Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Nie zapomnij zapisywać surface do bufora, bo jak się włączy wygaszacz, zablokujesz ekran, zmienisz rozdzielczość lub podłączysz monitor, jest duża szansa, że surface pójdzie się... zniknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2022 o 09:18, SimianVirus7 napisał:

Dodałem trochę efektów i jak dla mnie spoko. Chociaż z kolizjami nadal jakoś tak nie do końca mi pasuje 😕 

 

 

 

Na broni można dać jakiś odbłysk światła, ogień z lufy, ewentualnie lecące łuski, zakładając że to nie jest jakiś laser. Plus myślę, że dźwięk wystrzału i uderzenia w ścianę podbije efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
W dniu 2.03.2022 o 09:18, SimianVirus7 napisał:

Dodałem trochę efektów i jak dla mnie spoko. Chociaż z kolizjami nadal jakoś tak nie do końca mi pasuje 😕 

 

 

 

 

ale progres, we wtorek wyglądało to jak Wormsy a w środę jak Battlefield Bad Company 2

  • Lubię (+1) 1
  • Haha (+1) 1
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cytat

ale co z nimi nie tak?

Wykrywane były poprzez bbox prostokątny, dlatego czasem strzelając w jedno miejsce, kolizja występowała ale ściana i tak była za daleko, żeby cokolwiek się "oderwało" - już naprawione. 
 

Cytat

Nie zapomnij zapisywać surface do bufora

Em, co robić? 😆 Są jakieś funkcje do tego, czy tu chodzi o "buffer_create" itp?

 

Cytat

Na broni można dać jakiś odbłysk światła, ogień z lufy, ewentualnie lecące łuski

Checked ✓

 

Cytat

ale progres, we wtorek wyglądało to jak Wormsy a w środę jak Battlefield Bad Company 2

oh, stop it you 😆


Dźwięków jeszcze nie dawałem, no i nie wiem jak zrobić, żeby rzucanie granatu było bardziej... fajne.

 

(Mam nadzieje, że te posty nie będą brane jako spam) 

  • Lubię (+1) 1
  • Super (+1) 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

yDCqrTB.png

 

Zszedłem z jedną twarzą poniżej 400tris, także to już pełne lowpoly w porównaniu do podobnego systemu który robiłem ze 3 lata temu albo ileś...

 

Staram się kombinować z ręcznie malowanymi maskami które miksuję z domyślnym światłocieniem shadera, żeby osiągnąć lekki efekt ręcznego malowania tekstury na low-poly. Na razie tak o.

 

UJYc5Ox.png

  • Lubię (+1) 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

W międzyczasie zmiana koncepcji edytora postaci na bardziej "teksturowe" manipulacje, co pozwoliło zmniejszyć rozdzielczość modelu i ilość blend shape'ów do minimum. Można ustawiać teksturki różnych części twarzy i np. zmieniać odległości między oczami, ustami itd.

Animacja nie moja, dlatego taka płynna i naturalna, ale mniej więcej pokazuje jak się zachowują modele. Teraz czas na tworzenie pierwszych ubrań i sprawdzanie jak to się zachowuje przy dużej ilości postaci, bo ubrania będą miały po trzy edytowalne kolory, shader twarzy też ma dużo kolorków i tekstur nakładanych na siebie.

 

W9zwpRT.gif

 

@EDIT:

 

EBzeB40.png

  • Lubię (+1) 2
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Administratorzy

Szczupłe postaci poruszają rękami i nogami tak samo, jak te co mają 150kg, przybliżyłbym im łokcie, dłonie, kolana i stopy do środka symetrii.

  • Lubię (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
21 godzin temu, Wojzax napisał:

7zB8Giq.gif

Zajebiste, fajna stylówa! To do jakiejś gierki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dziękuję :) na razie chcę zrobić z tego narzędzie do szybkiego dodawania postaci, sam raczej nie stworzę na tym żadnej większej gry. Chyba że coś wymyślę.

 

@EDIT2:

 

AmbkTC8.gif

  • Lubię (+1) 2
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

Sporo już mam różnych zbroi, hełmów itd., ale chciałem się pochwalić uroczymi krasnoludami

 

ERq4o95.png

  • Lubię (+1) 1
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

KvsP7f1.gif

 

testuję shader konturu więc dodałem go do krasnali, fajnie się prezentują z tym

 

W dniu 22.07.2022 o 16:13, Chell napisał:

zrob dwarf fortress na mobilki!

best i can do is nic na PC

 

@EDIT:

dziś sobie dla jaj animacje robiłem xD oglądać z dźwiękiem

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Faktycznie, wygląda świetnie, ale jeszcze lepiej by wyglądało, gdyby dało się linię zrobić po całości dookoła rąk i brody:

 

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.07.2022 o 11:47, Chell napisał:

Mount & Blade: Plastusie

Mi się bardzo kojarzy z settlersami i uważam, że to jest kawał solidnej roboty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Różne, różniste elementy. Niektóre to zestawy, niektóre pełne zbroje. To jakieś 70-80% tego co jest + oczywiście można tworzyć własne zmieniając kolorki.

 

image.thumb.png.cec601a84be72bc0031a8f651143f798.png

 

@EDIT:

zamiast dodawać ileśtam kolejnych blendshape'ów twarzy wprowadziłem addony, takie jakby maski które przyjmują materiał twarzy. Można teraz dodawać np. długi pysk albo specyficzny rodzaj nosa czy coś.

 

JdsHlPW.pnggv6d1DU.png

  • Lubię (+1) 2
  • Super (+1) 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...