Skocz do zawartości

Trip (remake) zapowiedz


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

bedziom no gra z zasady jest ciemna :)

@Explosivo hmm faktycznie na screenie cien wyszedl dziwnie. ogolnie jest animowany widac na cieniu ruchy konczyn tutaj jest taki waski bo potworas zlaczyl nogi. W ruchu to fajnie wyglada chociaz byc moze masz racje ze za bardzo rozciagniety jak na taka odleglosc

edit.

a czemu manekiny maja byc duze? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 284
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A mi ten manekin przypomina trochę płaczące anioły z Doctor-Who (serial sci-fi). Kiedy na nie patrzyłeś były zwykłymi kamiennymi aniołami. Jednak kiedy ginęły Ci z zasięgu wzroku ( na zasadzie praw kwantowych[lol]), przechodziły w swoją prawdziwą formę i stawały się bardzo(bardzo) niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A ja nie czekam na tę grę. Grafika (czy raczej Twój styl) mnie się nie podoba, nie potrafię się wystraszyć gdy zamiast realizmu dostaję przerośnięte głowy (no dobra, nie przerośnięte, ale styl jest ciągle z leksza bajkowy). Nie umiem też sobie wyobrazić jak budujesz napięcie w takich perspektywach. Z mechaniką coś na 100% wymyślisz, więc tu się nie czepnę.

Choć oczywiście jak gra wyjdzie to pogram minutkę czy dwie żeby zobaczyć za czym tak ludzie wzdychali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie czekam na tę grę. Grafika (czy raczej Twój styl) mnie się nie podoba, nie potrafię się wystraszyć gdy zamiast realizmu dostaję przerośnięte głowy (no dobra, nie przerośnięte, ale styl jest ciągle z leksza bajkowy). Nie umiem też sobie wyobrazić jak budujesz napięcie w takich perspektywach. Z mechaniką coś na 100% wymyślisz, więc tu się nie czepnę.

Choć oczywiście jak gra wyjdzie to pogram minutkę czy dwie żeby zobaczyć za czym tak ludzie wzdychali ;)

Chell tego ze nie potrafisz sie wystraszyc nie dowiesz sie puki nie zagrasz ;) To ze nie umiesz sobie wyobrazic jak buduje napiecie - to sie ciesze :) Co do braku realizmu, wydaje mi sie ze nie bylo zbyt wielu realistyczniejszych gier kiedykolwiek na GMC. A zagrac minutke - troche nie ma sensu w grze ktora rozkreca sie a dobre po paru godzinach. Ale od razu mowilem ze to nie gra dla kazdego wiec czaje ocb ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. 2/3 gry od boku. 1/3 gry top down. mniej wiecej.

edit.

darksideh.png

screenshot148.png

screenshot132g.png

 

brak tu jeszcze motywu maski gazowej, efektow zwiazanych z kondycja i innych elementow, ale to dopiero jak bede podpinal topdown pod plik z wlasciwa gra, wiec w wersji testowej tak troche na sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tych wszystkich wartości będzie?

kondycja itp

nie wiem. duzo. Zdrowie ogolne, zdrowie kazdej konczyny osobno, kruchliwosc niektorych kosci,stamina, strach, radioaktywnosc itp itd. w cholere tego jest i jeszcze troche. Zalezy co masz na mysli pytajac o wartosci ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miodne te nowe screeny :)

 

bedziom no gra z zasady jest ciemna :)

Wiem. Wtedy mi słońce w monitor świeciło i w ogóle mało co widziałem, teraz zobaczyłem jeszcze raz - wycofuję to, że kompletnie nic nie widać :P Fajne to.

nie wiem. duzo. Zdrowie ogolne, zdrowie kazdej konczyny osobno, kruchliwosc niektorych kosci,stamina, strach, radioaktywnosc itp itd. w cholere tego jest i jeszcze troche.

Wow o.O

 

@up Być może np. trzęsienie się ekranu i jakość sterowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
A zagrac minutke - troche nie ma sensu w grze ktora rozkreca sie a dobre po paru godzinach.

Jeśli tak jest to nie sądzę, żebym w to zagrał. Skyrim znudził mnie po wybraniu sobie postaci :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: Co będzie zależeć od "strachu"?

Kosmetyka. Zmieniaja sie troche barwy i slychac przyspieszony oddech.

@Anty no ze skyrimem to ta gra akurat wiele wspolnego nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to od poranionych konczyn nie od strachu :) Nie chce zrobic gry tylko dla masochistow. I tak jest juz calkiem hardcorowa nawet na nizszym poziomie trudnosci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
@Anty no ze skyrimem to ta gra akurat wiele wspolnego nie ma :D

w skrócie: nie gram w gry, których nie da się przejść w 4-6 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie ze dobry casual nie jest zly. Ale dobra hardcorowa gra tez jest dobra, ale juz casualizowanie takich gatunkow jak survival horror czy skradanka (a juz nie mowie o casualizowaniu tego przez weteranow ktorzy byli z tym gatunkiem od poczatku) to juz gruba przesada a trip to moj protest przeciwko takiemu stanu rzeczy ;)

MAle sprostowanie, to fakt ze gra rozkreca sie po 2-3 godzinach gry (a pozniej rozkreca sie jeszcze bardziej) ale mysle ze gra zaciekawia i nie nudzi od poczatku, nawet mimo tego ze po przejsciu tych pierwszych paru misji ma sie tak naprawde niewielkie pojecie czym ta gra tak naprawde jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...