Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

No ale dlaczego, jak inaczej zakryjesz przed graczem to co za ścianą?

 

Trochę jeszcze miałem problemów ale chyba jest ok

7f6m7ry.gif

 

twitter.com/mothonedev/status/1048259981202673664

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wojo napisał:

Myślałem, że jestem jedynym człowiekiem, który pamięta o tej grze :P

Nie no :P Miałem pożyczoną ruską płytkę (z dubbingiem!), którą rozwalił CD-ROM na kawałeczki. Potem po kilku latach dorwałem na giełdzie komputerowej już angielską wersję. No a potem na GOG, a potem na Origin trafiło. Nadal czasem gramy po LANie w Questy albo DM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wojzax napisał:

No ale dlaczego, jak inaczej zakryjesz przed graczem to co za ścianą?

dla mnie strasznie nienaturalne jest zakrywanie tego, czego nie widzi postać, ale normalnie widziałby gracz. wiem, że niektóre gry wymagają takiego systemu, no ale no nie mogę tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Wojzax napisał:

No ale dlaczego, jak inaczej zakryjesz przed graczem to co za ścianą?

 

Trochę jeszcze miałem problemów ale chyba jest ok

7f6m7ry.gif

 

twitter.com/mothonedev/status/1048259981202673664

Nie pasuje mi to, że ściany tak nagle wchodzą w zasięg widzenia, a tak to są czarne, nie wiem jak to inaczej rozwiązać ale na razie trochę brzydko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, to nie bomba graficzna, ale mój zamiar jest taki, żeby w końcu zrobić fajnie grywalną, prościutką grę z dodatkiem tabeli wyników na www, gdzie również ma byś osadzona gra.
Miałem zamiar ją zrobić w weekend sobota-niedziela, ale jednak nawet na taką prostą grę potrzeba czasu... a przynajmniej ja go potrzebuje :D

 

https://media.giphy.com/media/4EFt4z4qlzzslDU8ua/giphy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda, jak zobaczyłem motyw ze smokiem to zaraz przypomniał mi się Drakan:Order of flame :D
Właściwie te poruszanie się tych zwierzaków kojarzy mi się z poruszaniem wierzchowców w jakiejś grze (nie wiem, world of warcraft?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ludzie z Unity poprosili mnie abym napisał artykuł do newslettera i dali by kupony dla czytelników na moją najnowszą paczkę to się zgodziłem :D

Pierwszy artykuł w moim życiu jaki napisałem, po angielsku więc nie było mi łatwo ;d ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie itp. ale mniejsza, opisałem jak to ze mną było że wyćwiczyłem to animowanie + tutorial ponad 40 minutowy pokazujący w pełni jak robiłem setup smoka do trailera paczki.

 

https://connect.unity.com/p/hybrid-procedural-animation-rigs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
2 godziny temu, Nirvan napisał:

ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie

Połowa ludzi tam to pewnie hindusi, także Twój angielski i tak jest lepszy niż ich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nirvan Pełna profeska, gratuluję, a artykuł też spoko jest :)
@Wojzax Fajnie to wygląda, a animacje też są spoko

 

Ja natomiast żeby odskoczyć od czołgów, gdzie przepisałem system kolizji, zaimplementowałem FSM, zoptymalizowałem rysowanie (custom-izowany silnik Godota) i napisałem system rozgrywki turowej, to zająłem się nowym projektem na GitHub GameOff, Na razie mam jakiś biedny system platformówki:

 

7DoVNoQ.gif

 

Czołgi piszę w Godot Engine 3.0, natomiast ten projekt jest trochę taki eksperymentem z wersją 3.1. Generalnie rozgrywka będzie polegać na toczeniu walk między papierowymi wycinankami na stole. Jeszcze nie mam jakiegoś szczególnego opisu fabuły i samej rozgrywki, ale inspirować się będę trochę castlevanią.

 

Tekstury darmowe z internetu (https://hdrihaven.com/ i https://freepbr.com). Postać znaleziona na google w agregacie śmiesznych obrazków, także nie wiem do kogo należy. Ale postać mam zamiar zmienić na swoją narysowaną, także nie zostanie na długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@I am Lord Czołgi poza technicznym aspektem, to gameplay-owo dalej ssie, więc nie ma czego tak naprawdę pokazywać, ale pochwalę się chociaż dość szybkim sposobem na zniszczalny teren :P

 

5Yaoe05.gif

 

Działa stabilnie na androidzie, co mnie cieszy :)

 

A tutaj dodatkowo podsyłam gifa, co u Papervanii się dzieje:

 

pYjtZwH.gif

 

Wyłączyłem DOF, bo półprzezroczyste obiekty nie zapisują się do depth buffora, co bluruje mi też te obiekty :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...