Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Też nie rozumiem tej krytyki YXE, robi silnik do gier nawet jak go nie skończy to w jakiejś tam wersji będzie mógł go sobie wpisać do CV i na pewno dla pracodawcy będzie to większe osiągnięcie niż zrobienie 5 gier w Game Makerze szczególnie jak ktoś nie chce być Game Designerem. Poza tym własny silnik ma wiele zalet może nie ma community ale za to jesteś jego twórcą więc go nie potrzebujesz. Po napisaniu własnego silnika nie będzie potrzeby pisania gier w GM czy nawet Unity bo swój silnik będziesz ogarniał 500x lepiej, a graczy i tak nie obchodzi czy to jest pisane w GM, Unity czy innym Unrealu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale szekle to ja mam, ja tym karmię moje ambicje z serii "bo mogę" ( ͡º ͜ʖ͡º)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymon, gwoli ścisłości: ja w pracy robię silniki, nie gry :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Dokładnie, napisanie silnika wcale nie musi być dla pracodawcy plusem, może by wolał, gdybyś miał zrobione dwie gry w Unrealu niż że potrafisz coś napisać sam, bo masz dołączyć do dużej ekipy w połowie prac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TL; DR:

https://gist.github.com/PsichiX/15b708b6f3675b86fbe4

 

Po dłuższej zabawie w robienie parsera drzewa AST doszedłem do wniosku, że zdobyłem wystarczającą wiedzę do tego, by móc zacząć kodować właściwy kompilator Intuicio++ (a.k.a. I++) - zmodyfikowałem nieco pierwotną składnię, najwcześniej po weekendzie dojdą funkcje oraz wstawki ASMowe i od tego momentu zajmę się procesem konwertowania drzewa AST do assemblera Intuicio, tym samym testując jego bazową funkcjonalność. Gdy osiągnę ten etap, zbuduję paczkę do testów publicznych, co każdy by mógł pobawić się językiem i wirtualką, a także zgłosić błędy :3

 

BTW. jak widać, w kompilatorze zastosowałem PEGTL do parsowania składni - muszę przyznać, że jest to fantastyczne narzędzie <3

 

Zastanawiam się także, czy sam kompilator I++ wrzucić na GitHuba, aby inni także mogli włożyć coś od siebie - w końcu ma być to docelowo język stosowny w Ptakopysku. Co myślicie o tym? ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że rpg? pokaż lepiej screen z gierki

mapka wygląda w miarę przyjemnie

Bardziej Jrpg niestety screenów brak bo nie mam nic zaprogramowanego

 

na razie męczę się nad napisaniem całej historii i sklejeniem jej w ciekawą i logiczną całość bo na razie mam tylko skrawki a mapkę zrobiłem główne by pomóc sobie to wszystko jakoś wizualizować i rozplanować

 

bardzo fajna, przypomina mi dosówki. chociaż brakuje mi jakiegoś urozmaicenia, może góry?

Góry i kamienie są oznaczone na brązowo

sympatyczna mapka, ale te "acient ruins" bolą

Ups.. przepraszam, już poprawiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Bardziej Jrpg niestety screenów brak bo nie mam nic zaprogramowanego

 

na razie męczę się nad napisaniem całej historii i sklejeniem jej w ciekawą i logiczną całość bo na razie mam tylko skrawki a mapkę zrobiłem główne by pomóc sobie to wszystko jakoś wizualizować i rozplanować

z taką kolejnością to raczej nie wróżę świetlanej przyszłości temu projektowi :P

znając życie to do programowania już nigdy nie dojdzie ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z taką kolejnością to raczej nie wróżę świetlanej przyszłości temu projektowi :P

znając życie to do programowania już nigdy nie dojdzie ^^

Możliwe w końcu to nie mały projekt a ja mam słomiany zapał, co prawda dziś pewni będę już coś małego próbował klekocić z prefabów ale chciałbym mieć grę rozplanowaną tak przynajmniej w 60% przed programowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avian to angielskie słowo na zwierzęta z gatunku ptakowatych.

Zakładam że jeżeli jest oznaczone na mapie to pewnie cywilizacja rasy antropomorficznych ptaków.

Bonusowe punkty za umieszczenie jaszczurów na pustyni.

 

tl;dr: Cliche rpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anty, powolutku dodaję animowane elementy do map jak telewizory czy rybki w akwarium

 

wojo, :)

 

vader, pewnie Deadly Rooms of Death bo ludzie już to pisali, ale Bitline nie przykłada takiej wagi do kierunku postaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...