Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Cytuj

To teraz coś ode mnie, małe eksperymenty z wodą i nowa postać;)
LqISlfJ.gif

 

 wow, dobrze to wyglada skurczybyku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim przepraszam za bardzo słaby video edit, zmieniającą się rozdzielczość, przybliżenie i chwiejne FPSy(w grze jest stałe 60+, to nagrywanie nawala).

To wideo w zasadzie tylko dla gmclanu dlatego jest zrobione nieco na odpierdziel.

Wreszcie się wziąłem spowrotem za programowanie i cośtam dlubie mały projekcik o lataniu jetpackiem.

https://led.feen.us/33dcxq9p.mp4
 

Test 7 z 14 dostępnych broni(ogólnie będzie więcej ale tylko 14 rozpisałem sobie póki co). W sumie to te 7 "prostrzych", pozostałe są ciekawsze do oglądania ale muszę je jeszcze dokończyć..

 

(mam nadzieję że forum wykrywa direct linki i robi embeed plików mp4)

Edit: Nie wykrywa, kliknijcie w link..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Ignatus napisał:

Spox.Na czym dokładnie polega gra?To logiczna (znajdz sposob zeby zniszczyc wszystkie cele) czy typowa strzelanina?

 

Cele są tylko tymczasowymi "przeciwnikami" do sprawdzania broni, bo przeciwników chcę zacząć robić jak skończe te 14-15 pierwszych broni. 

Gra ma być dosyć prosta, chodzi o przetrwanie jak największej ilości fal przeciwników na arenie w której ciągle się spawnią przeciwnicy. Szczególną zdolnością którą będzie posiadać gracz jest plecak odrzutowy. Ogólnie nic specjalnego, ale chciałbym myśleć że coś z tego będzie ;)

12 godzin temu, ANtY napisał:

Fajnie że tyle osób coś ciśnie, tak trzymać mordy :)

No miło widzieć ten, jakby to nazwać, renesans gmclanu.

 

Edit: Jeszcze jedna broń. Tak nie będę raczej wrzucać update'ów aż skończe obecną paczkę broni.(14-15 broni wliczając te zrobione).

 

https://led.feen.us/iabovsw4.mp4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w sumie to pochwale sie tutaj efektem :P (animowane demko mozna zobaczyc w osobnym temacie :D)

multipass-emissive.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja mogę coś swojego pokazać. Aktualnie pracuję nad kilkoma projektami a w tym ten :).

 

 

Ta gierka jest właściwie takim moim osobistym testem cierpliwości i wytrwałości, bo zawsze robię 20 projektów a żadnego nie skończę xD. Jeszcze nie wrzucam linka do pobrania, ale jak skończę alpha'ę, to będzie można pobierać z mojej stronki linarite.eu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NanoTanks już prawie gotowe. Edytor map dodam już po deadlinie a shader PsichiX'a będzie niestety dopiero 10'go dodany jako wisienka na torcie, jeśli wszystko pójdzie dobrze :). I spokojnie, gierka zostanie ukończona, bo się zaparłem i walczę z myślami typu "może już zacznę robić coś innego, bo zgłupieję?" XD.

 

A odnośnie zaznaczenia pola widzenia, to jedyne, co mi się nasuwana myśl, to zaznaczyć kontury widzenia n przykła białymi liniami (co wyglądałoby i działało podobnie, jak "czarne światło", ale nie wiem, czy to by nie wyglądało brzydko i czy by za bardzo nie rozpraszało. Ewentualnie jeśli masz jakiś lepszy pomysł, to zapodaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.03.2018 o 06:09, niebieskiBrylant napisał:

NanoTanks już prawie gotowe. Edytor map dodam już po deadlinie a shader PsichiX'a będzie niestety dopiero 10'go dodany jako wisienka na torcie, jeśli wszystko pójdzie dobrze :). I spokojnie, gierka zostanie ukończona, bo się zaparłem i walczę z myślami typu "może już zacznę robić coś innego, bo zgłupieję?" XD.

