snu itp., gdzie udział w nim biorą tysiące ludzi z całego świata w jednym tym samym czasie; z uczestnikami nie znaliśmy się przedtem :) ), gdzie osiągneliśmy trzecie miejsce w lokalnym głosowaniu na KrakJamie.

 

"Jonh Foka był zwykłym szarym programistą w nie dużej korporacji, mieszkańcem Nowego Yorku.

4 dni temu stracił pracę, ponieważ potrącił własnego szefa, po tym jak nakrył własną żone w łóżku weterynarzem,

do którego przywiózł psa swojej mamy, który został pokąsany przez babcie, której wiózł lekarstwa na dziwną nowa śmiertelna chorobe...

Niektórzy ludzie maja naprawde gówniane życie... Jednak los dał mu drugą szansę..."

 

Chodzi o to, że musimy przejść przez kolejne logiczne elementy świata żywych zwierzęrami, które dadzą radę te fragmenty mapy / pułapki obejść, lecz aby to zrobić, musimy zginąć pierw, by znaleźć się w piekle i tam, zabijając jak najwięcej zoombie-stworków danego rodzaju, zrodzić się ponownie w świecie żywych odpowiednikiem tychże zwierząt i móc przejść dalej :) Do zabijania w piekle służą nam 2 rodzaje pocisków: czerwone (które wyłącznie zabijają niechciane zombie), oraz niebieskie (które zabijają stworki, wysysając z nich życie i nabijając nam duszę, byśmy mogli się odrodzić ponownie).

Gameplay jest wciągający i hardkorowy :D

 

Dodam, że jest to pierwsza grywalna gra stworzona na moim silniku Xenon Core 2 :)

 

Download:

EXE: http://psichix.gmclan.org/ASROFv1.4.zip

Sources: https://subversion.assembla.com/svn/budda-suicide/

Rozmiar pliku: ~31 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Adrian "admund" Gardian, Daniel "dw_poke" Wojnarowski, Patryk "PsichiX" Budzyński, Daniel "DeDe" Domurad

Fabuła:
Adrian "admund" Gardian, Daniel "dw_poke" Wojnarowski, Patryk "PsichiX" Budzyński, Daniel "DeDe" Domurad

Grafika:
Adrian "admund" Gardian, Daniel "dw_poke" Wojnarowski, Daniel "DeDe" Domurad

Muzyka:
Internet

Screeny:

Tutorial.png

screen.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?

A jaki to plik, lub jaki to błąd (screen?)

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Grafika to zlepek wielu różnych styli, brzydko to wygląda. Opis gry to zlepek miliona literówek, błędów językowych itp. Do tego jest mało zrozumiały i długi, szkoda :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oho :D no tosmy zaszaleli - nie dalismy opcji w kompilacji, sie poprawia wlasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie studiuję i nie studiowałem.

2. gra zrobiona została na crunchu 48 godzinnym, ta gra w ogóle nie potrzebowała mieć dobrej grafiki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego? :0

gre wrzucalem z svna, moglem nie uwzglednic pliku faktycznie D:

 

EDIT: faak, no ten od redistruables D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...