Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@GhostWriter: Zero estetyki. Mieszanie skali, tekstur wysokiej i małej rozdzielczości, oraz modeli. Wyobrażam sobie że z powodu takich gier istnieje wciąż skala 10-cio stopniowa. 1/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GhostWriter: Zero estetyki. Mieszanie skali, tekstur wysokiej i małej rozdzielczości, oraz modeli. Wyobrażam sobie że z powodu takich gier istnieje wciąż skala 10-cio stopniowa. 1/10

Szczerze to robiłem to wczoraj przemęczony i nic już nie widziałem i nadal jestem zmęczony.Zawsze mogę w fazie końcowej nałożyć 'szum telewizyjny' i gra i tak będzie brudna. Może mi powiesz co byś zmienił a co zostawił ? Pomijając ten tragiczny HUD,który jest cały do wymiany więc go nie bierz pod uwagę. Jak dla mnie to tory,podłoga pasują i te samochody a do wymiany tekstury budynków i ten trawnik, zgadłem ??? <_<

Edit: na dzień dzisiejszy grafika mi nie potrzebna,byle wypełnić room czymś i stworzyć otoczenie a potem na końcu grafik jakiś pomoże albo ja będe to męczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od usunięcia cieni i nawet się za nie nie bierz jak nie potrafisz zrobić podstaw. Tory i chodnik to najgorsze elementy tych screenów. Nawet HUD nie jest tak zły. Jeżeli chcesz używać wypalanych modeli 3D to rób nimi wszystko. Taka metoda nigdy nie będzie estetyczna (bo używasz modeli hi-poly?) ale lepsza niż ta mieszanka wszystkiego którą zaprezentowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od usunięcia cieni i nawet się za nie nie bierz jak nie potrafisz zrobić podstaw. Tory i chodnik to najgorsze elementy tych screenów. Nawet HUD nie jest tak zły. Jeżeli chcesz używać wypalanych modeli 3D to rób nimi wszystko. Taka metoda nigdy nie będzie estetyczna (bo używasz modeli hi-poly?) ale lepsza niż ta mieszanka wszystkiego którą zaprezentowałeś.

Z jakimi ty cieniami masz problem,bo cię nie kumam? Chodzi o te cienie na torach? Nie mogę teraz wrzucić filmiku,bo na wrzucie będzie za kilka godzin a na YT nie będe zakładać dodatkowego konta na moje śmieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienie pod postaciami, pojazdami i ich brak przy budynkach. O torach nawet nie wspominam bo ten cień jest na teksturze.

No spoko dzięki za rady.Tory są akurat z GTA SA,jak sobie porobie własne to podmienie.Co do cieni to wzorowałem się na tym co jest w GTA 2 i działa to identycznie a to linijka kodu więc nie rozumiem z czym masz problem.Potem pokaże przykład.Tak na dobrą sprawę to muszę najpierw zrobić jakieś środowisko a grafika nie jest tak istotna,bo to i tak się wymieni.Stopniowo będę coś zmieniał.Raczej z tego nie zrezygnuje,ty mi w tym nie pomożesz. :sp_ike:

Ps. samochody robiłem ręcznie.Wiem,że słabe ale ich raczej nie wymienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to że masz nawet cień na plecach ludzi którzy stoją plecami do (jak mi się wydaje) słońca. jak bawisz się cieniami to od razu dodawaj go pod budynkami. Wtedy zobaczysz że nie możesz tego robić tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skala dziesięciostopniowa jest dobra, ale grę recenzują osoby znające się. Ale gdy jest na takich stronkach jak indieDB, to jest bardzo, bardzo zła :P Przyjdzie jeden hejter i rozwali całą ocenę. Głównie na początku lub gdy gra nie jest aż tak popularna (jak większość naszych gier, bo żeby 1/10 nie wpłynęło na ocenę, to trzeba mieć tyle 10 co Amnesia) :P Przy 5 stopniowej 1/5 mocno miesza a co dopiero 1/10. Najlepiej (moim zdaniem) dać fajne/niefajne, gdzie fajne daje +1 a niefajne -1. Lub i nawet samo "fajne".

 

Chciało się kiedyś komuś ryczeć jak robił grę? xD Robię nową część Bad Dream (tym razem smutną) i jak rysuję tooooo... Łzy w oczach xD Jak dziewczynka xD Początkowo chciałem zrobić w ogóle smutną, bez "strasznych" elementów, ale pomyślałem, że to jednak za dużo i zrobię w "fabule" przerwę na odetchnięcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ghost writer popracuj nad proporcjami i bedzie git, tory albo plyty chodnikowe są olbrzymie w porównaniu do postaci

W sumie fakt,tory i płyta są za dużo,dobra uwaga,albo postać większa albo te elementy mniejsze.Ogarne to.Ja i tak na koncu zmienię grafikę na razie taka ale proporcje muszą się zgadzać,nie ma się co oszukiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: Celowo. Backstory mówi o planecie z o wiele wyższą grawitacją. Trochę science no... ;p

Nie jest to w 100% dokładne (z racji tego, że człowiek na takiej planecie by długo nie przetrwał) - no ale cóż.

 

E: Graficy pracują tyle ile mogą, jak widać nadal powstaje główny bohater. Tydzień temu zaczęli tez pracę nad propami i modularnym środowiskiem do pierwszego chaptera gry... Może jakiś gameplay za dwa/trzy tygodnie ujrzymy z pełnym voice actingiem i kilkoma cutscenami. Tak jak wspomniałem - wszyscy mają czas tylko w weekendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...