 

A odnośnie zaznaczenia pola widzenia, to jedyne, co mi się nasuwana myśl, to zaznaczyć kontury widzenia n przykła białymi liniami (co wyglądałoby i działało podobnie, jak "czarne światło", ale nie wiem, czy to by nie wyglądało brzydko i czy by za bardzo nie rozpraszało. Ewentualnie jeśli masz jakiś lepszy pomysł, to zapodaj ;)

 

Mapki w twojej grze mają kwadratową strukturę to możesz zrobić fog of war typowy dla rtsów starych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, I am Lord napisał:

 

Mapki w twojej grze mają kwadratową strukturę to możesz zrobić fog of war typowy dla rtsów starych

Nie wiem, czy to by się sprawdziło tak dobrze, jak w rts'ach. Tym bardziej, że to zręcznościówka i dodatkowo trzeba by było więcej jeździć po mapie na przykład szukając bonusu, a gra i tak już nieźle testuje cierpliwość gracza xD hahaah. Chodziło Ci zapewne o to, żeby czołg gracza miał zasięg widzenia na przykład do 5-10 pełnych bloków ;). Czołgi przeciwnika nie są widoczne, jeśli coś je zasłania, więc już samo to znacznie utrudnia grę, a jedynie bonus w postaci czasowej "satelity" daje podgląd wszystkich jednostek wroga na mapie. Pomysł ciekawy, ale moim zdaniem do rts'a, nie ultra trudnej zręcznościówki, której mapy są bardzo małe, bo ekran nie przesuwa się po mapie ;). No chyba, że Cię źle zrozumiałem i nie chodziło Ci o taki fog of war?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę źle zrozumiałeś. Na całej mapie by były wygenerowane kwadraty, które przysłaniają wrogów i każdy taki kwadracik by sobie sprawdzał odległość między nim a graczem oraz czy nie ma między nimi przeszkody. Jak przeszkody nie ma to kwadracik robi się przeźroczysty i odsłania to co pod nim jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, I am Lord napisał:

No trochę źle zrozumiałeś. Na całej mapie by były wygenerowane kwadraty, które przysłaniają wrogów i każdy taki kwadracik by sobie sprawdzał odległość między nim a graczem oraz czy nie ma między nimi przeszkody. Jak przeszkody nie ma to kwadracik robi się przeźroczysty i odsłania to co pod nim jest.

Tu masz dwie opcje fog of war:

 

 

I mi powiedz, o którą Ci chodzi xd. Domyślam się, że o pierwszą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o cholerka, definitywnie opcja numer jeden! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, PsichiX napisał:

o cholerka, definitywnie opcja numer jeden! :D

Serio? xD mam wprowadzać jeszcze fog of war? xD A graliście w to w ogóle? Przecież to będzie więcej, niż ultra trudne. Zastanówcie się, bo mi się ten pomysł nie bardzo widzi x).

 

Ja szczerze mówiąc z trudem docieram do 12 levela, a jak dojdzie fow, to mój rekord we własnej grze spadnie do 9 xD haahahahha... a leveli jest 50 x)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdyby tak podciagnac FoW jako dodatkowy poziom trudnosci w settingsach (i nadac mu jakis bonis punktowy, co by gracz myslal ze warto)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No tylko w ten sposób o tym myślałem i mógłbym dodać przykładowo w ustawieniach "Hardcore mode" :), ale to już po dodaniu shadera. Zobaczymy, jestem w cholerę ciekaw, jak ta gierka będzie się prezentowała z Twoim shaderem btw, bo zakładam, że nie będzie nawet co porównywać :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teoretycznie masz rację, ale to pierwsza gra na mojej stronie, a jak ludzie zobaczą, że pierwsza jest epicko ultra trudna, to nie wiem, czy zainteresują się innymi produkcjami x). Krąży mi po głowie ten hardcore mode, gdzie gra sprawdzałaby, czy był on włączony przy ostatniej śmierci wroga i jeśli był, dodawałaby bonus punktowy w postaci dodatkowego procenta punktów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

cms.png

no, dlubie. na chwile obecna to tylko doslownie tyle co widac na screenie, podstrony niegotowe, poza htmlem i cssem zdazylem zrobic tylko pobieranie postow

edit: a, no i to jest ogolnie cms do szkoly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...