Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Po czterech różnych podejściach do tematu udało mi się (prawie) zrobić przyklejanie znaczników formacji do ścian. W tym tempie rozkminienie bardziej zaawansowanych rzeczy zajmie mi pewnie parę lat.

 

dOudTJA.gif

 

  • Lubię (+1) 1
  • Haha (+1) 1
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2019 o 22:40, Wojzax napisał:

Po czterech różnych podejściach do tematu udało mi się (prawie) zrobić przyklejanie znaczników formacji do ścian. W tym tempie rozkminienie bardziej zaawansowanych rzeczy zajmie mi pewnie parę lat.

 

dOudTJA.gif

 

To Unity? Być może już pytałem, ale łatwo zapominam niektóre rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff...

markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));

 

qGl1Wo2.gif

  • Lubię (+1) 1
  • Super (+1) 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...